شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تمامی حوادث و اتفاقات پربیننده و وایرال شده در سال ۱۴۰۰

تاریخ نشر :سه‌شنبه 22 مارس 2022 اشتراک:
اتفاقات سال 1400 حوادث روز
در این ویدئو تمامی حوادث و اتفاقات سال 1400 که برای ایرانیان رخ داد و در فضای مجازی وایرال شد را مشاهده می کنید

سال۱۴۰۰ با همه فراز و نشیب هایش به پایان رسید. سالی که در آن اتفاقات مهم سیاسی اجتماعی و ورزشی صورت گرفت. در ادامه در پرشین وی می خواهیم ویدئویی از مهترین اتفاقات سال ۱۴۰۰ را برای شما قرار دهیم

تمامی اتفاقات سال ۱۴۰۰

محدثه ابراهیم زاده خواهر محسن ابراهیم زاده نوشت :

بقول گاندی:
هنوز نمیدانم هرسال که میگذرد
یکسال به عمر اضافه میگردد
یا
یکسال ازآن کم میشود…

امید آن دارم که اگر یکسال اضافه شد یا کم
در عوضش پربار بوده باشدو پرامید.و توانسته باشی دلی بدست آری و غمی بزدایی
مهم گذشتن عمر نیست خواهی نخواهی در گذر است و چه خوب که بشادی گذرد و درین گذران رنج و نومیدی دور بداری از خود،که دیر یا زود خاطره خواهیم شد

در این ویدئو تمامی اتفاقات سال ۱۴۰۰ را مشاهده می کنید

ویدئویی از حوادث سال ۱۴۰۰

سال ۱۴۰۰، سال دگرگونی‌های اساسی اجتماعی

سال ۱۴۰۰ با تمام اتفاقات تلخ و شیرین به پایان رسید، سالی که باتوجه به انتخابات ریاست جمهوری و تغییر وزراء، شهرداران و… سیاست‌های کشور تغییر کرد بنابراین بهترین نام برای آن سال تغییر دگرگونی‌های اجتماعی و سیاسی‌ست.

باید گفت «کرونا» یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌هایی بود که همانند سال ۱۳۹۹ و ۱۳۹۸ با آن درگیر بودیم و همچنان نیز می‌تازد و روزانه جان عزیزانمان را می‌گیرد اما با این وجود خوشبختانه در سالی که گذشت با واکسیناسیون همگانی توانستیم کنترل این ویروس منحوس را در دست بگیریم و اجازه ندهیم جانِ عزیزانِ دلمان را بگیرد و کادر درمان را مانند گذشته فرسوده کند.

اتفاقات سال 1400اتفاقات سال ۱۴۰۰ که گذشت

چندین سال است که نام سال ۱۴۰۰ با انتخابات گره خورده بود و سرانجام نیز با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، حسن روحانی دولت را تحویل ابراهیم رئیسی داد و با این تغییر بزرگ، تغییرات دیگر نیز پی در پی به وجود آمدند. از جمله می‌توان به تغییر تمام ورزاء و شهرداران کشور اشاره کرد که همین امر باعث شد تمام سیاست‌ها در کشور تغییر کند.

طرح صیانت یا به تعبیری محدودسازی اینترنت، قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده‌ از جمله طرح‌هایی بودند که هم سر و صدای زیادی بین مردم به پا کردند و هم سیاست‌های کلی کشور را تغییر دادند.

اتفاقات سال 1400مهترین اتفاقات سال ۱۴۰۰

طرح جوانی جمعیت از طریق اصل ۸۵ قانون اساسی مستقیما به تایید شورای نگهبان رسید و تبدیل به قانون آزمایشی شد، قانونی که کارشناسان و پزشکان می‌گویند نسخ سقط درمانی، محدودیت غربالگری و جلوگیری از توزیع اقلام پیشگیری از بارداری در آن به ضرر مردم جامعه ست و نتیجه زیان بار آن را باید سال‌ها بعد دید.

اینستاگرام و منیبان

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس