شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

کریستیانو رونالدو و لوکس‌ ترین هتل دنیا در دریای سرخ

تاریخ نشر :شنبه 23 مارس 2024 اشتراک:
کریس رونالدو تازه ترین ها از دنیای ورزش
کریستایانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر عربستان و نامزدش جورجینا در دریای سرخ مشغول ساخت لوکس ترین هتل دنیا هستند و تصاویری از این هتل را در صحفه شخصی خود منتشر کرده اند و جورجینا رودریگس درباره این بهشت توضیح داده است.

فوق ستاره پرتغالی در عربستان سعودی نه تنها در النصر کسب درآمد می کند بلکه به فکر تجارت خود در این کشور است و در حال ساخت به قول همسرش بهشتی جدید در این کشور می باشد. در ادامه تصاویری از هتل رونالدو در دریای سرخ را در پرشین وی مشاهده کنید.

هتل رونالدو در دریای سرخ

کریستیانو رونالدو علاوه بر بازی در النصر پروژه‌‌های تجاری مختلفی در این کشور آغاز کرده ‏و امروز از روند پیشرفت یک پروژه بزرگ هتل‌سازی در عربستان پرده‌برداری کرد.

جذب کریستیانو رونالدو بزرگ‌ترین اقدام عربستان و نقطه شروع ‏پروژه این کشور برای توسعه فوتبال بود. ستاره بزرگ پرتغالی از زمان حضور در عربستان ‏تنها به فوتبال بازی کردن نپرداخته و چندین پروژه تجاری در دست اقدام دارد. ‏

رونالدو و همسرش امروز از مهم‌ترین پروژه خود در عربستان پرده‌برداری کردند. پروژه ‏ساخت یک هتل لوکس در سواحل دریای سرخ. جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو، در ‏اینستاگرام خود تصاویر مختلفی از روند این پروژه منتشر کرد. ‏

او در استوری‌‌ اینستاگرامی‌ اش کریستیانو رونالدو را تگ کرد و درباره پروژه هتل رونالدو در ‏سواحل دریای سرخ نوشت: “ما در حال ساخت بهشتی جدید هستیم”. در ویدیوهایی که ‏توسط جورجینا منتشر شده چندین بار کریستیانو رونالدو در حال سرکشی به روند ‏ساخت این هتل دیده می‌شود.

هتل رونالدو در دریای سرخهتل رونالدو در دریای سرخ

بهشت جدید ستاره پرتغالی در عربستان

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس بهشت خیره‌کننده خود را به طرفداران نشان دادند.

این زوج در حال ساخت یک هتل در جزیره «امهات» در دریای سرخ هستند و جورجینا تصاویر این اقامتگاه شگفت‌انگیز را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و آن را «بهشت جدید» نامید.

رونالدو، جورجینا و فرزندانشان در حال گذراندن تعطیلات در استراحتگاه سنت رجیس دریای سرخ هستند. این استراحتگاه بزرگ که در جزیره واقع شده تنها با قایق مخصوص یا هواپیمای دریایی خصوصی قابل دسترسی است.

هتل رونالدو در دریای سرخاستوری جورجینا

سوئیت‌ها و ویلاها در این استراحتگاه شبی بیش از ۵۶۵۵ پوند قیمت دارند و رونالدو می‌گوید که با اقامت در این منطقه انگار «نزدیک به بهشت» است. این امکان وجود دارد که CR7 و جورجینا از این استراحتگاه برای مجتمع خود الهام گرفته باشند و کار ساخت و ساز همچنان ادامه دارد.

لوکس ترین هتل رونالدو در دریای سرخ

کریس حدود یک سال و نیم است که به همراه خانواده‌اش در عربستان به سر می‌برد و ‏پیش از این هم چند پروژه تجاری را آغاز کرده بود. هتل جدید کریستیانو و جورجینا در ‏یکی از زیباترین سواحل دریای سرخ ساخته شده و آنطور که جورجینا می‌ گوید قرار است ‏به یکی از لوکس‌ ترین هتل‌های دنیا تبدیل شود. ‏

ورزش سه , خبر ورزشی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس