یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

گروگانگیری ناکام دختر نوزاد نیمار در خانه همسر سابقش برونا بیانکاردی!‏

تاریخ نشر :چهارشنبه 08 نوامبر 2023 اشتراک:
نیمار برزیلی تازه ترین ها از دنیای ورزش
سارقان مسلح در برزیلی همه اعضای خانواده نیمار را به وحشت انداخته اند و این ستاره جوان الهلال عربستان تا کنون واکنشی نسبت به این حادثه نداشته و زمان حمله سارقان به محل زندگی همسر سابقش برونا بیانکاردی و دخترش ماوی در خانه نبوده اند.

سارقان مسلح به خانه همسر سابق ستاره الهلال حمله کرده و بعد از سرقت قصد داشتند که همسر و دختر وی را بربایند که ناکام ماندند. در ادامه جزئیات گروگانگیری دختر نوزاد نیمار برزیلی را در پرشین وی مشاهده کنید.

دختر نوزاد نیمار برزیلی

گروهی از افراد مسلح با حمله به منزل همسر نیمار در ایالت سائوپائولو قصد داشتند نوزاد دختر تازه متولد شده او «ماییوه» را بربایند.

طبق گزارش نشریه R7 برزیل، سارقان با حمله به خانه همسر نیمار، برونا بیانکاردی دست و پای والدین همسر او را که هنگام وقوع حادثه در محل حضور داشتند، بسته‌ و اقدام به سرقت برخی از اموال موجود در خانه کردند. البته در این حادثه به والدین همسر نیمار آسیبی وارد نیامده است.

بر اساس اعلام پلیس سائوپائولو، یکی افراد مظنون به نقش داشتن در این حمله دستگیر شده است. گویا او اهل همان محله‌ ای است که خانواده بیانکاردی نیز در آنجا ساکن هستند و با ورود به منزل همسر نیمار، راه را برای ورود سارقان هموار کرده است.

دختر نوزاد نیمار برزیلینیمار در کنار برونا و دخترش

گروگانگیری ناکام نوزاد نیمار برزیلی

در میان سارقان، دو فرد مسلح حضور داشته‌اند که دنبال همسر و دختر تازه متولد شده نیمار بودند، اما آنها در زمان وقوع حمله در محل نبوده‌ اند.

با سر و صداهای ایجاد شده، همسایگان به آنچه در منزل بیانکاردی رخ می‌ دهد مشکوک می‌ شوند و با پلیس تماس می‌ گیرند.

پلیس نیز با محاصره منزل، یکی از مظنونان را دستگیر می‌کند اما سایر سارقان که مقادیری جواهر آلات، ساعات مچی قیمتی و لباس‌ های گران‌ قیمت را ربودند، متواری می‌ شوند. نیمار که به دلیل مصدومیت اخیرش خانه‌ نشین است، هنوز به این اتفاق واکنشی نشان نداده است.

شترسواری مادر و پسر ستاره الهلال در عربستان

تصاویر نیدین گونچالوس مادر ۵۸ ساله نیمار را نشان می‌ دهد که عبایی مشکی پوشیده و در حالی که نقاب زده شتر سواری می‌ کند.

دختر نوزاد نیمار برزیلیمادر و پسر نیمار

او با نوه‌ اش، پسر نیمار، عکس‌ هایی گرفت و لحظات شاد خانوادگی را که او تجربه می‌ کند، برجسته کرد. نیمار با قراردادی هنگفت در تابستان به الهلال پیوست و در آخرین دیدار تیم ملی برزیل دچار مصدومیت شدید شد.

خبر ورزشی , فرارو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس