شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ترند بهار ۲۰۲۴ و استایل هایی که بعد پایان زمستان پوشیده می شود

اشتراک:
ترند بهار ۲۰۲۴ مد و لباس
طبق مدل لباس های به نمایش درآمده شده در فشن شوهای اخیر مربوط به بهار و تابستان 2024، انتظار می رود برخی استایل ها ترند بهار ۲۰۲۴ را شکل دهند.

مطمئنا ست کردن لباس های شیک زمستانی سرگرم کننده و جالب است ولی با این حال چند ماه پوشیدن لباس های سنگین و زمخت نیز چندان ساده نیست. بنابراین مطمئنا بسیاری به دنبال فرا رسیدن بهار و تغییر فصل هستند تا دوباره لباس های سبک تری به تن کنند. در زیر با ویژگی های ترند بهار ۲۰۲۴ بیشتر آشنا می شوید.

ترند بهار ۲۰۲۴

بنابراین جالب است بدانید بر اساس فشن شوهای مربوط به فصل بهار و تابستان ۲۰۲۴، درست پس از پایان یافتن فصل سرد چه سبک هایی در مد و لباس ترند می شوند.

استایل های ظریف زنانه

در انتهای سال گذشته به نظر می رسید دامن جایگزین شلوار شده و حتی در استایل های روزانه نیز افزایش پیدا کرد. در پاییز و زمستان ۲۰۲۳ دامن های جین میدی، جایگاه خاصی پیدا کرد و به گزارش پرشین وی گرچه در فصل بهار و تابستان نیز ترند دامن همچنان باقیست ولی با این حال مدل های زنانه تری دارد، مثلا ممکن است به شکل کلوش و یا پارچه های ظریف تر باشد. همچنین برخلاف سال گذشته دامن با ژاکت و کت کوتاه ست نمی شود و در عوض با پیراهن های سایز بزرگ، ژاکت های مردانه، کت های بزرگ و امثال آن ست می شوند.

ترند بهار ۲۰۲۴کت و دامن در فشن شو برند کریستین دیور

لباس های رسمی و اداری

اگر از کسانی هستید که پوشیدن لباس های رسمی و اداری را دوست نداشته و یا آن را خارج از مد روز می دانید، شاید بد نباشد بدانید یکی از بزرگترین های ترند بهار و تابستان ۲۰۲۴ لباس های اداری ساده ولی خوش دوخت و راحت است. برای مثال یک دست کت و شلوار سایز بزرگ را در نظر بگیرید که می توانید آن را با بلوز و پیراهن جذب ست کنید که تناسب بیشتری با کت و شلوار گشاد برقرار می شود.

پارچه سفید توری

ترند شدن پارچه های شفاف و توری چیز جدیدی نیست چرا که در چندین فصل گذشته نیز شاهد آن بودیم ولی ترند سال ۲۰۲۴ مربوط به این سبک کمی خاص تر است، بدین معنی که پارچه توری سفید که ظاهری فرشته گونه و در عین حال جذاب دارد در بهار محبوب تر می شود.

شلوار فاق بلندشلوارهای بلند در فشن شو برند لوئه وه

شلوارهای بسیار بلند

در فصول پیش شاهد فراوانی شلوارهای فاق کوتاه بودیم ولی حالا زمان تغییر این سبک و ترند شدن شلوارهای فاق بلند هستیم که برای همه موقعیت ها از مهمانی شام و قرار ملاقات گرفته تا برای رفتن به محل کار مناسب است. اگر قصد دارید آن را به شکل مجلسی تری استفاده کنید، تنها کافیست شلوار بلند خود را با یک کمبرند شیک ست کنید.

ترند بهار ۲۰۲۴ : لباس ورزشی با کاربری جدید

دیگر دوره ای که لباس های اسپرت فقط برای فعالیت های ورزشی پوشیده می شد، گذشته است. بلکه این روزها این لباس ها می تواند در استایل های روزمره استفاده شود، به خصوص این ترند در بهار ۲۰۲۴ بیشتر نیز خواهد بود. به گزارش پرشین وی سویشرت های هودی دار سایز بزرگ می تواند تبدیل به یکی از پیراهن های روزمره شود و یا شلوارهای اسپرت جای خود را به شلوار جین محبوب تان می دهد، در همه این موارد راحتی لباس ها حرف اول را می زند.

هودی اسپرتلباس اسپرت در استایل های روزانه

طرح گل رز

طرح گل دار در بهار، شاید با دیدن این ترند، سریع با خود فکر کنید اینکه چیز جدیدی نیست و همیشه طرح گلدار در فصل بهار ترند می شود. ولی ما درباره “هر” طرح گلداری صحبت نمی کنیم. این ترند بهار ۲۰۲۴ منحصرا مربوط به طرح گل رز است. در فشن شوهای امسال برندهای مختلفی از طرح این گل استفاده کردند و حتی برخی از آنها از جمله طراح لباس سیمون روشا با به کار بردن رزهای واقعی در برخی از لباس های مجلسی، این ترند را به سطح بالاتری ارتقاء داد! بنابراین اگر در فصل بهار هوس پوشیدن لباس های گلدار داشتید، می توانید منحصرا از طرح گل رز استفاده کنید.

رنگ های متالیک

طلایی و نقره ای از جمله رنگ های متالیک است که در ترند بهار ۲۰۲۴ می تواند جایگاه خاصی در کمد لباس شما داشته باشد چرا که ظاهرا کاربرد این رنگ ها از داغ ترین ترندهای امسال محسوب می شود. به گزارش پرشین وی گرچه رنگ های متالیک بیشتر مناسب لباس های مجلسی به نظر می رسد ولی با این حال برخی برندها از این رنگ ها به نحو هوشمندانه ای در لباس های روزمره استفاده کرده اند.

لباس گلدار بهارهطرح گل رز در لباس مجلسی

تهیه و ترجمه: گروه مد و لباس پرشین وی

بخش اختصاصی پرشین وی

منبع: glamourmagazine

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس