یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تیپ وریا غفوری با لباس کُردی و ساعت لاکچری ۸۰۰ میلیونی

تاریخ نشر :سه‌شنبه 21 نوامبر 2023 اشتراک:
وریا غفوری تازه ترین ها از دنیای ورزش
وریا غفوری کاپیتان سابق استقلالی ها این روزها به مربیگری روی آورده و تصویری از وی با ساعت لاکچری اش و لباس های زیبای کوردی اش در فضای مجازی منتشر شده است.

کاپیتان سابق و محبوب استقلالی ها با استایل میلیونی خود سوژه فضای مجازی شده و دوست دارانش را شگفت زده کرده است. در ادامه تصاویری از تیپ وریا غفوری را در پرشین وی مشاهده کنید.

تیپ وریا غفوری

وریا غفوری آخرین کاپیتان استقلال است که توانسته جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد. او به همراه استقلال در لیگ بیست و یکم موفق شد با یک رکورد خاص به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد و بدون شکست آبی‌ های تهرانی را صاحب جام کند.

وی فصل پیش و پس از اتفاقاتی که برایش رخ داد از فوتبال خداحافظی کرد و حالا در کلاس‌ های مربیگری شرکت می‌ کند.

او مدتی پیش عکسی از خودش با لباس کُردی منتشر کرد که حسابی مورد استقبال طرفدارانش قرار گرفت. با کمی دقت در این عکس متوجه شدیم که در دستان کاپیتان سابق استقلال یک ساعت رولکس Submariner Date با شماره رفرنس ۱۲۶۶۱۰LN است

که صفحه‌ای ۴۱ میلیمتری دارد و جنس بدنه‌اش از فولاد تشکیل شده و همچنین تا عمق ۳۰۰ متری آب مقاوم است. گفتنی است قیمت این ساعت در مارکت ۸۰۰ میلیون تومان است.

تیپ وریا غفوریتیپ وریا غفوری

خداحافظی کاپیتان با قهرمانی

وریا غفوری کاپ قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را تحت عنوان کاپیتان استقلال بالای سر برد و پس از آن بحث‌های بسیار زیادی پیرامون دلایل جدایی‌اش از استقلال مطرح شد.

در واقع خود غفوری هم می‌دانست که دوران حضورش در جمع آبی‌ها به پایان رسیده و به همین خاطر تابستان پارسال اولین کاپیتان تاریخ استقلال تبدیل شد که بلافاصله پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر از این تیم جدا می‌شود!

تیپ وریا غفوری ستاره استقلال

وریا غفوری ستاره و کاپیتان محبوب استقلال این روزها از فوتبال کناره‌ گیری کرده و به مربیگری روی آورده است. استایل شیک او با لباس کردی مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته است.

تیپ وریا غفوریوریا غفوری

گفتنی است اگرچه وریا غفوری در اواسط دهه ۹۰ شمسی به استقلال پیوست اما سابقه گل زدن به همین استقلال را هم دارد. غفوری در زمانی که پیراهن نفت تهران را بر تن می‌کرد.

گل فوق العاده زیبایی از فاصله ۳۰ متری به مهدی رحمتی زد که تا مدتها ورد زبان اهالی فوتبال بود. خیلی‌ ها هنوز هم معتقدند همان گل موجب شد چشم استقلالی‌ها وریا را بگیرد و زمینه برای آبی پوش شدن او در سالیان بعد فراهم شود.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس