پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فال روز جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

اشتراک:
فال روز جمعه 12 خرداد 1402 فال و طالع بینی
بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

شب های هجرن و جدایی پایان یافته و روزگار وصل و رسیدن به مراد نزدیک است. نقشه هایی را که برای این روز کشیده ای عملی کن. حریفان و حسودان را ببخش و عذر آنها را بپذیر. نذری را که کرده ای به جا آور تا رسیدن به مقصود حلالت باشد. فال روز جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ را در پرشین وی ببینید.

فال روز جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

شما شخصی فعال، خلاق، مثبت اندیش، واقع بین، با صداقت و حساس هستید، اما ضعف هایی هم در شخصیت خود دارید که برای جذب دیگران به خود باید به آنها غلبه کنید. وضعیت سلامتی شما امسال خوب خواهد بود، اما انجام ورزش هایی مانند یوگا را حتما در برنامه روزانه تان جای دهید و به رژیم غذایی خود توجه داشته باشید.

شما امسال قادر خواهید بود که در وضعیت مالی خود پیشرفت ایجاد کنید، اما خرید اجناس لوکس و گران قیمت برای خودتان و خانواده تان جای زیادی برای پس انداز کردن باقی نخواهد گذاشت. برای به دست آوردن سود بیشتر پولتان را در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید.

امسال تلاش هایتان در زمینه ی حرفه ای نتایج بسیار خوبی را برایتان به همراه خواهند داشت و در اواخر سال به خاطر عملکرد بسیار خوبتان مورد تشویق مقامات مافوق خود قرار گرفته و پاداش و ترفیع رتبه دریافت خواهید کرد. اگر احتیاط نکنید این احتمال وجود دارد که فشار کاری زیادی که در انتظارتان است باعث ایجاد مشکل در رابطه ی عاطفیتان شده و بین شما و همسرتان فاصله بیندازید. بهترین ماه های سال برای شما، آبان،آذر، اسفند و فروردین خواهند بود.

فال روز جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

امروز از آن روزهایی است که احساسات درونیتان خیلی قوی عمل می کنند، به همین دلیل هم بهتر است که از بودن در کنار افرادی که حال و هوایی مغموم و افسرده دارند خودداری کنید، زیرا این حالت ها و احساسات آنها خیلی سریع به شما هم منتقل خواهند شد و می توانند روز تعطیل به این زیبایی را برای شما به یک کابوس تبدیل کنند. یک نفر با حرفی که زده ذهن شما را حسابی درگیر کرده است و نمی توانید آرام بنشینید و دائم به فکر شنیده هایتان هستید. شما می خواهید جواب یبرای این حرف پیدا کرده و این شخص را سر جایش بنشانید، اما کاملا در اشتباه هستید. بی توجهی شما به این شخص بزرگ ترین تنبیه ممکن برای او خواهد بود.

فال روز ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

نارضایتی از نتیجه برخی کارهایی که این اواخر انجام داده اید و تاخیر در رسیدن به بعضی از اهدافتان باعث شده اند به فکر انجام کار دیگری بیفتید که در آن توانایی و مهارت بیشتری داشته باشید. با این حال بهتر است کمی دست نگه دارید و نگاهی منطقی تر به شرایط موجود داشته باشید، شاید با در نظر گرفتن موانعی که سر راهتان بوده اند همین مقدار از پیشرفت هم قابل توجه و ارزشمند باشد و شما دارید در حق خودتان بی انصافی می کنید. امروز بر عکس شما، احساسات اطرافیانتان ثبات چندانی ندارد و یک لحظه شاد و سر حال هستند و لحظه ای دیگر عصبی و بدخلق! تا جایی که می توانید با آنها وارد بحث نشوید.

فال روز ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

نارضایتی از شغلتان شما را در فشار و استرس قرار داده و در فکر ایجاد تغییرات کلی در کارتان هستید. شاید این کار درستی باشد، اما شاید هم نباشد! گزینه هایی که دارید را به دقت مورد بررسی قرار دهید و ببینید چه احساسی نسبت به آنها دارید، اما پیش از آن که تصمیم گیری کنید چند روزی دست نگه دارید و پس از آن تصمیم نهاییتان را بگیرید. اگر به دنبال اطلاعات خاصی می گردید از تکنولوژی مدرن استفاده کرده و در منابع اینترنتی و کامپیوتری به دنبال پاسخ سوال هایتان باشید. شاید حجم باورنکردنی اطلاعات موجود شما را گیج و گمراه کند، اما با کمی تحقیق بیشتر بهترین منابع را پیدا خواهید کرد.

فال روز جمعه 12 خرداد 1402فال روز جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

فال روز ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

خبرهای ناراحت کننده ای که از راه دور به گوشتان خواهند رسید ممکن است باعث ناراحتی و حتی کمی افسردگی شما شود. شاید دلتان بخواهد خودتان را از جمع کنار کشیده و در گوشه ای خلوت کرده و به این موضوع فکر کنید، اما این قطعا بهترین کاری که می توانید بکنید نخواهد بود. در چنین موقعیت هایی بهترین کاری که می تواند باعث آرامش شما بشود انجام کارهایتان است. به جای این که یک گوشه نشسته و زانوی غم بغل بگیرید بهتر است کمی فکر کنید و ببینید چه کارهای انجام نشده یا ناتمامی دارید و سر خودتان را با انجام آنها گرم کنید. این طوری هم از ناراحتی هایتان رها شده و هم کارهایتان را انجام خواهید داد.

فال روز جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

امروز شاید یکی از دوستان و یا عزیزانتان بیمار باشد و باعث نگرانی شدید شما شود. یا شاید هم یکی از اهدافی که رسیدن به آن برایتان اهمیت زیادی برخوردار است با تاخیر مواجه شود و این موضوع باعث آشفتگیتان شود. وضعیت مالیتان هم از طرف دیگر ذهنتان را به خود مشغول کرده است. امروز نمی توانید به راحتی با هیچ کس ارتباط برقرار کنید و احساس می کنید که باید در جمع دوستان و آشنایان خود تغییراتی ایجاد کرده و بعضی ها را از لیست دوستان خود خط بزنید. مواظب باشید که واکنشی عجولانه از خودتان نشان ندهید. درست است که بعضی ها ارزش بودن در زندگی شما را ندارند، اما باید با احتیاط تصمیم گیری کنید.

فال روز ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

امروز سوء تفاهم هایی که ایجاد می شوند و یا اطلاعات اشتباهی که به دستتان می رسند ممکن است باعث شوند نسبت به شخصی که دوست دارید دچار تردید شده و یا تصمیم اشتباهی در مورد رابطه تان بگیرید. این مسئله خیلی جدی تر از آن است که بخواهید یک شبه در مورد آن تصمیم بگیرید. کمی به خودتان وقت بدهید، به احتمال زیاد تردیدهایتان بیهوده هستند. امروز انگار نیروهایی قدرتمند سعی دارند کنترل اوضاع را از دست شما خارج کرده و مانع عملی کردن نقشه ها و برنامه هایتان شوند. خونسردی خود را حفظ کنید و برای حل این مشکلات به حس درونی خود اعتماد کنید. خیالتان راحت باشد که ضرر نخواهید کرد!

فال روز ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

تا جایی که می توانید امروز را استراحت کرده و به خودتان اصلا سخت نگیرید. امروز روز خوبی برای مهمانی گرفتن، شرکت در جمع های خیلی شلوغ و شروع کارها و پروژه های جدید نخواهد بود. عدم موفقیت در برقراری ارتباط با دیگران ممکن است سوء تفاهم هایی بین شما و آنها ایجاد کند و دلخوری هایی را به وجود بیاورد، سعی کنید خونسردی خودتان را حفظ کرده و بیش از اندازه به حرف های دیگران فکر نکنید. اصلا چرا در خانه نمی مانید و یک روز خوب و آرامش بخش برای خودتان ترتیب نمی دهید؟ اگر احساس تنهایی کردید بهترین شخصی که می توانید تنهایی خود را با او تقسیم کنید عشقتان و یا والدینتان خواهند بود.

فال روز جمعه ۱۲ خرداد  ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

امروز ممکن است با دیدن یک رویای بد از خواب بپرید و از همان صبح حالتان کمی بهم بریزد و تمام روز را نگران این باشید که این خواب ها به چه معنایی بوده اند و نکند اتفاق بدی قرار است بیفتد. به این چیزها فکر نکنید و سعی کنید به سریعترین شکل ممکن فراموششان کنید. به احتمال خیلی زیاد این خواب ها ناشی از پرخوری های شب گذشته و یا خوابیدن تا لنگ ظهر هستند و هیچ معنای خاصی در ورای آنها نهفته نیست. تماسی که از جانب یک دوست نسبتا صمیمی دریافت می کنید خبرهای خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت که به یکی از دوستان مشترکتان مربوط می شوند، خودتان با این دوستتان تماس بگیرید و خبرها را از خودش بشنوید.

فال روز ۱۲خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

شاید مشکلاتی در ساختمان منزلتان پیش بیایند و خانه تان نیاز به تعمیراتی در زمینه برق کشی و یا لوله کشی داشته باشد. بهتر است برای حل این مشکل از نیروی متخصص کمک گرفته و خودتان را درگیر آن نکنید زیرا علاوه بر این که ممکن است به دلیل نداشتن مهارت های کافی اوضاع را بدتر کنید، با این کار روز تعطیل خود را به جای استراحت صرف کاری وقت گیر و خسته کننده خواهید کرد. به یک مهمانی خانوادگی دعوت شده اید که احتمالا حوصله ی رفتن به آن را ندارید. با رد کردن این دعوت نه تنها میزبان را از دست خود ناراحت خواهید کرد، بلکه یک تفریح درست و حسابی را هم از دست خواهید داد؛ این اشتباه را نکنید!

فال روز جمعه 12 خرداد 1402فال روز جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

فال روز ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

اگر امروز مهمان های زیادی به خانه تان آمدند اصلا تعجب نکنید. یکی از اعضای خانواده، دوستان و یا حتی همکارانتان برای درد دل کردن در مورد مشکلاتی که دارد به دیدنتان خواهد آمد، چند نفر از دوستان قدیمیتان بدون قرار قبلی ناگهان زنگ زده و می گویند که دارند به خانه شما می آیند و یا شاید هم خواهر و برادرهایتان تصمیم بگیرند امشب در خانه شما دور هم جمع شوند. خلاصه این که در یک چشم به هم زدن خواهید دید که خانه تان پر از مهمان شده است. از صبح زود و تا فرصت دارید همه چیز را مرتب و خودتان را برای پذیرایی از مهمان هایتان آماده کنید. شاید کمی خسته شوید، اما قطعا حسابی خوش خواهید گذراند.

فال روز ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

امروز کمی احساس دلتنگی و افسردگی می کنید. شاید حتی نسبت به اهداف و توانایی های خود دچار تردید شده باشید. اجازه ندهید این احساسات بیهوده حال و هوای شما را بهم ریخته و روز تعطیلتان را خراب کنند. همه چیز در واقع خیلی بهتر از آن چیزی است که شما در حال حاضر فکر می کنید ولی امروز شما خیلی راحت از کاه برای خودتان کوه درست می کنید. سعی کنید تا جای ممکن خودتان را سرگرم نگه داشته و مخصوصا از بعدازظهر تا جای ممکن در خانه نمانید تا حال و هوای غروب روز تعطیل حالتان را از این که هست بدتر نکند. تا ساعات پایانی شب با دوستانتان خوش باشید و نگران این که فردا خسته خواهید بود هم نباشید!

فال روز ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

امروز حرف زدن با دوستان و اعضای خانواده تان به راحتی همیشه پیش نخواهد رفت. در واقع یک نگرانی و دغدغه درونی ناگهان شما را به خود مشغول کرده و در عالم خودتان فرو برده و نمی گذارد که با دیگران ارتباط برقرار کنید. شاید بخواهید این فکر ها و نگرانی ها را با کار کردن از سر خودتان بیرون کنید ، اما دقیقا ندانید در یک روز تعطیل چطور باید خودتان را سرگرم نگه دارید. لازم نیست زیاد به این که چکار می توانید بکنید فکر کنید. نگاهی به دور و برتان بیندازید! اگر بخواهید خانه تان را یک نظافت اساسی بکنید به احتمال زیاد تا غروب مشغول خواهید بود. همین که ظاهر خانه تمیز باشد کافی نیست، به سراغ اعماق

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس