جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

استایل سپهر حیدری و همسرش در کنار پسرانش دیاکو و آروکو

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 24 نوامبر 2022 اشتراک:
سپهر حیدری تازه ترین ها از دنیای ورزش
سپهر حیدری و همسرش آرام جوینده حضوری فعال در اینستاگرام دارند و تصاویری از این زوج و پسرانشان دیاکو و آروکو را در ادامه مشاهده می کنید.

فوتبالیست سابق پرسپولیسی ها به همراه همسر مدلش و پسرانش بعد از کیش دبی را برای زندگی خود انتخاب کرده اند. در ادامه تصاویری از استایل سپهر حیدری و همسرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

استایل سپهر حیدری و همسرش

سپهر حیدری متولد ۲۹ خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در اصفهان به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته کارشناسی در مکانیک و کارشناسی ارشد در تربیت بدنی می باشد.

او می گوید: در دوم فروردین سال ۱۳۹۳ همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم.

در واقع ازدواج من با عشق در یک نگاه شروع شده و بعد از آن سعی کردم به وی و خانواده اش نزدیک شوم و بعد از آشنایی و رفت و آمد و درخواست ازدواج به پدرش آنها نیز قبول کردند و ما در نهایت در سال ۹۳ با هم ازدواج کردیم. همسرم و دو پسرم بهترین هدیه خداوند به من هستند.

استایل سپهر حیدری و همسرشاستایل سپهر حیدری و همسرش با پسرانش

حاشیه جنجالی ستاره سابق پرسپولیس

سپهر حیدری که یکی از دوستان نزدیک هادی نوروزی به حساب می آید از نخستین کسانی بود که صبح حادثه خودش را به بیمارستان آتیه رساند تا در غم فراق این بازیکن شریک باشد. وی همچنین در مراسم های بعدی این بازیکن در تهران نیز شرکت داشت.

اما ازآنجا که وی در این مراسم ها به همراه همسرش شرکت می کرد و بدین خاطر برخی از سوء استفاده کنندگان وی را دوست دختر حیدری معرفی کردند. رفتار زشت این رسانه ها خون سپهر حیدری را به جوش آورده است . به همین دلیل وی در صفحه اجتماعی خود اقدام به روشنگری کرده است.

استایل سپهر حیدری و همسرش

آقای فوتبالیست و همسرش که اکنون بلاگر می باشد تیپ های زیبای در مکان های مختلف را در صحفه شخصی خود منتشر کرده اند و این زوج در دبی زندگی می کنند.

استایل سپهر حیدری و همسرش در کنار پسرانش دیاکو و آروکوفرزندان سپهر حیدری

آرام جوینده همسر بلاگر سپهر حیدری فوتبالیست سرشناس در اینستاگرامش عکس جدیدی را از خود با تیپ و ژست مدلینگی به اشتراک می گذارد.

در حال حاضر او در کیش کارهای مربوط به آکادمی فوتبالش به نام سرخ پوشان سپهر کیش فعالیت می کند، مدیرعامل این تیم هم خود او هست و اعضای هیات مدیره آن هم از بزرگان باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن هستند.

وقت صبح , اینستاگرام

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس