شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

واکنش چهره ها به پیروزی ایران بر ولز از پویا امینی تا محیا دهقانی

تاریخ نشر :شنبه 26 نوامبر 2022 اشتراک:
پیروزی ایران بر ولز تازه ترین ها از دنیای ورزش
روز گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان با پیروزی بر ولز امیدوارتر از همیشه برای صعود به دور دوم مسابقات جام جهانی می باشد و این برد ارزشمند با واکنش های همراه شده است.

برخی از چهره های مشهور کشورمان از جمله محیا دهقانی , مونا کرمی , پویا امینی , راحله امینیان , محیا اسناوندی پیروزی ایران بر ولز را تبریک گفته که در ادامه تصاویری از استوری چهره ها در پرشین وی مشاهده می کنید.

پیروزی ایران بر ولز

تیم ملی فوتبال ایران امروز در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی قطر با نتیجه ۲-۰ مقابل ولز به برتری رسید. این برد بهترین پیروزی تیم ایران در تاریخ جام‌های جهانی به حساب می‌آید.

گل های روزبه چشمی و رامین رضائیان در وقت های اضافه بازی حکم برتری شاگردان کارلوس کی‌روش را امضا کردند. در این بازی هنسی، گلر ولز، با دریافت کارت قرمز در دقایق پایانی اخراج شد.

پیروزی ایران بر ولزمحیا دهقانی

تیم ایران پیش از این دو بار در جام‌های جهانی مقابل حریفان خود به برتری رسیده بود که هر بار با اختلاف یک گل حریفش را شکست داده بود. تیم ایران در سال ۱۹۹۸ با نتیجه ۲-۱ آمریکا را شکست داده و در سال ۲۰۱۸ هم با نتیجه ۱-۰ مقابل مراکش به برتری رسیده بود.

ایران حالا شانس بسیار خوبی برای رسیدن به یک هشتم نهایی جام جهانی دارد و باید دید در بازی پایانی برابر آمریکا چه خواهد کرد. بسیاری تصور می کردند ایران پس از شکست ۶-۲ از انگلیس، به راحتی برابر ولز نیز تسلیم شود ولی داستان بازی امروز کاملا متفاوت بود.

پیروزی ایران بر ولزمونا کرمی

گرت بیل ستاره تیم ملی ولز

گرت بیل مقابل ایران صد و دهمین بازی ملی خود را انجام داد. نام او حالا به عنوان بازیکنی که بیشترین بازی ملی را برای تیم ملی ولز انجام داده، وارد تاریخ فوتبال این کشور شد. او که در این چند وقت اخیر، مرد گل‌های سرنوشت‌ساز لقب گرفته بود، مقابل ایران کاملا خلع سلاح شده بود.

پیروزی ایران بر ولزپویا امینی

بیل در بازی قبل تک گل تساوی بخش تیمش را مقابل امریکا زد تا اولین گل ولز در جام جهانی بعد از ۶۴ سال به نام او ثبت شود. ستاره لس آنجلس که تیمش با گل نجات بخش او فاتح MLS شد، مقابل اوکراین در پلی‌آف هم نقشی مهم برای صعود تیمش ایفا کرده بود.

راحله امینیانراحله امینیان

پیروزی ایران بر ولز

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (جمعه- به وقت ایران) در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل تیم ملی ولز صف‌آرایی کرد و به اولین پیروزی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ رسید.

شاگردان کی روش در این بازی یک نمایش عالی از خود به اجرا گذاشتند و در دقایق پایانی با طوفانی که به راه انداختند برابر رقیب خود به برتری رسیدند.

۲ گل ایران در این بازی را روزبه چشمی در و رامین رضاییان در وقت های تلف شده نیمه دوم به ثمر رساندند.

واکنش چهره ها به پیروزی ایران بر ولز از پویا امینی تا محیا دهقانیمحیا اسناوندی

ورزش سه , اینستاگرام

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس