سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
درخواست تبلیغات

مجتبی جباری و خانواده اش در کنار هم به وقت تولد

تاریخ نشر :چهارشنبه 29 ژوئن 2022 اشتراک:
مجتبی جباری تازه ترین ها از دنیای ورزش
مجتبی جباری ستاره اسبق استقلال سال ها قبل ازدواج کرده و ثمره زندگی مشترکش دو پسر به نام های ماهور و هرمان می باشد.

ستاره سابق استقلال که گفته می شود به زودی به عنوان دستیار خارجی استقلال معرفی می شود از فوتبالیست های بی حاشیه و موفق تیم ملی محسوب می شد. در ادامه عکس های مجتبی جباری و خانواده اش را در پرشین وی مشاهده کنید.

مجتبی جباری و خانواده اش

مجتبی جباری در زمستان ۱۳۹۲ در یک عروسی مجلل با همسرش عقیق فرهی ازدواج کرد و صاحب دو پسر بنام های هرمان و ماهور است.

بعد از انتخاب ساپینتو پرتغالی به عنوان سرمربی استقلال تعداد زیادی از مربیان داخلی به عنوان دستیار این مربی مطرح شدند که در این میان شانس مجتبی جباری برای رسیدن به نیمکت استقلال بیش از سایر گزینه‌ ها است.

البته جباری هنوز به طور رسمی با باشگاه استقلال و شخص آجورلو وارد مذاکره نشده است اما به نظر می‌ رسد شانس او برای رسیدن به این جایگاه بیش از سایر گزینه‌ ها باشد.

مجتبی جباری و خانواده اشمجتبی جباری و خانواده اش

پشت پرده فساد در فوتبال ایران از زبان یک استقلالی

مجتبی جباری در خصوص اتفاقات عجیب در فوتبال پایه گفت: دلم می سوزد برای بچه هایی که سر هر تیمی می‌روند، از آنها مطالبه مالی دارند. پولدارها در تیم جایگاه پیدا می‌کنند و با استعدادهای بی‌ بضاعت بیرون می‌مانند. یا به خانواده فشار می‌آورند که این پول را برایشان فراهم کند که بروند فوتبال بازی کنند. از همه بدتر هیچ مرجعی برای رسیدگی نیست.

او ادامه داد: متاسفانه فدراسیون که انگار یک تیم بزرگسالان دارد که باید اداره کند و هیچ مسئولیت دیگری در قبال فوتبال مملکت ندارد و برایش فساد فوتبال پایه مهم نیست. فساد در فوتبال پایه باعث ساخته شدن بازیکن بی‌اخلاق می‌شود.

مجتبی جباری و خانواده اشمجتبی جباری با همسر و پسرانش

وقتی به بازیکن پیشنهاد شرط بندی می‌دهند و قبول می‌کند، روی تیم اثر می‌ گذارد و یک جامعه فوتبالی بی‌ اخلاق می سازد. در نتیجه جامعه مدنی بی اخلاقی هم ایجاد می‌ شود که برای کسی هم مهم نیست؛ همین!»

مجتبی جباری و خانواده اش

مجتبی جباری که متولد سال ۶۲ است و از شاگردان مرحوم رضا احدی بود، از پایه های استقلال، به کاپیتانی بزرگسالان این تیم رسید، او یکی از محبوبترین فوتبالیست های دو دهه اخیر استقلال است. و هواداران این تیم او را تافته جدا بافته تیم در سال های حضورش در استقلال می دانند.

این اسطوره استقلالی و همسرش عقیق فرهی تصاویری از جشن تولد پسرانشان هرمان و ماهور را در اینستاگرام منتشر می کنند.

خبر ورزشی , اینستاگرام

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس
تالارکده