شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

علت مرگ ناگهانی یوتاکا یوشی کشتی‌ گیر ژاپنی پس از مسابقه

تاریخ نشر :سه‌شنبه 12 مارس 2024 اشتراک:
مرگ غول کشتی ژاپن تازه ترین ها از دنیای ورزش
یوتاکا یوشی نام کشتی گیر با تجربه ژاپنی است که به غول کشتی معروف می باشد و پس از یک مسابقه در شهر تاکاساکی درگذشت و علت مرگ وی اعلام نشده و گفته می شود در این کشور کشتی گیران در سنین بالا نیز در مسابقات حضور دارند.

یوکاتا یوشی نام یک ستاره قدیمی کشتی بود که بعد از مسابقه به دلایل نامعلوم جان خود را از دست داده است و در سن ۵۰ سالگی چشم از جهان فرو بست. در ادامه جزئیات مرگ غول کشتی ژاپن را در پرشین وی مشاهده کنید.

مرگ غول کشتی ژاپن

یوتاکا یوشی، ستاره قدیمی مسابقات کشتی سنتی ژاپن پس از یک مسابقه در شهر تاکاساکی، روز یکشنبه درگذشت!

آن‌ طور که خبرگزاری‌ های ژاپنی گزارش داده‌اند، یوشی پس از مسابقه آخرش باید به بیمارستان منتقل می‌ شد زیرا حال جسمی مساعدی نداشت. وضعیت او به سرعت وخیم‌تر شد و لحظاتی بعد او در سن ۵۰ سالگی درگذشت.

یوشی (که طبق گزارش‌ها ۱۶۰ کیلوگرم وزن داشت) یک کهنه‌کار در کشتی ژاپنی بود که امسال سی سالگی خود را در تشک کشتی جشن می‌ گرفت.

مرگ غول کشتی ژاپنیوتاکا یوشی

فوت یک ورزشکار پس از مسابقه

او زمانی هم‌ تیمی هیروشی تاناهاشی، کشتی‌گیر محبوب ژاپنی بود. تاناهاشی که اکنون رئیس این مسابقات است در بیانیه‌ ای مرگ یوشی را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: «یوشی یک غول مهربان و واقعی بود. شخصیت شاد و مبارزات فوق‌ العاده‌ اش در تشک او را در هر جایی که بازی می‌ کرد به یک ورزشکار محبوب تبدیل می‌ کرد.»

مرگ غول کشتی ژاپنکشتی ژاپن

علت مرگ غول کشتی ژاپن

رسانه‌ های ژاپنی علت دقیق مرگ را ذکر نکرده‌ اند اما گفته می‌ شود که او در هنگام مسابقه دچار هیچ مشکل جسمی‌ ای نشده و به‌ نظر می‌ رسد مرگ او به دلیل فشار مسابقات بوده است.

در کشتی به‌ویژه در ژاپن این غیرمعمول نیست که ستاره‌ ها در سنین بالا هم چنان در تشک حضور داشته باشند. این واقعیت که تلاش‌ ها و خطرات مرتبط تحت شرایط خاص می‌ تواند تهدید کننده زندگی باشد، چندین بار در گذشته مشخص شده است، به‌ عنوان مثال مرگ میتسوهارا میساوا یا فلج شدن یوشی‌هیرو تاکایاما و شینجیرو اوتانی.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس