شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

سلفی المیرا شریفی مقدم با پریا پرتوی فرد در کنسرت بابک جهانبخش

تاریخ نشر :چهارشنبه 20 جولای 2022 اشتراک:
مجری در کنسرت بابک جهانبخش ۱۴۰۱ اخبار گوناگون
المیرا شریفی مقدم گوینده محبوب شبکه خبر و همسر داوود عابدی به کنسرت بابک جهانبخش رفته بود. سلفی المیرا شریفی مقدم با پریا پرتوی فرد در کنسرت بابک جهانبخش را در ادامه ببینید.

بابک جهانبخش این روزها کنسرت های زیادی را اجرا کرده است همسرش که عاشقانه او را همراهی می کند تصاویر زیادی از مهمان های مشهور کنسرت بابک جهانبخش منتشر می کند. حضور  مجری در کنسرت بابک جهانبخش ۱۴۰۱  را در پرشین وی ببینید.

مجری در کنسرت بابک جهانبخش ۱۴۰۱

مجری در کنسرت بابک جهانبخش ۱۴۰۱سلفی المیرا شریفی مقدم با پریا پرتوی فرد در کنسرت بابک جهانبخش

المیرا شریفی‌مقدم مجری شبکه پس از حدود یک ماه دوری از قاب تلویزیون، ۲ خرداد ۱۴۰۱ در برنامه صبحگاهی «خبر ۷» شبکه خبر
به عنوان مجری حضور یافت.او  در آخرین تجربه اجرای خود در شبکه خبر از ابتدای اسفند ۱۴۰۰ به عنوان مجری خانم برنامه صبحگاهی «چاپ اول» فعالیت می‌کرد و
لی بعد از توقف تولید این برنامه به دلیل تغییرات و تحولات معاونت سیاسی سازمان صداوسیما در شبکه خبر و همچنین براساس خبرهای تاییدنشده
مبنی بر تاثیر توییت‌هایی که منتشر کرده بود، دیگر جلوی دوربین نرفت و احتمال ممنوع التصویری او در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد.

او  پس از انتشار شایعه ممنوع التصویری اش با انتشار یک توییت اعلام کرد که برای شرکت در آزمون جامع دکتری مرخصی گرفته است و نوشت: «ترم چهارم مقطع دکتری علوم ارتباطات؛ وقت گرفتن مرخصی و زمان برای کسب آمادگی برای شرکت در آزمون جامع است. برقرار باشید.»

مجری در کنسرت بابک جهانبخش ۱۴۰۱

سلفی المیرا شریفی مقدممجری در کنسرت بابک جهانبخش ۱۴۰۱

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم و همسرش

المیرا شریفی مقدم متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۰ در تبریز، خبرنگار است و  بزرگ شده تهران می باشد .
فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی می باشد، می گوید بدون پارتی وارد صدا و سیما شد است، حالا مجری، خبرنگار و طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیس است.

نحوه ورود به صدا و سیما

المیرا شریفی در اوایل سال ۱۳۷۸ وقتی ۱۸ ساله و پشت کنکور بود از طریق تست گویندگی وارد شبکه تازه تاسیس خبر شد و بعد از طی دوره های گویندگی استخدام شد.

ازدواج و همسرش

خانم شریفی مقدم در سال ۱۳۷۹ در ۱۹ سالگی با داوود عابدی ۲۵ ساله که همکارش بود رابطه عاشقانه ای برقرار کرد که در نهایت سال ۱۳۸۲ به عقد و در بهمن ۸۳ به ازدواج ختم شد.

فرزندان المیرا شریفی مقدم

پسر اولم، امیر ابوالفضل ۲۴ فروردین سال ۸۹ به‌ دنیا آمد.

زمانی که در دوران مرخصی بودم متوجه شدیم پسر دومم هم در راه است ! بچه‌ هایم تنها ۱۰ ماه و ۲۰ روز فاصله سنی دارند و ۱۴ اسفند همان سال امیر ارسلان به‌ دنیا آمد.

اینستاگرام ـافکار نیوز

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
تصاویر خبری
بیشتر >
آرون گروپس