سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
درخواست تبلیغات

جشن تولد شایان مصلح و تعطیلات لاکچری و جنجالی اش در مالدیو

تاریخ نشر :سه‌شنبه 28 ژوئن 2022 اشتراک:
شایان مصلح تازه ترین ها از دنیای ورزش
شایان مصلح بازیکن تیم گل گهر سیرجان در تیرماه سال 72 در رودبار متولد شده و تولدش را در گیلان زیبا جشن گرفته است.

ستاره گل گهر سیرجان با انتشار تصاویری در طی روزهای گذشته حاشیه ساز شده و عکس های از تعطیلات خود در مالدیو را منتشر کرده بود که خبرساز شده است. در ادامه عکس های از جشن تولد شایان مصلح را در پرشین وی مشاهده کنید.

جشن تولد شایان مصلح

شایان مصلح متولد ۴ تیر ماه ۱۳۷۲ در رودبار گیلان و نام کاملش علی (شایان) مصلح تکلیمی است و فارالتحصیل مهندسی صنایع در مقطع لیسانس می باشد.

اغلب کاربران از اینکه ستاره‌های فوتبال و سینما در اوضاع وخیم اقتصادی مردم، خویشتن‌داری نمی‌کنند و با آنها احساس همدردی ندارند، شاکی بودند.

انتشار تصاویر تعطیلات شایان مصلح، مدافع پیشین پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی پرحاشیه شد. بسیاری به دستمزد بالای بازیکنان فوتبال اشاره کردند و آن را متناسب با کیفیت بازیکنان و وضعیت اقتصادی کشور ندانستند.

تولد شایان مصلحجشن تولد شایان مصلح

بازیکن جنجالی لیگ برتر

شایان مصلح مدافع گل گهر سیرجان در مورد تاثیر منفی کسر امتیازها از این تیم گفت گفت: قطعاً تاثیر منفی دارد. شما در صدر جدول هستی و شرایط ایده آل است، تیم‌ها را در زمین بردید ولی بیرون زمین کاری می‌کنند که امتیازها از شما گرفته و به رقیبان داده شود.

هم در جدول تیم سقوط می‌کنید و هم تیم دچار یک شوکی می‌شود که روی بازی های بعدی هم تاثیر می‌گذارد. تیمی که به قهرمانی و سهمیه فکر می‌کرد یک دفعه به خودش می‌ آید و می‌بیند در فاصله ۳-۴ امتیازی انتهای جدول است. به هر حال امیدوارم با فراموشی این جریان امتیازات را جمع کنیم و به صدر جدول برگردیم.

جشن تولد شایان مصلح در گیلان

فوتبالیست جنجالی با انتشار تصاویری از تولدش نوشت :در مناطقی از غرب آفریقا، وقتی کسی کار ناپسندی انجام می‌ دهد او را به مرکز دهکده می‌برند و برای دو روز، تمام اعضای قبیله او را احاطه می‌کنند و درباره‌ی ویژگیهای خوب و مثبت آن فرد حرف میزنند!

آنها معتقد هستند که هر فرد ذاتا خوب است ولی گاهی هم اشتباهاتی مرتکب می‌ شود که در‌ واقع درخواست کمک است. افراد قبیله کنار هم در این آئین جمع می‌شوند تا به فرد خوبی ذاتی‌ اش را یادآوری کنند.

تولد شایان مصلحشایان مصلح در مالدیو

اعتقاد جمعی این است که این حمایت، از هر نوع تنبیه و خجالت‌زده کردن فرد بهتر است.
آنها این حرکت را “اوبونتو” به معنی “انسانیت با یکدیگر و تمام موجودات زنده” می‌ نامند.

راه مواجه کردن یک نفر با سایه‌اش این است که نور درونش را به او نشان دهی !👤 کارل گوستاو یونگ

خلاصه اینکه توی روز تولد ۲۹ سالگی اگر بدیامو به خوبیام ببخشید لطفتون رو فراموش نمیکنم

ممنونم از همه کسایی که تولدم رو تبریک گفتن. دعا کنید که با باور بکم فتح الله و بکم یختم عاقبتمون بخیر شه🌹

خبر ورزشی , فرارو , اینستاگرام

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس
تالارکده