یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصویر جالب حسن یزدانی ستاره کشتی با شرایط خاص در برج میلاد

تاریخ نشر :سه‌شنبه 07 نوامبر 2023 اشتراک:
حسن یزدانی تازه ترین ها از دنیای ورزش
حسن یزدانی با دست گچ گرفته در مراسم تقدیر از قهرمانان بازی های آسیایی هانگژو حضور یافت و در این مراسم از قهرمانان تقدیر و تشکر به عمل آمده است.

ستاره تیم ملی کشتی کشورمان در مراسمی که برای پاداش به ملی پوشان کشتی برپا شده بود و در برج میلاد تدارک دیده شده بود حضور یافته است. در ادامه عکس حسن یزدانی را در پرشین وی مشاهده کنید.

عکس حسن یزدانی

جراحی سنگین و ۶ ساعته کتف حسن یزدانی آزادکار ۸۶ کیلوگرم کشورمان باعث شد تا او حدود ۵ تا ۶ ماه از میادین به دور باشد این در حالیست که حدود ۱۰ ماه به بازی‌ های المپیک پاریس مانده و عملا “پادشاه” فرصتی برای تمرینات مناسب نخواهد داشت

اما آنچه باعث شد تا شائبه پایان کشتی حسن یزدانی مطرح شود صحبت‌های علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی است که گفته بود: در ۲۰ سال گذشته هیچ پزشکی نتوانسته در بخش کتف، یک قهرمان را به میدان برگرداند. خود من یکی از آنها بودم.

مبارزه با مصدومیت و کسب مدال

حسن یزدانی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو با وجود مصدومیت از ناحیه کتف کشتی گرفت و ۲ مدال نقره و طلا کسب کرد و به سهمیه المپیک هم دست یافت اما بلافاصله بعد از بازگشت کتف خود را جراحی کرد تا سوالات زیادی درباره بازگشت دوباره او به کشتی مطرح شود.

عکس حسن یزدانیعکس حسن یزدانی و ملی پوشان

پایانی بر قدرت نمایی پادشاه کشتی ایران

حسن یزدانی با ۲۸ سال سن توانسته ۹ مدال المپیک و جهان را کسب کند تا رکورددار بهترین کشتی‌ گیر کشورمان باشد. مدال‌های متعدد او در آینده می‌توانست رکوردهای کشتی‌گیران افسانه‌ای را هم جابه‌جا کند اما شاید این جراحی کتف پایانی بر قدرت‌نمایی پادشاه باشد.

باید دید در طول ۵ ماه آینده بازگشت حسن یزدانی روی تشک کشتی چگونه خواهد بود آیا او تمایلی به ادامه فعالیت خواهد داشت یا اینکه کار خود را در همین جا به پایان خواهد رساند؟

عکس حسن یزدانی در برج میلاد

حسن یزدانی با شرایطی خاص و دست گچ گرفته در مراسم تقدیر از قهرمانان بازی های آسیایی حاضر شده است. امروز طی مراسمی به دارندگان مدال طلای انفرادی بازی‌ های آسیایی هانگژو مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، مدال نقره ۷۰ میلیون و مدال برنز ۵۰ میلیون، دارندگان مدال طلای تیمی ۳۵ میلیون تومان و سرمربیان تیم‌ ها مبلغ ۳۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

عکس حسن یزدانیحسن یزدانی

این مراسم در برج میلاد تهران با حضور قهرمانان بازی های آسیایی هانگژو و مسئولین در حال برگزاری است.

حسن یزدانی در کنار دیگر قهرمانان کشتی در این مراسم حاضر هستند. یزدانی که به تازگی عمل جراحی کتف خود را پشت سر گذاشته، با دست گچ گرفته در این مراسم حضور پیدا کرده و مورد توجه اهالی رسانه هم قرار گرفته است.

ستاره کشتی ایران که دوران نقاهت را طی می کند، امروز به همراه سایر طلایی های بازی های آسیایی، جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

فارس , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس