شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصویر جالب از عضلات باورنکردنی پسر هادی چوپان در نوجوانی

تاریخ نشر :سه‌شنبه 19 مارس 2024 اشتراک:
هادی چوپان تازه ترین ها از دنیای ورزش
ستاره بدنسازی کشورمان هادی چوپان که به تازگی دو قهرمانی با ارزش در امریکا و انگلیس کسب کرده پسرش محمد حافظ نیز علاقه زیادی به این ورزش دارد و تصویری از عضلات باورنکردنی خود را در صحفه شخصی اش به نمایش گذاشته است.

محمد حافظ پسر گرگ پارسی قصد دارد در بدنسازی و پرورش اندام راه پدرش را ادامه دهد و تصویری از بدن آماده خود را به نمایش گذاشته است. در ادامه تصویری از فرزند هادی چوپان را در پرشین وی مشاهده کنید.

فرزند هادی چوپان

هادی چوپان در چند هفته اخیر موفق شده ۲ عنوان قهرمانی ارزشمند را در آمریکا و انگلیس کسب کند.

پس از قهرمانی‌ های چوپان، محمدحافظ فرزند او هم تصویری جالب از خودش منتشر کرد تا نشان دهد از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی است.

گفتنی است فینال دسته اوپن آرنولد کلاسیک انگلستان برگزار شد و هادی چوپان، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

گرگ پارسی بعد از کسب جایزه ۳۰۰ هزار دلاری آرنولدکلاسیک آمریکا، در انگلستان نیز جایزه ۱۵۰ هزار دلاری نفر اول دسته اوپن را از آن خود کرد.

فوق ستاره بدنسازی ایران و جهان که حالا برای فتح دومین مستر المپیای خود دورخیز کرده، بعد از کسب جایزه ۳۰۰ هزار دلاری آرنولدکلاسیک آمریکا، در انگلستان نیز جایزه ۱۵۰ هزار دلاری نفر اول دسته اوپن را از آن خود کرد.

فرزند هادی چوپانفرزند هادی چوپان

پیام احساسی گرگ پارسی برای خانواده اش

هادی چوپان در مسابقات جهانی آرنولد کلاسیک انگلیس به مقام نخست دست یافت. او دو هفته قبل نیز در مسابقات بدن سازی آرنولد کلاسیک آمریکا به مقام قهرمانی رسیده بود.

گرگ پارسی پس از کسب عنوان قهرمانی آرنولد کلاسیک با انتشار پیامی در فضای مجازی از همسر و فرزندان خود تشکر کرد.

گفتنی است هادی چوپان که حالا اعتماد به نفس فوق العاده‌ ای دارد، قبلاً بارها سامسون داوودا را شکست داده بود و این بار نیز همین ماجرا تکرار شد و گرگ پارسی توانست قهرمانی خود را در بریتانیا جشن بگیرد.

فرزند هادی چوپاناستوری هادی چوپان

علاقه فرزند هادی چوپان به بدنسازی

هادی چوپان در ۴ مهر ماه ۱۳۶۶ در یک خانواده پرجمعیت هفت نفره به دنیا آمد. وی دوران کودکی تا جوانی خود را در روستای اَبنُو، شهرستان سپیدان واقع در استان فارس گذراند و در دوران نوجوانی به دلیل مشکلات مالی خانواده مجبور شد تحصیل را رها کند و به همراه برادر بزرگترش حسن به گچ‌کاری مشغول شود. اما همین برادر بزرگ از همان ابتدا مشوق اصلی هادی در راه رسیدن به قهرمانی بود.

شغل وی قبل از شروع فعالیت حرفه‌ای در دنیای بدنسازی، گچ‌کار و بنا بوده است. هادی متاهل است و صاحب سه فرزند (۱ دختر و ۲ پسر) به نام های حافظ، نادیا و سورنا است. همسر هادی چوپان اصالتا اهل سپیدان استان فارس است و نامی از او در اینترنت منتشر نشده است.

به تازگی عکسی جالب و دیده نشده از هادی چوپان قهرمان مستر المپیا در کنار پسرش بزرگش با فیگورهای بدنسازی منتشر شده است و به نظر می رسد پسر وی علاقه زیادی به ادامه راه پدر قهرمانش دارد.

خبر ورزشی , روزیاتو

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس