یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

غوغای ساعت میلیاردی شجاع خلیل‌ زاده پرسپولیسی محبوب

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 23 نوامبر 2023 اشتراک:
شجاع خلیل‌ زاده تازه ترین ها از دنیای ورزش
شجاع خلیل‌ زاده بازیکن تراکتورسازی تبریز و ستاره مطرح تیم ملی فوتبال کشورمان کلکسیونی از ساعت های با ارزش دارد و به تازگی ساعت میلیاردی وی سوژه رسانه ها شده و تصویرش در فضای مجازی منتشر شده است.

ستاره محبوب تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار تیم ملی و ازبکستان یکی از بهترین های میدان بود و به تازگی تصویری از این پرسپولیسی محبوب خبرساز شده است. در ادامه تصویر ساعت شجاع خلیل‌ زاده را در پرشین وی مشاهده کنید.

ساعت شجاع خلیل‌ زاده

شجاع خلیل زاده که این روزها در تراکتور بازی می کند به یکی از ستون های دفاعی تیم ملی تبدیل شده است و در کنار محمدحسین کنعانی زادگان وظیفه دفاع از دروازه تیم ملی را دارند.

وی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و محبوبیت زیادی هم در بین هواداران این تیم دارد در عکس زیر از یک ساعت رولکس GM Master II استفاده کرده که قیمت آن در مارکت بیش از ۱ میلیارد تومان است.

ساعت شجاع خلیل‌ زادهساعت شجاع خلیل‌ زاده

موفق‌ترین بازیکن تیم ملی

سیدجلال حسینی یکی از موفق‌ترین بازیکنان تیم ملی در جدال با ازبکستان است، بازیکنی که در جام ملت‌های ۲۰۰۷ موفق به گلزنی شد و سپس در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ نیز دروازه ازبک‌ ها را گشود، اما یک خاطره جالب هم در تاشکند دارد؛ خاطره مهار توپ در درون دروازه تیم ملی که البته با اشتباه کمک داور، گل اعلام نشد تا ایران مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ را با پیروزی آغاز کند.

حالا پیراهن او به شجاع خلیل‌زاده رسیده و این بازیکن آماده دیدار با ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ می‌ شود. جالب اینکه شجاع سال‌ های طولانی در تیم باشگاهی هم‌ تیمی سیدجلال بود و حالا با پیراهن او در حالی پای به تاشکند گذاشته که امیدوار است که شانس به او رو کند و شاید یک گل مهم را هم در این شهر به ثمر برساند.

ساعت شجاع خلیل‌ زادهشجاع خلیل‌ زاده

البته ماموریت اصلی او محافظت از خط دفاعی است و اگر در این بازی هم به میدان برود، باید شایستگی خود برای حضور در جام ملت‌ ها را نشان دهد؛ هرچند که به نظر نمایش درخشان در تیم باشگاهی باعث شده تا او جزء مردان مورداعتماد امیر قلعه‌ نویی لقب بگیرد.

ساعت شجاع خلیل‌ زاده ستاره تراکتور

شجاع خلیل‌زاده یکی از بازیکنان ساعت‌باز در فوتبال ایران محسوب می شود.

گفتنی است شجاع خلیل‌ زاده هرگز با پیراهن تیم ملی شکست نخورده و طلسم بزرگی را در کارنامه دارد.

اگر چه تیم ملی در این دیدار پیروزی را از دست داد اما مدافع تیم ملی در این بازی هم رکورد شکست‌ ناپذیری خود را حفظ کرد؛ شجاع‌ خلیل‌زاده هرگز تیم‌ ملی بازی را با باخت پشت سر نگذاشته و از این حیث رکوردی ویژه را در اختیار دارد.

خبر انلاین , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس