جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رونمایی از تیپ عجیب کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی در عربستان

تاریخ نشر :یکشنبه 08 ژانویه 2023 اشتراک:
کریستیانو رونالدو تازه ترین ها از دنیای ورزش
کریستیانو رونالدو گران قیمت ترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیا که در اقدامی باورنکردنی به النصر عربستان رفته با تیپ علاءالدینی خود در عربستان سوژه شده و در فضای مجازی تصاویری این فوق ستاره فوتبال غوغا کرده است.

ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان با پوشیدن لباس علاءالدین سوژه رسانه ها و فضای مجازی شده است. در ادامه عکس های جنجالی از تیپ کریستیانو رونالدو را در پرشین وی مشاهده کنید.

تیپ کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال هفته پیش با قراردادی ۲۰۰ میلیون یورویی به باشگاه النصر عربستان پیوست و به گران ترین بازیکن تاریخ بدل شد. رونالدو در حالی به تیم عربستانی رفت که بعد از جام جهانی پیشنهاد چشمگیری از تیم های اروپایی نداشت و تصمیم گرفت ادامه فوتبالش را در آسیا سپری کند.

حالا عکسی از رونالدو در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد در عربستان لباسی شبیه به علاءالدین پوشیده و سوژه کاربران مجازی شده است.

معارفۀ ستاره پرتغالی محبوب‌ تر از فینال جام جهانی

ورود کریستیانو رونالدو به عربستان سعودی شور و شوق عجیبی در این کشور به‌وجود آورد و از ستارۀ پرتغالی در این کشور استقبال بی‌نظیری شد که نشان‌دهندۀ تأثیر پیوستن رونالدو به النصر در افکار عمومی است.

تیپ کریستیانو رونالدوتیپ کریستیانو رونالدو

کافی است به آمار دنبال‌کننده‌های باشگاه النصر در شبکه‌های اجتماعی نگاه کنیم تا این تأثیر را به‌وضوح ببینیم. با اعلام خبر رسمی انتقال کریستیانو به این باشگاه عربستانی تعداد دنبال‌کننده‌های النصر در اینستاگرام به سرعت افزایش یافت و این افزایش ناگهانی ابعادی باورنکردنی پیدا کرد.

اما این پایان تأثیر رونالدو نبود. مراسم معارفۀ سی‌آرسون به هواداران النصر را میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا تماشا کردند. امروز فاش شد که تعداد بینند‌ه‌های پخش تلویزیونی این مراسم حتی از تعداد بیننده‌های فینال جام جهانی قطر بین آرژانتین و فرانسه بیشتر بوده است.

تیپ کریستیانو رونالدو ستاره النصر

رونالدو در حالی به تیم عربستانی رفت که بعد از جام جهانی پیشنهاد چشمگیری از تیم‌های اروپایی نداشت و تصمیم گرفت ادامه فوتبالش را در آسیا سپری کند.

تیپ کریستیانو رونالدوکریستیانو رونالدو

حالا عکسی از رونالدو در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد در عربستان لباسی شبیه به علاءالدین پوشیده و سوژه کاربران مجازی شده است.

گفتنی است پدرو سپولدا روزنامه‌نگاری است که آمار بیننده‌های پخش تلویزیونی مراسم معارفۀ رونالدو را بررسی کرده است. او می‌گوید بیش از ۴۰ شبکه تلویزیونی در سراسر دنیا این مراسم را پخش کردند و تعداد کل بیننده‌ها به عدد ۳ میلیارد نفر رسید!

این روزنامه‌نگار تعداد کل بیننده‌های فینال جام جهانی قطر که از این ۴۰ شبکه تلویزیونی پخش شده بود را با هم جمع زده و می‌گوید: تعداد بینندگان مراسم معارفۀ رونالدو حتی از بیننده‌های فینال جام جهانی بیشتر بوده است.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس