چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

خوش‌ گذرانی سرخیو راموس با همسرش در دبی با سفارش گرانقیمت رستوران نصرت

تاریخ نشر :یکشنبه 12 ژوئن 2022 اشتراک:
سرخیو راموس با همسرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
سرخیو راموس اپیتان سابق و اسطوره رئال مادرید با همسرش پیلار و پسرانش برای سفر خود دبی را انتخاب کرده اند و تعطیلات خود را در آن جا سپری می کنند.

کاپیتان سابق ررئال مادرید تعطیلات رویایی خود به همراه خانواده اش را در دبی می گذراند و در با حضور در رستوران نصرت از تعطیلات خود لذت می برند. در ادامه جزئیات سفر سرخیو راموس با همسرش به دبی را در پرشین وی مشاهده کنید.

سرخیو راموس با همسرش

بازیکنان مختلف تعطیلات خود را به بهترین شکل سپری می‌ کنند. سرجیو راموس مدافع سابق رئال‌مادرید نیز این روزها در حال سپری کردن تعطیلات به همراه همسرش پیلار روبیو و فرزندانش سرجیو، آلخاندرو، مارکو و ماکسیمو آدریانو است.

خانواده راموس برای تعطیلات به دبی سفر کرده اند و سعی می کنند که به بهترین شکل از تعطیلات لذت ببرند. راموس و پیلار در دبی به رستوران نصرت، آشپز معروف ترکیه ای رفته اند. در ماه های اخیر ستارگان دیگری نظیر کورتوا و بنزما به رستوران نصرت رفته بودند و این بار نوبت راموس بود که به این رستوران برود.

راموس و همسرش استیک با روکش طلا را سفارش دادند که گران ترین غذای منوی آشپز ترکیه ایست. قیمت این غذا بیش از هزار یورو است که کمتر کسی در دنیا توان پرداخت آن را دارد اما راموس با حقوق بیش از ده میلیونی خود در پی اس جی مشکلی برای پرداخت هزینه چنین غذایی ندارد.

سرخیو راموس با همسرشراموس و نصرت

سرخیو راموس با همسرش در دبی

راموس در اولین فصلش در خارج از رئال مادرید در ترکیب پی اس جی نتوانست آن طور که باید و شاید موفق باشد چرا که با توجه به مصدومیت های پرشمارش دقایق زیادی در پی اس جی نداشت اما امیدوار است که در فصل آینده بتواند شرایط را دستخوش تغییر کند. او به همراه خانواده اش در تعطیلات به سر می برد.

او در تابستان ۲۰۲۱ و با اتمام قراردادش با رئال مادرید از جمع مادریدی ها جدا شد و راهی پی اس جی شد و با این تیم قراردادی ۲ ساله بست که یک سال آن سپری شده است و باید دید که در سال دوم آن چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. سرخیو راموس با همسرش و فرزندانش در دبی به سر می برند.

کاپیتان سابق و اسطوره رئال مادرید

سرخیو راموس در تابستان گذشته به تلخ‌ترین شکل ممکن از رئال مادرید جدا شد. مذاکرات زیادی بین او و فلورنتینو پرز برای تمدید قرارداد انجام شد اما نهایتاً دو طرف بر سر مسائل مالی و مدت زمان قرارداد با یکدیگر به توافق دست نیافتند تا اسطوره باشگاه رئال مادرید بعد از ۱۶ سال و کسب تمام عناوین ممکن لوس بلانکوس را ترک کند.

سرخیو راموس با همسرشرستوران نصرت

قابل پیش بینی بود که بعد از قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا سرخیو راموس به این مسئله واکنش نشان دهد و همین اتفاق هم رخ داده است. مدافع فعلی باشگاه پاری‌ سن ژرمن با قرار دادن پستی در صفحه شخصی خود قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را تبریک گفت و نوشت: “تبریک به رئال مادرید برای قهرمانی سی و پنجم در لالیگا.”

فوتبالی , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس