یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جشن تولد لاکچری نیمار برزیلی با وجود مصدومیت در زادگاهش

تاریخ نشر :دوشنبه 05 فوریه 2024 اشتراک:
نیمار برزیلی تازه ترین ها از دنیای ورزش
نیمار برزیلی برای تولد خود در 5 فوریه برنامه‌ ریزی می‌ کند و از هم اکنون تصاویری از جشن تولدهای مختلفش منتشر شده است و این ستناره جنجالی تیم الهلال عربستان 32 ساله می شود و این روزها دوران مصدومیت خود را سپری می کند.

ستاره جنجالی تیم فوتبال برزیل با توئجه به مصدومیت از جشن سالروز تولدش نمی گذرد و دوستانش و یک رپر آمریکایی را نیز دعوت کرده است. در ادامه تصویری از جشن تولد نیمار برزیلی را در پرشین وی مشاهده کنید.

جشن تولد نیمار برزیلی

نیمار جونیور درست است که به دلیل مصدومیت بازی نمی‌کند اما ستاره برزیلی اجازه نداده که جشن تولد او متوقف شود.

این ستاره برزیلی در حالی که برای تولد خود در ۵ فوریه برنامه‌ریزی می‌کند، ویدیویی را با همکاری یک شرکت پوکر آنلاین در اینستاگرام خود منتشر کرد.

او برای فیلمبرداری ویدیویی که موسیقی متن آن توسط جی کول، خواننده رپ آمریکایی ساخته شده بود، مقابل دوربین‌ ظاهر شد.

این ستاره برزیلی فردا ۳۲ ساله می‌شود و به جرئت می‌توان گفت که او نتوانسته به اوج دورانی که در بارسلونا تجربه کرده بود طی سال‌های اخیر برسد.

جشن تولد نیمار برزیلینیمار برزیلی

جشن تولد نیمار برزیلی در کنار دوستانش

نیمار با وجود مصدومیت و دوری از زمین فوتبال از یک جشن تولد پرزرق و برق صرف نظر نکرده است.

او پس از انتقال به پاری سن ژرمن امیدوار بود که از زیر سایه لیونل مسی خارج شود و دوران موفقی را در پاریس سپری اما مصدومیت‌های متوالی مانع از درخشش او شد.

هفته گذشته، عکس‌های این فوق ستاره در فضای مجازی منتشر شد و او اضافه وزن زیادی داشت که به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد فقط کمی چاق شده است.

تکلیف بازیکن مشهور در لیگ حرفه‌ای عربستان

با توجه به مقررات فعلی لیگ حرفه‌ای عربستان، باشگاه‌ها حق ثبت‌نام هشت بازیکن خارجی برای شرکت در مسابقات لیگ، جام پادشاهی و سوپرکاپ عربستان را دارند و این در حالی است که بسیاری از باشگاه‌ ها تعداد بازیکنان خارجی بیشتری در اختیار دارند و با معضل خروج تعدادی از آنها از لیست خود روبرو هستند.

جشن تولد نیمار برزیلیجشن تولد نیمار برزیلی

الهلال: بونو، کولیبالی، لودی، نوس، ساویچ، میشل، مالکوم، میتروویچ و نیمار (که به دلیل مصدومیت غایب است)

مقررات کمیته حرفه‌ای و وضعیت بازیکنان عربستان به باشگاه‌ها اجازه می‌دهد قرارداد هر تعداد بازیکن خارجی را ثبت کنند اما تنها باید فهرستی شامل هشت نام را برای شرکت در مسابقات داخلی مشخص کنند.

البته باشگاه‌ ها ممکن است از بازیکنان خارجی که نام‌شان را برای تورنمنت‌های داخلی ثبت نکرده‌اند، در تورنمنت‌های آسیایی استفاده کنند که همیت موضوع دست مربیان را بازتر می‌کند.

ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس