چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جنجال نامزد فرانکی دی‌ یونگ ستاره بارسا با مسخره کردن یونایتد

تاریخ نشر :چهارشنبه 08 فوریه 2023 اشتراک:
فرانکی دی‌ یونگ تازه ترین ها از دنیای ورزش
میکی نامزد فرانکی دی‌ یونگ ستاره هلندی بارسلونا که شایع شده بود به تیم منچستریونایتد پیوسته در اینستاگرامش به این خبر طعنه زده و این فوتبالیست در بارسلونا ماندگار شده و ظاهرا نامزدش از این وضعیت خوشحال است.

ستاتره محبوب بارسا که شایعه جدایی وی از این تیم مطرح شده بود ماندگار شد و شریک زندگی اش در پیامی اینستاگرامی از شایعه رفتن او به یونایتد واکنش نشان داده است. در ادامه عکس های از نامزد فرانکی دی‌ یونگ را در پرشین وی مشاهده کنید.

نامزد فرانکی دی‌ یونگ

منچستریونایتد علاقه بسیاری به جذب دی‌یونگ داشت و تمام تلاشش را برای انتقال او به اولدترافورد در تابستان گذشته به کار گرفت، اما در نهایت موفق به انجام این کار نشد.

این بازیکن ۲۵ ساله حاضر نشد از بارسلونا جدا شود و بارها به مدیران این باشگاه اعلام کرد که قصد دارد به حضورش در این تیم ادامه دهد و جایگاهش را در خط میانی بارسا پس بگیرد.

با این حال، همچنان شایعاتی درباره احتمال پیوستن این بازیکن به یونایتد در طول چند ماه اخیر به گوش می‌رسد و همین باعث شده که نامزد او پست کنایه‌آمیزی درباره علاقه شیاطین سرخ به جذب این بازیکن منتشر کند.

نامزد فرانکی دی‌ یونگفرانکی دی‌ یونگ و نامزدش

پیام اینستاگرامی نامزد فرانکی دی‌ یونگ

یکی از هواداران یونایتد از او پرسید که «فرانکی چه زمانی به منچستر می‌آید؟» و کیمنی نیز با انتشار تصویری از برنامه دو بازی رفت و برگشت بارسا برابر یونایتد، تاریخ بازی برگشت را که قرار است در ورزشگاه اولدترافورد در شهر منچستر برگزار شود منتشر کرد.

بازی رفت این دو تیم در لیگ اروپا در تاریخ ۱۶ فوریه در نوکمپ و بازی برگشت این دو تیم در تاریخ ۲۳ فوریه در اولدترافورد برگزار خواهد شد.
بارسلونا تابستان گذشته آماده بود که با جدایی دی‌یونگ موافقت کند، اما نمایش درخشان او در طول این فصل باعث شده که آن‌ها دیگر تمایلی به فروش این هافبک هلندی نداشته باشند.

نامزد فرانکی دی‌ یونگاینستاگرام نامزد فرانکی دی‌ یونگ

تغییر نظر ژاوی درباره ستاره بارسا

دی‌یونگ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در آستانه جدایی از بارسلونا قرار داشت و مدیران این باشگاه تمام تلاش‌شان را برای فروش او به منچستریونایتد به کار گرفتند.

پیشنهاد ۶۵ میلیون یورویی یونایتد برای جذب این بازیکن می‌توانست کمک بزرگی به بارسا برای بهبود شرایط مالی و جذب بازیکنان جدید باشد اما او حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشد و در نهایت به حضورش در نوکمپ ادامه داد.

این در حالی بود که گفته می‌شد ژاوی نیز علاقه‌ ای به سبک بازی او ندارد و این موضوع را با خودش نیز در میان گذاشته و اعلام کرده که شاید جایی در ترکیب تیمش نداشته باشد.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده که نظر این مربی کاتالان درباره این هافبک هلندی به طور کامل تغییر کرده و معقتد است که او می‌تواند جانشین بسیار مناسبی برای سرخیو بوسکتس باشد.

وررزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس