پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

پیام تلخ و عاشقانه همسر میناوند برای دومین سالگرد درگذشت وی

تاریخ نشر :دوشنبه 30 ژانویه 2023 اشتراک:
مهرداد میناوند تازه ترین ها از دنیای ورزش
شبنم کمانگر همسر مهرداد میناوند در سالروز درگذشت این پیشکسوت فوتبال ایران استوری غم انگیزی در صحفه شخصی اش با تصویری از مزار همسر مرحومش در صحفه شخصی اش منتشر کرده است.

دومین سالگرد اسطوره فوتبال کشورمان در میان غم و اندوه خانواده و دوست دارانش سپری شد و همسرش با استوری غم انگیز در صحفه شخصی اش یاد وی را زنده کرد. در ادامه عکس های از شبنم همسر مهرداد میناوند را در پرشین وی مشاهده کنید.

شبنم همسر مهرداد میناوند

کاش این دربی برگزار نمی شد، کاش ۲۲ دی ماه سال ۹۹ هیچ وقت برای اهالی فوتبال فرا نمی‌ رسید تا دربی برگزار شود و مهرداد میناوند و علی انصاریان مهمان برنامه اینترنتی نمی‌ شدند تا کرونای منحوس که آن روزها در کوچه و پس کوچه ها و هر کوی و برزنی جولان می داد، این دو ستاره بزرگ ایران را غافلگیر نمی‌کرد.

خبرهای خوبی از ستاره نه‌چندان دور فوتبال ایران و محله سی متری جی قبل از کوچ همیشگی میناوند به گوش می رسید، دوباره در روز ۹ آذر که سالروز تولدش در ۴۵ سالگی بود ازدواج کرده بود و آن مهرداد قدیمی در رفتار و نوع گویشش با کری‌های افراطی را در شبکه‌های اجتماعی نمی‌دیدیم،

مهردادی که  قبل از معروف شدن در کوچه پس کوچه‌های خیابان شبیری ، محله آذری و کوچه خمار باغی در سی متری جی،‌ معرفت از سر و رویش می‌بارید و دردوران اوجش هم همان معرفت برای دیگر رفقاش خرج می‌کرد، در عین ناباوری و بعد از بازگشت از برنامه اینترنتی تحلیل دربی به همراه علی انصاریان درگیر بیماری سخت و منحوس کرونا شد. بیماری که قرار بود هم او و هم علی انصاریان را از ما بگیرد و ما را در ماتمی بزرگ فرو ببرد.

شبنم همسر مهرداد میناونداستوری شبنم همسر مهرداد میناوند

دومین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند

دو سال از آن روز لعنتی می گذرد و خیلی زود سالروز از دست رفتن ستاره شماره ۲۵ فرا رسید. هفت بهمن، قرار است همه از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح، در آرامگاه هنرمندان کنارت باشند و کیلومترها دورتر پرسپولیس, عشق دوران کودکی، به مصاف فولاد در خوزستان برود.

خیلی زود دومین سالگرد از دست رفتن مهرداد میناوند ستاره بزرگ فوتبال ایران فرا رسید، ستاره‌ای که اواخر عمرش آبی‌ها را هم در کنار خود دید.

روح فوتبال، شوق فوتبال، یکی از شیرین‌ترین، خاکی‌ترین، باادب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین هواداران فوتبال ایران دو سال است که دیگر در میان ما نیست. فوتبال دیگر هیجان قبل از مهرداد را ندارد.

به‌عنوان یک استقلالی ۴ آتیشه، آرزویم این است که مهرداد بیاید و باز هم برای ما کری بخواند و عدد ۶ را نشان دهد. مهردادجان دلتنگ کری‌هایت شده‌ایم.

کری‌هایی که حقیقتا آتش به جانمان می‌انداخت و همه ما استقلالی‌ها را عصبانی می‌کرد. البته عمیقا باور دارم هر وقت که دربی می‌شود از آسمان‌ها برایمان عدد ۶ را نشان می‌دهی.

استوری شبنم همسر مهرداد میناوند

در ساعات پایانی هشتم بهمن ماه ۱۳۹۹ بود که مهرداد میناوند، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود، در ۴۵سالگی دار فانی را وداع گفت.

شبنم همسر مهرداد میناوندمهرداد میناوند

همسر مهرداد میناوند که مدتی پیش از درگذشت تلخ او، با مهرداد ازدواج کرده بود، در دومین سالروز درگذشت همسرش با انتشار یک استوری از مزار او نوشت: «یادت تا ابد جاودانه است عزیزترین. امروز مثل قدیم همه جمع بودیم پیشت، فقط جای تو خیلی خالی بود، مثل این دو سالی که نبودی. مطمئنم جات خیلی خوبه. اینو از آرامشی که مزارت داره می‌دونم عزیز دلم.»

مراسم دومین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند، روز جمعه با حضور اهالی فوتبال در بهشت زهرا برگزار شد.

ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس