جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رقص دونفره بازیکن مراکشی سفیان بوفال و مادرش پس از پیروزی تاریخی

تاریخ نشر :یکشنبه 11 دسامبر 2022 اشتراک:
سفیان بوفال تازه ترین ها از دنیای ورزش
پس از پایان دیدار نفس‌ گیر تیم های مراکش و پرتغالی در جام جهان قطر سفیان بوفال هافبک تیم ملی مراکش خوشحالی اش را با مادرش قسمت کرد و سوژه عکاسان شد.

تیم ملی مراکش شگفتی ساز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد و توانست با عبور از رونالدو و یارانش به جمع چهار تیم برتر این دوره از مسابقات راه یابد. در ادامه فیلم رقش زیبای سفیان بوفال و مادرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

سفیان بوفال و مادرش

پس از پایان این دیدار نفس‌گیر سفیان بوفال، هافبک تیم ملی مراکش به سمت سکوی هواداران رفت و با به آغوش کشیدن مادرش جشن شادی خود را با او برگزار کرد.

تیم ملی مراکش در جام جهانی قطر شگفتی ساز شده بعد از صعود از دور گروهی و حذف اسپانیا دیشب پرتغال را هم به خانه فرستاد تا به عنوان اولین تیم آفریقایی راهی نیمه نهایی شود.

بعد از پایان این دیدار نفس‌گیر هافبک تیم ملی مراکش به سمت سکوی هواداران رفت و با به آغوش کشیدن مادر خود جشن شادی خود را با او برگزار کرد.

سفیان بوفال و مادرشسفیان بوفال و مادرش

ارتش بعد از پیروزی تاریخی مراکش

بر اساس گزارش رسانه‌ های لبنانی، سربازان ارتش این کشور به دنبال درگیری‌ های خیابانی در بخشی از بیروت که جشن پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش را برپا کرده بود وارد عمل شدند.

درگیری‌ها در یکی از محله‌های شهر بیروتمیان هواداران و ساکنان که از سروصدای زیاد آنها خشمگین شده بود رخ داده است. در جریان این درگیری تیراندازی هوایی نیز صورت گرفته است. گشت‌ های ارتش لبنان نیز بلافاصله وارد عمل شده و این درگیری‌ها را متوقف کردند.

تیم ملی فوتبال مراکش با پیروزی تاریخی برابر پرتغال حریف فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

رقص دونفره بازیکن مراکشی سفیان بوفال و مادرش پس از پیروزی تاریخیهواداران تیم ملی مراکش

رقص سفیان بوفال و مادرش در قطر

تیم ملی مراکش با حذف پرتغال و همه ستاره‌هایش تبدیل به اولین تیم آفریقایی تاریخ شد که به نیمه نهایی جام جهانی می رسد و آنها تلاش نافرجام غنا، کامرون، نیجریه و … را بالاخره تکمیل کردند.

پس از پایان این دیدار نفس‌ گیر هافبک تیم ملی مراکش به سمت سکوی هواداران رفت و با به آغوش کشیدن مادر خود جشن شادی خود را با او برگزار کرد.

پس از پیروزی بزرگ مراکش برابر پرتغال و راهیابی به جمع چهار تیم برتر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سوفیان بوفال وینگر این تیم به سمت مادر رفت و این شب شگفت انگیز را با او جشن گرفت.

خبر ورزشی , تسنیم

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس