یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

اقدام جسورانه رئال برای جذب هالند با بمب ۲۰۰میلیون پوندی دنیای فوتبال

تاریخ نشر :شنبه 25 نوامبر 2023 اشتراک:
ارلینگ هالند تازه ترین ها از دنیای ورزش
ارلینگ هالند ستاره سوئدی منچستر سیتی زمزمه‌ هایی از پیوستنش به رئال مادرید به گوش می رسد و گفته می شود این بازشگاه مطرح فوتبال دنیا به این ستاره جوان پیشنهادی نجومی داده و باید دید باشگاه منچستر سیتی از این گلزن برتر خود خواهد گذشت یا نه و به رئال می رود.

ستاره پرافتخار منچستر سیتی از باشگاه های مطرح اروپا پیشنهاد دارد و گفته می شود که با شگاه رئال به وی ۲۰۰ میلیون پوند داده تا با این باشگاه قرارداد ببینید. در ادامه جزئیات حضور ارلینگ هالند در رئال را در پرشین وی مشاهده کنید.

ارلینگ هالند در رئال مادرید

زمزمه‌ هایی از پیوستن ارلینگ هالند به رئال مادرید به گوش می‌ رسد ولی راضی کردن سیتی به دست کشیدن از بهترین گلزن تیمش کار ساده‌ ای نخواهد بود.

شایعه شده که لوس‌بلانکوس در نظر دارد در سال ۲۰۲۴ با فعال شدن بند فسخ ۲۰۰ میلیون پوندی ارلینگ هالند، اقدامی جسورانه برای جذب این بازیکن نروژی انجام دهد.

ارتباط هالند و مادرید علیرغم اهمیت او برای سیتی، همچنان رو به افزایش است. اگر رئال مادرید قادر به پرداخت بند فسخ قرارداد او باشد می‌تواند با سیتی تماس بگیرد، حتی اگر قهرمان لیگ برتر درخواست اولیه آنها را رد کند.

قبلا اینطور گزارش شده بود که لوس‌بلانکوس باید بین ارلینگ هالند و کیلیان امباپه یکی را انتخاب کند، اما اخبار جدید نشان می‌دهد که تغییر ترکیب می‌تواند بودجه کافی برای جذب هر دو بازیکن را فراهم کند.

ارلینگ هالند در رئالارلینگ هالند

موضوع دیگری که به شایعات دامن زد جمله ایجنت هالند بود. از رافائلا پیمنتا در مورد انتقال احتمالی به پایتخت اسپانیا پرسیده شد و او پاسخی قاطع ارائه داد: «آیا او با مادرید قرارداد امضا خواهد کرد؟ این را باید از مادرید بپرسید.»

سیتی برای فروش ارلینگ هالند در رئال وارد هیچ بحثی نخواهد شد، مگر اینکه با توجه به قراردادش مجبور به این کار شود، و قرارداد فعلی او تا سال ۲۰۲۷ ادامه دارد.

هشدار درباره ستاره منچستر سیتی

ایجنت ارلینگ هالند هشدار داد که این فوق ستاره ممکن است منچسترسیتی را ترک کند. این بازیکن ۲۳ ساله در اولین فصل حضورش در این باشگاه موفق به کسب سه‌گانه شد و در این فصل ۱۷ گل به ثمر رسانده است. با وجود اینکه هالند از زندگی در منچستر لذت می‌برد، ایجنت او رافائلا پیمنتا فاش کرد که احتمال ترک سیتی در آینده وجود دارد.

پدر گلزن سابق بوروسیا دورتموند «آلف اینگه» قبلاً گفته بود که پسرش می‌خواهد در سراسر اروپا بازی کند و گفت: «من فکر می‌کنم ارلینگ می‌خواهد توانایی‌های خود را در هر لیگی آزمایش کند.

ارلینگ هالند در رئالاستایل ارلینگ هالند ستاره منچستر

او می‌تواند حداکثر سه تا چهار سال در هر لیگ بماند. می‌تواند دو سال و نیم در آلمان، دو سال و نیم در انگلیس و سپس در اسپانیا، ایتالیا، فرانسه باشد، درست است؟»

حضور ارلینگ هالند در رئال

کریم بنزما در تابستان راهی الاتحاد شد و جای خود را به مهاجم باسابقه خوسلو داد. انتظار می‌رود رئال مادرید در تابستان امسال به دنبال یک مهاجم گران‌قیمت باشد و کیلیان امباپه به شدت با انتقال به مادرید مرتبط است.

اما اگر آنها دور ستاره پاری‌سن‌ژرمن را خط بکشند هالند می‌تواند به عنوان یک گزینه جایگزین ظاهر شود و لوس بلانکوس آماده شکستن رکورد نقل و انتقالات جهانی و ارائه پیشنهاد ۲۰۰ میلیون پوندی برای او است. پیمنتا اخیراً در حال تماشای یک بازی در سانتیاگو برنابئو دیده شد و این موضوع گمانه‌زنی‌ها را افزایش داد.

خبرورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس