شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

پیام تبریک های تولد یحیی گل محمدی از اوسمار تا سیدجلال حسینی

تاریخ نشر :دوشنبه 18 مارس 2024 اشتراک:
یحیی گل محمدی تازه ترین ها از دنیای ورزش
یحیی گل محمدی سرمربی سابق پسپولیسی ها در 28 اسفند 1349 به دنیا آمده است و مربیان این تیم سرمربی سابق را از یاد نبرده و تولدش را تبریک گفته اند و با انتشار استوری های در اینستاگرام این روز را به وی تبریک گفته اند.

چهره های مشهور پرسپولیس زادروز مربی سابق این تیم را تبریک گفته اند و در این میان مربیان با انتشار یک استوری سنگ تمام گذاشتند. در ادامه استوری های تبریک تولد یحیی گل محمدی را در پرشین وی مشاهده کنید.

تولد یحیی گل محمدی

امروز ۲۸ اسفند سالروز به دنیا آمدن یحیی گل محمدی سرمربی سابق پرسپولیس است. او در ۲۸ اسفند ۱۳۴۹ به دنیا آمد و در حال حاضر با کسب ۱۰ عنوان قهرمانی در فوتبال ایران، پرافتخارترین مربی است و رکوردی فوق العاده از خودش به جای گذاشته است.

گل محمدی فصل پیش با پرسپولیس توانست ۳گانه ببرد و رکوردی خاص به جای بگذارد.

پپه لوسادا، مهرداد خانبان و سیدجلال حسینی مربیان پرسپولیس هرکدام با انتشار یک استوری زادروز گل محمدی را تبریک گفتند.

تولد یحیی گل محمدیتبریک تولد یحیی گل محمدی توسط سیدجلال حسینی

جدایی سرمربی پرسپولیس از سرخپوشان

در حالی در میانه فصل پرسپولیس را ترک کرد که پیش از این هم در دو مقطع به عنوان بازیکن و در یک مقطع به عنوان سرمربی از جمع سرخ‌ها جدا شده بود و این چهارمین تجربه جدایی او از این تیم محسوب می‌ شد.

 پپه لوسادااستوری پپه لوسادا

گل‌محمدی در گفت‌وگوی اختصاصی خود با آنتن درباره حس و حال خود پس از جدایی از پرسپولیس صحبت کرد و روی این موضوع تاکید داشت که در دوره دوم حضورش در پرسپولیس به عنوان بازیکن علی پروین حق داشت که او را در لیست فروش قرار بدهد.

مهرداد خانبانمهرداد خانبان و گل محمدی

یحیی در این باره گفت: در مقطعی که خودم بازی می‌ کردم، شرایط بدنی و فنی‌ ام واقعا خوب نبود و تصمیم گرفته شد تا من را در لیست فروش بگذارند. شاید اگر من هم جای آقای پروین بودم، همین تصمیم را می‌ گرفتم. به نظرم مهم این است که تا وقتی که به عنوان مربی یا بازیکن یا در هر سمت دیگری هستی، تلاشت را کنی.

تبریک های تولد یحیی گل محمدی

اوسمار ویرا سرمربی فعلی پرسپولیس، رابطه دوستانه خود با یحیی گل محمدی را حفظ کرده است.

اوسمار پس از برتری پرسپولیس برابر پیکان، با انتشار یک استوری اینستاگرامی، زادروز یحیی گل محمدی را تبریک گفت تا نشان دهد رفتن یحیی از پرسپولیس، هیچ تاثیری در رابطه او با گل محمدی نداشته است.

تولد یحیی گل محمدیتبریک اوسمار ویرا به گل محمدی

گفتنی است با وجود قطع همکاری ناگهانی یحیی با پرسپولیس باشگاه هنوز روز تولد سرمربی پر افتخار خود را فراموش نکرده است و امروز با انتشار استوری تولد سرمربی سابق خود را تبریک گفته است.

خبر ورزشی , ورزش سه , خبرآنلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس