پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

کودکی رودریگو گوئس ستاره محبوب رئال مادرید در کنار نیمار

تاریخ نشر :شنبه 07 مه 2022 اشتراک:
رودریگو گوئس تازه ترین ها از دنیای ورزش
رودریگو گوئس پسری از سانتوس برزیل با تنها 21 سال سن در رئال مادرید شگفتی ساز شده و این روزها همه از این ستاره جوان صحبت می کنند.

ستاره برزیلی رئال مادرید از سانتوس وارد رئال شده و این روزها یکی از چهره های مطرح این تیم به شمار می رود که با زدن دو گل به منچستر سیتی حسابی غوغا کرده است. در ادامه تصویری از کودکی رودریگو گوئس را در پرشین وی مشاهده کنید.

کودکی رودریگو گوئس

ااارودریگو گوئس در این روز ها تبدیل به ستاره محبوب هواداران رئال مادرید شده است چرا که این بازیکن موفق شد در دیدار مقابل منچسترسیتی خوش بدرخشد و در دقیقه ۹۰ و ۹۱ دو بار دروازه سیتیزن ها را باز کند و بازی را به وقت های اضافه بکشاند.

رودریگو که محصول آکادمی باشگاه سانتوس در برزیل به حساب می آید، بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ در سانتوس حضور داشته است و این سال ها شامل سال های حضور او در آکادمی و تیم بزرگسالان است. رودریگو از سال ۲۰۱۹ به رئال مادرید آمده است و در تیم دوم رئال مادرید هم بازی کرده است.

از سویی نیمار جونیور بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ در سانتوس حضور داشته است و پس از آن در یک انتقال پر سر و صدا راهی بارسلونا شد. نیمار و رودریگو دورانی را در کنار هم در سانتوس داشته اند اما با توجه به اینکه سن آن ها اختلاف دارد، در رده سنی متفاوتی بوده اند. رودریگو ۲۱ ساله است و نیمار ۳۰ سال دارد.

در این تصویر، کودکی رودریگو را در کنار نیمار جونیور در تیم سانتوس می بینیم. رودریگو شب گذشته مقابل منچسترسیتی و همچنین در بازی مقابل چلسی ناجی رئال مادرید شد.

کودکی رودریگو گوئسکودکی رودریگو گوئس در کنار نیمار

درخشش ستاره برزیلی رئال مادرید

رودریگو گوئس خیلی زودتر از تصورات وارد تاریخ رئال مادرید شد. او شب گذشته زننده دو گل به یادماندنی برابر سیتی بود و دو ماه دیوانه وار خود را به بهترین شکل تکمیل کرد. رودریگو دقایق ۹۰ و ۹۱ دو گل به سیتی زد تا رئال بازی باخته را با برد عوض کرده و همه چیز به وقت های اضافه کشیده شود.

روردیگو در رئال به “آقای لیگ قهرمانان” معروف است چرا که در این تورنمنت همیشه بیشترین درخشش را داشته و نسبت به لالیگا موفق تر عمل کرده است. رودریگو بی شک این روزها در بهترین فرم فوتبالی خود به سر می برد و این اصلا تصادفی نیست.

دو گلی که او وارد دروازه سیتی کرد، تعداد گل هاش در لیگ قهرمانان فصل جاری را به ۵ رساند در حالی که او ۱۰ بار به میدان رفته و تنها در ۴ تای شان بازیکن ثابت بود.

 رودریگو گوئسرودریگو گوئس

او دو پاس گل نیز در این رقابت ها داده تا تاثیر گذاری او روی گل های این فصل رئال در لیگ قهرمانان چشمگیرتر شود. هر ۷۱ دقیقه او یک تاثیر مستقیم داشته است. رودریگو دیشب از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد و ۶۰ دقیقه در میدان حضور داشت.

کودکی رودریگو گوئس فوتبالیست برزیلی

رودریگو زمانی که تنها ۱۷ سال داشت و در سانتوس به عنوان یک پدیده درخشیده بود، زیر نظر مارسل دوآرته کار می کرد. در رئال و با وجود تمرین های سخت و فشرده روزانه کنار بهترین های دنیا، او دست از تلاش و تمرین انفرادی در خانه برنداشت.

اریک گوئس هرچند هرگز در سطح اول فوتبال برزیل چهره نشد ولی به خوبی می دانست که پسرش رودریگو را چگونه باید به سمت جلو هدایت کند. برای رودریگو برنامه منظم روزانه در نظر گرفته اند.

فوتبالی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس