پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ماجرای جالب نامزد جورجینیو هافبک ایتالیایی جدید آرسنال

تاریخ نشر :سه‌شنبه 07 فوریه 2023 اشتراک:
جورجینیو تازه ترین ها از دنیای ورزش
کاترین هاردینگ خواننده مشهور نامزد جورجینیو خرید جدید آرسنال می باشد که در مسابقه خوانندگی در انگلیس به اوج شهرت رسید و اکنون با این فوتبالیست ایتالیایی نامزد بوده و در سال ۲۰۲۰ صاحب یک فرزند پسر به نام جکس شدند.

ستاره جدید تیم آرسنال که سابقه حضور در تیم های بزرگی را دارد و شریک زندگی این ستاره جوان کاترین هاردینگ می باشد که چهره مشهوری دارد. در ادامه تصاویری از نامزد جورجینیو ستاره آرسنال را در پرشین وی مشاهده کنید.

نامزد جورجینیو ستاره آرسنال

جورجینیو در روز آخر بازار نقل و انتقالات با قرارداد ۱۲ میلیون پوندی از چلسی به آرسنال پیوست. اما در حالی که هواداران توپچی‌ها دقیقاً می‌دانند که از جورجینیو در زمین چه انتظاری دارند، ممکن است از شنیدن زندگی خانوادگی او شگفت‌زده شوند.

جورجینیو در حال حاضر با کاترین هاردینگ در رابطه است و همه به خصوص انگلیسی‌ ها احتمالا او را می‌شناسند. این خواننده ۳۲ ساله ایرلندی در برنامه وویس انگلیس در سال ۲۰۲۰ با نام کت کاولی ظاهر شد. اما حتی قبل از این برنامه هم تقریباً سلبریتی حساب می‌شد.

او در سال ۲۰۱۴ برای مدت کوتاهی با جود لاو بازیگر هالیوودی رابطه داشت. کاترین باردار شد و دختری به نام آدا دنیا آورد که اکنون هفت ساله است. در آن زمان، جورجینیو با ناتالیا لتری در رابطه بود و این زوج در سال ۲۰۱۷ ازدواج کردند.

اما پس از ۸ سال با هم بودن، در سال ۲۰۱۹ از هم جدا شدند و این ملی‌ پوش ایتالیایی خیلی زود با کاترین رابطه برقرار کرد.

وی و کاترین در سپتامبر ۲۰۲۰ صاحب اولین فرزند خود به نام جکس شدند. کاترین این خبر را با عکس پسرش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «به دنیا خوش آمدی پسرم. ماه‌ها در انتظارت بودیم و حالا از راه رسیدی.

زندگی چقدر شگفت‌انگیز است، یک ماجراجویی جدید با تو آغاز شد تا تو را راهنمایی کنیم که مسیرت در جهان را پیدا کنی. تو قلب ما را از عشق و شادی پر کردی.»

نامزد جورجینیوکارترین نامزد جورجینیو

کاترین در ماه اکتبر عکس‌ های شیرین و ویدئوی جذابی از حلقه‌های ست منتشر کرد و شایعات نامزدی با جورجینیو را بر سر زبان‌ها انداخت.

مادر فوتبالیست ایتالیایی آرسنال

فوق‌ستاره فوتبال، راه زیادی را از سواحل شنی و آب‌های آبی ایمبیت وبا در جنوب برزیل پیموده است. استاد خط میانی ایتالیایی که اکنون ۳۱ سال دارد، پس از نزدیک به ۵ سال حضور در چلسی با مبلغی در حدود ۱۲ میلیون پوند به آرسنال پیوست.

رزومه چشمگیر او شامل قهرمانی در لیگ قهرمانان با آبی‌ها و همچنین قهرمانی اروپا با ایتالیا و یک مقام سومی توپ طلا است.

اما او مادرش را دلیل موفقیت‌های امروزش می‌داند. جورجینیو در سال ۲۰۱۳ عنوان کرد: «مادر من فوتبال بازی می‌کرد و من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. او هنوز هم بازی می‌کند و درک زیادی از فوتبال دارد. او مرا با توپ به ساحل می‌برد و من تمام بعدازظهر را به انجام تمرین‌های تکنیکی روی شن می‌گذراندم.»

نامزد جورجینیوجورجینیو و خانواده اش

مادرش «ماریا ترزا فریتاس» بیشتر ساعات روز را به عنوان نظافتچی کار می‌کرد تا غذا تهیه کند و پول کافی برای خرید کفش و توپ پسرش به دست آورد، و او را به بازی برای تیم محلی بروسکائو می‌برد. جورجینیو در ۱۳ سالگی ۱۸۰ کیلومتر از خانه دور شد تا به رویاهای فوتبالی خود در آکادمی جامه عمل بپوشاند.

زندگی نامزد جورجینیو فوتبالیست مشهور

این ستاره در خارج از زمین فوتبال با خواننده «کاترین هاردینگ» در رابطه‌ای عاشقانه است. گفته می‌شود جورجینیو زمانی که هنوز با همسر ایتالیایی‌اش ناتالیا لتری بود، با کاترین آشنا شد. آنها در سال ۲۰۲۰ طلاق گرفتند، همان سال جورجینیو و هاردینگ صاحب پسری به نام جکس شدند، که سومین فرزند جورجینیو است.

خود هاردینگ دختری به نام «آدا» دارد که نتیجه رابطه عاشقانه کوتاه‌مدتی در سال ۲۰۱۴ با ستاره هالیوود «جود لاو» است.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس