پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جشن تولد کریستیانو رونالدو در صحرای عربستان در کنار خانواده و دوستانش

تاریخ نشر :دوشنبه 06 فوریه 2023 اشتراک:
کریستیانو رونالدو تازه ترین ها از دنیای ورزش
کریستیانو رونالدو ستاره النصر به مناسب تولد ۳۸ سالگی‌ اش یک مهمانی لاکچری را به همراه دوستانش در صحرای عربستان برگزار کرد و لحظات زیبایی در کنار آن ها سپری کرد و جشنی نیز با خانواده اش ترتیب داده بود.

ستاره پرتغالی النصر عربستان به مناسبت ۳۸ سالگی اش دو جشن متفاوت یکی در کنار خانواده اش در هتلی مجلل و دیگری در صحرای عربستان در کنار دوستانش را برگزار کرده است. در ادامه عکس های از جشن تولد کریستیانو رونالدو را در پرشین وی مشاهده کنید.

جشن تولد کریستیانو رونالدو

فوق ستاره پرتغالی النصر جشن تولد ۳۸ سالگی خود را همراه با سه کیک در عربستان برگزار کرد.

 کریستیانو رونالدو تعطیلات آخر هفته خود را با برگزاری جشن تولد ۳۸ سالگی خود پشت سر گذاشت. او بامداد امروز تصاویری از جشن تولدی که کنار اعضای خانواده خود برگزار کرده بود را منتشر نمود؛ البته این تنها جشنی نبود که برای کریس گرفته شد و او در دو اسلاید بعدی، تصاویر دیگری از جشن های دیگر نیز به اشتراک گذاشت؛ از جمله تصاویری از جشن در دل صحرا.

رونالدو قبل از روز تولدش موفق به زدن اولین گل خود با پیراهن النصر شد. این بهترین اتفاق ممکن پیش از برگزاری جشن تولد ۳۸ سالگی این فوتبالیست مشهور پرتغالی بود.

بعد از این بازی همه منتشر انتشار تصاویر لاکچری از تولد رونالدو در عربستان بودند اما او ترجیح داد چند عکس خانوادگی منتشر کرده و دوباره به علاقه بالای خود به زندگی خانوادگی تاکید کند.

او همان طور که دوست داشت، با روحیه ای بالا همراه با جورجیا رودریگز، فرزندان، اعضای خانواده و گروهی از دوستانش جشن تولدی را برگزار کرد که سه کیک در آن به چشم می‌خورد؛ چیزی که خیلی برای کریس جذاب نیست چرا که با رژیم‌های غذایی سختگیرانه او به هیچ عنوان تناسب ندارد.

جشن تولد کریستیانو رونالدوجشن تولد کریستیانو رونالدو

تصاویری که رونالدو از تولدش خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته، خیلی زود چند میلیون لایک گرفت و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. مهاجم سابق منچستریونایتد در این پست نوشت:” از همه بابت پیام‌های تولد تشکر می‌کنم. از اینکه روزی را با خانواده و دوستانم گذراندم خرسندم.”

تقلای ستاره پرتغالی در عربستان سعودی

قبل از ترک منچستریونایتد در ماه نوامبر، زمانی که قراردادش با توافق دوجانبه فسخ شد، رونالدو در میانه یکی از بدترین فصول خود قرار داشت. او فقط سه بار برای تیم اریک تن‌هاخ گلزنی کرده بود و نتوانست به انتظار خود برای گلزنی در مرحله حذفی جام جهانی پایان دهد و پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف شد.

قرار بود انتقال به عربستان سعودی این وضعیت را تغییر دهد، اما همه چیز مطابق میل رونالدو پیش نرفت. او در اولین بازی خود در لیگ مقابل الاتفاق موفق نبود و همچنین نتوانست به گل برسد و النصر در نیمه‌نهایی سوپرجام عربستان شکست خورد.

برنده ۵ توپ طلا در سومین بازی خود مقابل الفتح نیز یک موقعیت عالی را از دست داد. او در نهایت در آن بازی گلزنی کرد اما از روی نقطه پنالتی، و بازی را به تساوی کشاند.

جشن تولد کریستیانو رونالدو در عربستان

ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد، هفته‌ها قبل از تولد ۳۸ سالگی فصل جدیدی از زندگی حرفه‌ای خود را آغاز کرد و به تیم النصر عربستان پیوست. باید دید که آیا دوران حرفه‌ای خود را در عربستان تمام خواهد کرد یا به اروپا برخواهد گشت.

جشن تولد کریستیانو رونالدوشب تولد رونالدو در کنار دوستانش

کریستیانو رونالدو تولد ۳۸ سالگی خود را جشن می‌گیرد و به جرات می‌توان گفت که اوضاع زندگی او نسبت به همین زمان در سال گذشته بسیار متفاوت به نظر می‌رسد.

دوازده ماه پیش، رونالدو خود را برای سفر منچستریونایتد به برنلی آماده می‌کرد، یک روز قبل هم که یونایتد در جام حذفی مقابل میدلزبورو متوقف شد، یک پنالتی را از دست داد. او در آن روز گل نزد، اما دو هت‌تریک از آن زمان تا پایان فصل انجام داد و به عنوان بهترین گلزن تیمش فصل را به پایان رساند.

فوریه ۲۰۲۳ از راه رسید و نه تنها رونالدو دیگر در اولدترافورد نیست، بلکه در اروپا هم نیست. این ملی‌پوش پرتغالی شروع سختی را در باشگاه جدیدش النصر تجربه کرده و در گرگ و میش دوران حرفه‌ای خود با تصمیمات بزرگی روبرو است.

همشهری‌ آنلاین , خبر ورزشی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس