جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جزئیاتی از رابطه و خیانت جرارد پیکه به شکیرا با نامزد جدیدش

تاریخ نشر :دوشنبه 13 ژوئن 2022 اشتراک:
جرارد پیکه و شکیرا تازه ترین ها از دنیای ورزش
شایعات زیادی درباره خیانت جرارد پیکه به همسر خواننده اش شکیرا مطرح شده و ظاهرا این موضوع واقعیت داشته و کسی در زندگی مدافع بارسلونا وجود دارد.

درست ۱۲ سال قبل و بعد از جام‌ جهانی ۲۰۱۰ بود که دو چهره دنیای فوتبال و موسیقی که اختلاف سنی ۱۰ ساله نیز داشتند با هم وارد رابطه شدند و اکنون از هم جدا شده اند. در ادامه جزئیات تلخ خیانت جرارد پیکه را در پرشین وی مشاهده کنید.

خیانت جرارد پیکه

ماجرای خیانت ادعایی جرارد پیکه به شکیرا یکی از موضوعاتی است که در حال حاضر بیشترین بحث را در رسانه‌های اسپانیایی برانگیخته است. هر روز اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره فرد احتمالی که این فوتبالیست هفته‌ هاست با او رابطه داشته منتشر می‌ شود.

سایت اینفرمالیا جزئیات بیشتری را در مورد سومین شخص درگیر در رابطه این زوج فاش کرده است. در این گزارش، نگرش فوتبالیست سرشناس اسپانیایی به کسی که ممکن است شریک جدید زندگی او باشد، نیز مطرح شده است و خیانت جرارد پیکه مشخص شده است.

جدایی جنجالی زوج مشهور

پیکه احتمالاً زن جوان مورد بحث را در یک کلاب شبانه در بارسلونا ملاقات می‌کرده است. برخی از اطلاعات نشان می‌دهد که او به عنوان پیشخدمت رستوران کار می‌کند و دوست دیگر بازیکن بارسلونا ریکی پوچ است. این رسانه فراتر می‌ رود و فاش می کند که حروف اول نام و فامیلی این زن CC است.

خیانت جرارد پیکهشکیرا و پیکه

همچنین گفته می‌ شود که او در کاتالونیا، منطقه ای که پیکه هم در آن قرار دارد، زندگی می‌کند. مدافع میانی باتجربه بارسلونا چیزی فراتر از یک رابطه عاشقانه ساده با این شخص دارد. صمیمیت بین این دو بیشتر از یک رابطه ساده و چیزی شبیه رابطه دو نامزد است.

طبق گفته این رسانه، شکیرا چندین نفر را برای تعقیب و زیرنظر داشتن مدافع میانی بارسا و پدر دو فرزندش استخدام کرده بود. به نظر می‌رسد در میان تمام معاشقه‌ها و مکالمه‌هایی که به گوش او رسیده، چیزی که بیشتر از همه به شکیرا آسیب رساند، رابطه‌ای بود که مدافع بارسلونا با پیشخدمت جوان داشته است.

خیانت جرارد پیکهخانواده جرارد پیکه

خیانت جرارد پیکه به شکیرا

ظاهرا در یکی از مکالمات عاشقانه جرارد پیکه به دوست دختر جدیدش می‌گوید «تو بانوی اول (ملکه) من هستی»! و این حرف به شدت به شکیرا آسیب روحی می‌زند.

شکیرا و پیکه در حال جدایی هستند. تیم‌های حقوقی هر دو طرف در جست‌وجوی توافقی که برای هر دو رضایت بخش باشد، مذاکره خواهند کرد.

حضانت فرزندان این زوج به عنوان مشکل اصلی بین آن‌ها معرفی می‌شود. شکیرا قصد دارد به کشور دیگری نقل مکان و اسپانیا را ترک کند تا از سر و صدای رسانه‌ها دور شود و زندگی جدیدی را برای خود بازسازی کند.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس