شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

بازیکنان تیم ملی فوتبال با امیر قلعه نویی در کنار سفره هفت‌ سین

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 21 مارس 2024 اشتراک:
سفره هفت سین ملی پوشان تازه ترین ها از دنیای ورزش
تیم ملی فوتبال کشورمان امروز قرار است نخستین دیدار مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر ترکمنستان را پشت سر بگذارند و فوتبالیست ها قبل از این بازی در اردو در کنار سفره هفت سین حضور یافتند و عکس یادگاری گرفته اند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان که در اردو به سر می برند سال نو را در کنار یکدیگر جشن گرفتند و عکس های از این فوتبالیست ها منتشر شده است. در ادامه تصاویری از سفره هفت سین ملی پوشان را در پرشین وی مشاهده کنید.

سفره هفت سین ملی پوشان

ملی پوشان فوتبال ایران حالا به رسم چند سال اخیر، باز هم در نوروز در تمرینات تیم ملی حضور دارند و نوروز ۱۴۰۳ را قرار است با انجام دو دیدار از مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر ترکمنستان پشت سر بگذارند.

حال فدراسیون فوتبال با آغاز نخستین روز از سال جدید از حضور بازیکنان تیم ملی ایران و امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی در کنار سفره هفت سین منتشر کرده است.

سفره هفت سین ملی پوشانامیر قلعه نویی

بازیکنان تیم ملی در اردو

سال ۱۴۰۳ آنچنان سال سختی برای فوتبال ایران نخواهد بود و تیم ملی فوتبال ایران انتظار می‌ رود در سال پیش‌ رو درگیر مسابقات مقدماتی جام جهانی باشد اما در کنار این موضوع بحث جوان‌ گرایی در اولویت کارها قرار می‌ گیرد که بسیار برای آینده فوتبال ایران تاثیرگذار خواهد بود و حتی به نظر برخی از کارشناسان همین موضوع می‌ تواند باعث شود تا سال ۱۴۰۳، از سال ۱۴۰۲ که با جام ملت‌ های آسیا همراه بود، سخت‌تر باشد.

به هر ترتیب تیم ملی فوتبال ایران نخستین دیدار خود در سال جدید را دوم فروردین ۱۴۰۳ (فردا) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان برگزار خواهد کرد و در تاریخ هفتم فروردین هم در عشق آباد ترکمنستان با این تیم دیدار خواهد کرد.

بازیکنانسردار آزمون و حسین حسینی

عکس یادگاری از سفره هفت سین ملی پوشان

ستاره های تیم ملی فوتبال ایران که در لحظه تحویل سال در اردو بودند پای سفره هفت سین دور هم جمع شدند تا آغاز سال جدید را جشن بگیرند و آماده بازی های تدارکاتی پیش روی خود بشوند.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران قرار است دوم فروردین ۱۴۰۳ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر ترکمنستان به میدان برود تا اولین دیدار سال فوتبال ایران را برگزار کند و شاگردان قلعه‌ نویی که حالا در مسیر جوان‌ گرایی قرار گرفته‌ اند، تجربه‌ای خاص را می‌ توانند در نوروز ۱۴۰۲ تجربه کنند.

سفره هفت سین ملی پوشانسفره هفت سین ملی پوشان

ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس