شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

حضور پدر یامگا در بیمارستان بر بالین ستاره استقلال بعد از جراحی سخت

تاریخ نشر :شنبه 03 فوریه 2024 اشتراک:
کوین یامگا تازه ترین ها از دنیای ورزش
کوین یامگا ستاره فرانسوی و مصدوم استقلالی ها بار دیپر مورد جراحی قرار گرفت و گفته می شود او هشت ساعت در اتاق عمل بوده و جراحی اش موفقیت آمیز بوده و پدرش نیز بر بالین وی در تهران حضور دارد تا از نزدیک از فرزندش مراقبت کند.

ستاره استقلالی ها بعد از سفر کوتاه به فرانسه به تهران بازگشته تا مورد جراحی چشم قرار گیرد و در تازه ترین اخبار او هشت ساعت در زیر تیغ جراحی بوده است. در ادامه تصویری از پدر کوین یامگا را در پرشین وی مشاهده کنید.

پدر کوین یامگا

آرتور کوین یامگا که شب گذشته از فرانسه به تهران آمد، امروز تحت عمل ۸ ساعت چشم قرار گرفت که پزشک او از انجام جراحی‌اش ابراز رضایت کرد و آن را موفقیت‌آمیز خواند.

اما این بار پدرش به تهران آمده و در بیمارستان کنار او حضور داشت. پدر بازیکن استقلال در بیمارستان او را همراهی کرده و ابراز امیدواری نمود بینایی پسرش برگردد. وی بعد از این که از پزشکان خبر جراحی موفقیت‌ آمیز یامگا را شنیده بود ابراز خوشحالی کرده و گفت: امیدوارم آرتور بینایی‌ اش را مثل گذشته به دست بیاورد.

پدر کوین یامگاپدر کوین یامگا بر بالین پسرش

عمل هشت ساعته چشم ستاره استقلال

وضعیت کوین یامگا باعث نگرانی شدید علاقه مندان به فوتبال و بخصوص هواداران استقلال شده است. پس از مصدومیت شدید این بازیکن از ناحیه چشم، او فصل را به طور کامل از دست داد و در این مدت نیز مورد عمل‌های جراحی متعددی قرار گرفته است.

در گزارش رسانه رسمی باشگاه آمده است: این بازیکن که برای ادامه روند درمان خود راهی فرانسه شده بود، بنا بر دلایلی نتوانست در زادگاهش مورد عمل جراحی قرار بگیرد و به همین دلیل او خیلی زود به ایران بازگشت تا در تهران یک بار دیگر زیر تیغ جراحان برود.

حالا رسانه رسمی باشگاه استقلال خبر داده که یامگا امروز بار دیگر جراحی کرده و به گفته پزشکان متخصص این عمل او موفقیت آمیز بود.

پدر کوین یامگاکوین یامگا

محمد علی زارع پزشک تیم استقلال درباره وضعیت این بازیکن گفت: یامگا به فرانسه سفر کرد و با متخصصان چشم در این کشور هم مشورت داشت و در نهایت آنها پیشنهاد دادند برای ادامه مداوا دوباره به ایران بازگردد. او شب گذشته به کشور بازگشت تا باردیگر چشم خود را جراحی کند.

پدر کوین یامگا در تهران

او ادامه داد: با پیگیری‌های باشگاه، همه امکانات لازم برای این اتفاق مهیا شد. بدین ترتیب امروز جراحی دیگری روی چشم کوین انجام شد که به دلیل حساسیت و ظرافت بالا، حدود ۸ ساعت به طول انجامید که خداراشکر موفقت آمیز بود.

زارع در پایان گفت: فردا پزشک متخصص دوباره وضعیت چشم یامگا را بررسی خواهد کرد. از تمام هواداران استقلال هم درخواست داریم تا برای بهبود او که جزو بهترین و بااخلاق‌ترین بازیکنان ماست، دعا کنید.

گفتنی است پدر آرتور این ستاره استقلالی هم خود را به تهران رساند تا برای عمل جراحی جدید که با موفقیت بوده در کنار او باشد.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس