شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

پسر خوشتیپ ایرانی شهاب زاهدی در تیم فوکوئوکا ژاپن

تاریخ نشر :دوشنبه 11 مارس 2024 اشتراک:
شهاب زاهدی تازه ترین ها از دنیای ورزش
شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیسی به تیم آویسپا فوکوئوکا ژاپن پیوسته است و این تیم که پس از ۲ بازی از آغاز لیگ ۴ امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول ۲۰ تیمی لیگ ژاپن قرار دارد مراسم معارفه این ستاره ایرانی را انجام داده است.

مهاجم سابق رپرسپولیسی ها که به یک تیم در لیگ برتر ژاپن رفته مراسم معارفه اش برگزار شده است و هواداران او را به نام پسر خوشتبپ ایرانی معرفی کرده اند. در ادامه تصاویری از شهاب زاهدی در ژاپن را در پرشین وی مشاهده کنید.

شهاب زاهدی در ژاپن

اولین جملاتی که وبسایت soccerhihyo برای توصیف شهاب زاهدی استفاده می‌کند، ویژگی ظاهری اوست: مهاجمی ۱۸۷ سانتی متری، با کاپشن بلند و البته صورت جذاب که او را به چهره محبوب هواداران آویسپا فوکوئوکا تبدیل می‌کند.

در ادامه زاهدی به عنوان «مهاجم همه فن حریف» معرفی شده که بعد از انجام اولین بازی ملی در سال گذشته برای ایران، به دلیل حمله روسیه به اوکراین، مجبور به ترک زوریا لوهانسک شد و به تیم مورد علاقه‌اش، پرسپولیس، پیوست. در پرسپولیس ۷ گل به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان رفت اما در فوریه تصمیم به ترک اردوی سرخپوشان ایرانی گرفت.

این گزارش همچنین به وضعیت زاهدی در ژاپن پرداخته و نوشته که او نه تنها به عنوان مهاجمی تازه بلکه در قامت اولین بازیکن ایرانی تاریخ جی لیگ به آویسپا فوکوئوکا پیوسته است. قرارداد این بازیکن بر اساس اعلام رسمی، تا پایان تابستان خواهد بود و وی سپس باید وضعیت خود را با باشگاه اوکراینی تعیین تکلیف کند.

شهاب زاهدی در ژاپنشهاب زاهدی

حضور شهاب زاهدی در ژاپن

وبسایت ژاپنی همچنین از روز معارفه زاهدی اینطور گزارش داده: “او که در جی لیگ توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، با ظاهری موقر در جمع هواداران حاضر شد و گفت: «سلام به همه، واقعاً خوشحالم.»

شهاب در یک سخنرانی به زبان انگلیسی گفت: «من تمام تلاشم را می‌کنم تا نمایشی را انجام دهم که همه از آن لذت ببرند. بیایید با هم پیروزی‌های زیادی را کسب کنیم.» او با تشویق شدید سکوها مواجه شد.”

شهاب زاهدی در ژاپنشهاب زاهدی در ژاپن

نظر هواداران باشگاه فوکوئوکا درباره ستاره ایرانی

باشگاه فوکوئوکا ویدیویی را به زبان ژاپنی منتشر کرده که هواداران این تیم در مورد خرید جدید و اولین بازیکن ایرانی تیمشان نظر می‌دهند که این وبسایت بخشی از آنها را آورده است:

“او خیلی خوش تیپ است!

او خیلی باحال است!

بازیکنان خوبی در ایران وجود دارند

کلمه «خوش تیپ» به خوبی به او می‌آید.

من می‌خواهم او را به زودی در یک بازی ببینم!”

با این حال در روزی که زاهدی تماشاگر اولین بازی تیمش بود، آویسپا نتوانست حریف خود را شکست دهد و در چارچوب هفته سوم جی لیگ به دومین نتیجه تساوی رسید تا ۵ امتیازی شود.

ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس