جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تبریک روز دختر ۱۴۰۱ از امیرمهدی ژوله و دخترش تا هانا پاک نیت

اشتراک:
تبریک روز دختر ۱۴۰۱ چهره ها
تبریک هنرمندان مشهور به مناسبت روز دختر از امیرمهدی ژوله با علی ضیاء تا هانا پاک نیت و فریبا نادری را در اینستاگرام هنرمندان مشاهده کنید.

برخی از چهره های مشهور کشورمان به مناسبت روز دختر پیام های تبریکی همه به دختران خود و همه برای دختران ایرانی منتشر کرده اند. در ادامه استوری های تبریک روز دختر ۱۴۰۱ را در پرشین وی مشاهده کنید.

تبریک روز دختر ۱۴۰۱

دختر از نعمت‌ ها و آفریده‌ های ارزشمند الهی است. در تقویم ایران مقام دختران را به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه (س)، خواهر بزرگوار امام رضا (ع) گرامی می‌ دارند. حضرت معصومه (س) الگوی دختران سرزمین ایران و نماد حیا و حرمت هستند؛ ولادت ایشان اول ذی‌ القعده برابر با یازدهم خرداد ۱۴۰۱ است.

هر ساله روز اول ماه ذی القعده سالروز تولد حضرت معصومه (کریمه اهل بیت) و روز ملی دختران به پاس قدرانی از این قشر وسیع و تاثیرگذار جامعه جشن گرفته می‌ شود.

وی دختری از خاندان عصمت بود که پدرش حضرت موسی بن جعفر (ع) نام فاطمه را برایش برگزید و برادر ایشان امام رضا (ع) او را معصومه خواند. او دختر و خواهر و عمه امام بود و در دامن خانواده بافضیلت امامت به چنان مقامی دست یافت که کسی هم‌تراز و شأن آن بانو در عصر خودش نبود.

دلیل نام گذاری میلاد حضرت معصومه به عنوان روز دختر در ظاهر ریشه در ازدواج نکردن آن حضرت و مجرد بودنشان دارد و باطنش نیز در پی معرفی الگویی برجسته برای دختران مسلمان است. در ادامه پیام های تبریک روز دختر ۱۴۰۱ را در پرشین وی مشاهده می کنید.

جدیدترین عکس های اینستاگرام هنرمندان را در ادامه مشاهده می کنید

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران مشهور ایرانی تصاویری از علی ضیاء ، مه لقا باقری ، امیرمهدی ژوله ، رضا توکلی ، مهران غفوریان ، محسن کیایی ، لیلا بلوکات ، فریبا نادری ، هانا پاک نیت ، صبا راد ، شهرام قائدی ، محمدرضا احمدی ، مصطفی کیایی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام هنرمندان را مشاهده کنید.

علی ضیاءعلی ضیاء

مه لقا باقریمه لقا باقری

امیرمهدی ژولهامیرمهدی ژوله

رضا توکلیرضا توکلی

مهران غفوریان مهران غفوریان
محسن کیاییمحسن کیایی

تبریک روز دختر ۱۴۰۱

لیلا بلوکاتلیلا بلوکات

تبریک روز دختر ۱۴۰۱فریبا نادری

تبریک روز دختر ۱۴۰۱هانا پاک نیت

تبریک روز دختر ۱۴۰۱صبا راد

تبریک روز دختر ۱۴۰۱شهرام قائدی

تبریک روز دختر ۱۴۰۱محمدرضا احمدی

تبریک روز دختر ۱۴۰۱مصطفی کیایی

گردآوری گروه چهره ها در پرشین وی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس