شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

شرط همسر حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال برای ازدواج با او

تاریخ نشر :دوشنبه 09 مه 2022 اشتراک:
حامد حدادی تازه ترین ها از دنیای ورزش
حامد حدادی ملی پوش بسکتبال ایران در مصاحبه ای از علاقه همسرش به زندگی در خارج از کشور گفته است و عنوان کرده که شرط همسرش لژیونری وی بوده است.

همسر حامد حدادی را در پرشین وی مشاهده کنید.

همسر حامد حدادی

حامد حدادی ستاره ۳۶ ساله بسکتبال ایران که مدتی را در لیگ چین سپری کرد، حالا با بازگشت به ایران تمرینات خود را برای رهایی از مصدومیت انجام می‌دهد تا برای حضور در اردوی تیم ملی آماده شود.

حدادی که امروز در برنامه «سلام صبح بخیر» حاضر شده بود، درباره وضعیت چین و مسائل مختلف صحبت کرد و هم چنین در بخشی از گفت‌وگوی خود با مجری برنامه از ازدواجش خبر داد و گفت همسرش تمایل دارد او خارج از ایران بازی کند.

ملی پوش بسکتبال ایران در این باره گفت: خدا را شکر ازدواج کردیم و خیلی از شرایط راضی هستیم. همسرم دوست دارد کلا در خارج از کشور بازی کنم اما می‌ گوید هر جا شرایطت بهتر بود، همان را انجام بده.

همسر حامد حدادیهمسر حامد حدادی

صحبت های ملی‌ پوش تیم بسکتبال

حامد حدادی که طی ماه های گذشته در لیگ چین شرکت داشت در مورد شرایط تمرین و بازی در این مسابقات با توجه به شرایط گفت: سخت گیری در رعایت پروتکل های بهداشتی به حدی بود که به معنای واقعی در حالت حباب بودیم یعنی فقط از محل تمرین به هتل و سالن مسابقات و بر عکس رفت و آمد داشتیم. با وجود همه این سخت گیری ها شانگ های درگیر است، روز آخر که من آنجا بودم در حال تصمیم گیری برای بسته شدن فرودگاه ها بود.

وی با تاکید بر حرفه ای بودن لیگ بسکتبال چین تصریح کرد: برای برگزاری دیدارهای لیگ بسکتبال چین از لیگ NBA الگو برداری شده است. از نظر اسپانسرینگ، پخش تلویزیونی و فروش بلیت اقداماتی انجام شده که کیفیت مسابقات و دیدارها را بالا برده است.

این ملی پوش بسکتبال در مورد وضعیت تیم ملی و فاصله ای که میان نسل فعلی با نسل قبل ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: یک وقفه پیش آمده است چون طی سال های اخیر استعدادیابی خوبی نداشتیم و لیگ پویایی هم برگزار نشده است.

شرط همسر حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال برای ازدواج با اوحامد حدادی

پشتوانه تیم ملی لیگ خوب است ک با حضور بازیکن خارجی بهتر می شود در حالیکه تا سال گذشته بازیکنان خارجی از معمولا از مرحله پلی آف جذب تیم ها می شدند و به همین دلیل نمی توانستند تاثیرگذاری لازم را در بسکتبال ما داشته باشند.

همسر حامد حدادی

ستاره بسکتبال ایران اولین بار با میثاق ناطقی ازدواج کرد و جدا شدند و به تازگی نیز خبر ازدواج دوم وی مطرح شده است.

حامد حدادی بسکتبال ایران در یک برنامه تلویزیونی خبر ازدواجش را داد و از شرط جالب همسرش گفته است.

ورزش سه , خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس