شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فال روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲

اشتراک:
فال روز پنجشنبه 16 اسفند ماه 1402 فال و طالع بینی
تو که سرچشمه ی همه ی خوبی ها و حسن ها هستی نگاهی هم به زیردستان خود بکن. دنبال یک محرم راز بگرد تا بتوانی درد دل کنی. از رسیدن به کسی محروم شده ای اما مرور زمان و وفاداریت باعث رسیدن به مرادت می شود. پند پیران را گوش کن. کار ثواب انجام بده تا همیشه دعای خیر بدرقه ی راهت باشد.

دست به هر کاری می زنید برایتان سودی ندارد و رسیدن به هدف برای شما یک افسانه شده است آینده تان را تیره و تار می بینید. خسته شده اید، وقتی که می بینید دیگران چقدر راهت به هدف می رسند. مژده ای به شما می دهند که از شنیدن آن وجودتان گرم می شود و دوباره  تلاش می کنید و نتیجه ی آن را هم می بینید. فال روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ را در پرشین وی ببینید.

  فال روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲

🌹شما در زمینه رشد شخصی وارد نقطه عطفی اساسی شده اید. امسال احساساتی تر از همیشه شده اید و همین می تواند باعث شود خودتان را درگیر چالش و تنش های غیر ضروری کرده و در نتیجه تصمیماتی اشتباه و عجولانه بگیرید. اگر بتوانید این وضعیت را تحت کنترل در بیاورید امسال سالی سرشار از درک متقابل و پیشرفت حرفه ای برای شما خواهد بود و سرتان حسابی شلوغ و زندگیتان پر از حرکت خواهد بود. اگر قصد داشته باشید به زندگیتان نظم و سر و سامان بدهید امسال فرصتی فوق العاده برای شما خواهد بود.

شما خواهید توانست تمرکزی بیشتر داشته و نگاهی واقع بینانه تر به زندگیتان داشته باشید. نگرانی شما در مورد آینده خیلی بیشتر از همیشه است و همین زمینه ساز آغاز پروژه ها و سرمایه گذاری هایی خواهد بود که منافع آنها می توانند سال های زیادی برای شما ادامه داشته باشند. شما در زمینه مسائل عاطفی انتظار حمایت و مراقبت بیشتری از جانب طرف مقابلتان دارید و آماده اید تا در مقابل شما هم همین کار را کنید.

فال روز ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

با انجام کارهای خیریه و انسان‌دوستانه به آرامش ذهنی و قلبی برسید. قرار است برای خرید بیرون بروید اما مواظب باشید که فقط لوازم ضروری را خریداری نمایید و ولخرجی نکنید.  سوءتفاهم‌های زیادی با یکی از دوستان یا اعضای خانواده دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهای‌تان می‌زند را جویا شوید. به این فکر افتاده‌اید که شرایط زندگی‌تان را بهبود بخشید و موفقیت‌های خود را بیشتر کنید. این فکرها هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه با افراد با تجربه مشورت کنید و نظر بزرگ‌ترها را درباره برنامه‌های خود جویا شوید.

فال روز ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. توجه شما به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان کم شده و مانند سابق به ایشان عشق‌ نمی‌ورزید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگی‌تان ایجاد کند، محبت بیشتری به ایشان داشته باشید و لحظه‌ای از عشق‌ورزی به وی غافل نشوید.

فال روز ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

روحیه احساساتی دارید و تصمیم‌ شتاب‌زده‌ای می‌گیرید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، بر احساسات خود غلبه کنید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نامتان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد.  اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی برای شما به دنبال داشته است. از امروز به فکر تغییر این روحیه باشید و با چشم‌پوشی بر خطای اطرافیان، بزرگواری خود را به دوست و آشنا ثابت کنید. روز مهمی را آغاز کرده‌اید و قرار است که در جلسه کاری یا مهمانی مهمی شرکت کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید چرا که در این مراسم اطلاعات جدیدی به‌دست می‌‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا دانش و آگاهی خود را افزایش دهید.

فال روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

زندگی را سخت‌گرفته‌اید و بیش‌از‌حد ذهنتان را به حاشیه‌های زندگی مشغول می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به‌ غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که یار و یاور شما در حل مشکلات است.

  فال روز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402فال روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲

فال روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

سردرگم هستید و احساس می‌کنید اختیار زندگی از دست شما خارج شده است. کمی به خودتان استراحت دهید و با کسب انرژی لازم، سکان زندگی را به دست بگیرید. روحیه زودرنجی دارید و از اتفاق‌های پیش‌پاافتاده بیش‌از‌حد عصبانی می‌شوید. قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، زودرنجی را کنار بگذارید و به جای ناراحتی، چاره‌ای برای اتفاق‌های ناخوشایند پیدا کنید. عازم مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، اما مواظب باشید چرا که احتمال دارد یکی از کالاهای باارزش شما در این مسافرت گم شود. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. با یکی از دوستان که مدت‌هاست خبری از وی نداشتید، ملاقات می‌کنید. دیدارها را تازه کنید و با هم‌صحبتی با این رفیق دیرینه به آرامش برسید.

فال روز ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

روحیه حساسی دارید و به‌سرعت آزرده‌خاطر می‌شوید. ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست. اجازه ندهید اتفاق‌های ناخوشایند شما را از مسیر دلخواهتان در زندگی دور کند.  در انجام کارهای روزانه کوتاهی نکنید و با به پایان رساندن سریع کارها، فرصتی را برای استراحت و تفریح پیدا کنید.  از همسر یا عشق ‌زندگی‌تان درخواست کنید که رفتار خودخواهانه را کنار بگذارد و بیشتر به شما توجه کند.

فال روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲  برای متولدین مهر

کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، بیشتر از همیشه قدر پول و زمان را بدانید و به لطف پس‌انداز و وقت‌شناسی دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. قصد انجام تغییرات مهمی در زندگی را دارید، اما از این تغییرات می‌هراسید و نگران هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و تصمیم خود را با یکی از دوستان که تجربه بیشتری دارد، درمیان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که برای انجام این تغییر شما را یاری دهد. انسان خودساخته‌ای هستید و دستاوردهایی که در زندگی دارید را شخصا به دست آورده‌اید. این روحیه را ادامه دهید و به الگوی از موفقیت و خودساختگی برای دیگران تبدیل شوید.

  فال روز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1402فال روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲

فال روز ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی اطرافیان را فراهم می‌کنید. با این حال مدتی است که مانند سابق شوخی نمی‌‌کنید و حوصله ندارید. این شرایط تغییر می‌کند و روحیه خود را دوباره بدست خواهید آورد. از این وضعیت استفاده کنید و زندگی را با شادی و نشاط دنبال کنید. امروز از آن روزهاست که اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اجازه ندهید چنین لحظه‌هایی به راحتی از کف شما برود و از فرصت‌هایی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد.

فال روز ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و در رویارویی با مشکلات زانوی غم به بغل نگیرید. سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات، سود چشمگیری را نصیب شما خواهد کرد. از این سرمایه‌گذاری درس بگیرید و در آینده با سرمایه‌گذاری‌های هدفمند، درآمد بیشتری روانه حساب‌های بانکی خود کنید. رازی در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با یکی از اطرفیان در میان بگذارید. به صلاح شماست که رازداری پیشه کنید و سفره دلتان را پیش هیچ‌کس باز نکنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق ‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد.

فال روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد.  همسر یا عشق زندگی‌تان امروز اصلاً حوصله ندارد. در این شرایط کمی ایشان را به حال خودش بگذارید. مطمئن باشید در چند روز آینده رفتار بهتری با شما در پیش خواهد گرفت.

فال روز پنجشنبه ۱۷ اسفند برای متولدین بهمن

برای حل مشکلات امروزوفردا نکنید و هرچه سریع‌تر چاره‌ای برای حل مشکلات خود بیندیشید.  علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید.  کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کاری را به فردا موکول نکنید. برای رسیدن به این هدف نظم‌‌و‌انضباط بیشتری در کارها به خرج دهید و با اولویت‌بندی کارها، برنامه‌ای منظم برای آینده ترسیم کنید.

فال روز پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

کار ناپسندی را انجام داده‌اید و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را ناراحت کرده‌اید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه مشاجره و دلخوری را میان شما و عشق ‌زندگی‌تان ایجاد کند، دل عشق ‌زندگی‌تان را بدست آورید و پشیمانی خود را از انجام این کار به ایشان ثابت نمایید.

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس