جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

عکس های سرخیو راموس و فرزندانش با همسر مدلش پیلار

تاریخ نشر :یکشنبه 05 فوریه 2023 اشتراک:
سرخیو راموس تازه ترین ها از دنیای ورزش
سرخیو راموس و همسر مدلش که یک مجری مشهور تلویزیونی نیز می باشد چهار فرزند به نام های جونیور، مارکو و آلخاندرو با ماکسیمو آدریانو دارند که این خانواده محبوب در پاریس زندگی متفاوتی را در کنار هم تجربه می کنند.

مدافع محبوب پاری سن ژرمن چهار فرزند پسر از همسرش پیلار دارد و این زوج یک خانواده شاد شش نفره هستند که تصاویری از ان ها در شبکه های اجتماعی وجود دارد. در ادامه عکس های از سرخیو راموس و فرزندانش را در پرشین وی مشاهده کنید.

سرخیو راموس و فرزندانش

کاپیتان رئال مادرید و همسرش پیلار سال هاست که با همدیگر در ارتباط هستند که رسما با هم ازدواج کردند که مراسم بسیار باشکوهی را در ویلای خود برگزار کردند و شخصیت های مشهور دنیای سینما، موسیقی، فوتبال و … در این مراسم لاکچری شرکت کردند.

به هر صورت به نظر می رسد که راموس و پیلار زوج خوشبختی هستند و از زندگی در کنار هم نهایت لذت و بهره را می برند و حالا خانواده آنها شش نفره شده است.

در حقیقت همسر راموس که خودش مجری تلویزیون اسپانیا است با وجود اقامت به همراه خانواده در پاریس باید برای حضور در برنامه تلویزیونی خود هر هفته به مادرید سفر کند. همسر راموس در این باره در اینستاگرامش نوشته بود:” در این مدت یک دوست جدید خواهم داشت: هواپیما. قطعا سعی می کنم که سرگرمی جدیدی برای خودم در ساعات پرواز پیدا کنم.”

سرخیو راموس و فرزندانشسرخیو راموس و فرزندانش

ستاره مصدوم پاری سن ژرمن

مصدومیت سرخیو راموس در دیدار برابر مون‌پلیه، هواداران و کادر فنی این تیم را برای دیدار برابر اف‌سی هالیوود در لیگ قهرمانان نگران کرده بود؛ اما طبق اطلاعاتی که از این باشگاه به‌دست رسیده، راموس با وجود ضربه شدیدی که به ناحیه شقیقه و پشت سرش وارد شده، تنها دیدار این هفته برابر تولوز را از دست خواهد داد و مشکلی برای دیدار برابر مارسی در جام حذفی نخواهد داشت.

به این ترتیب، کاپیتان سابق رئال و برنده چهار لیگ قهرمانان اروپا، برخلاف امباپه که حضورش در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، مشکلی برای همراهی تیمش در لیگ قهرمانان نخواهد داشت تا خلاء حضور کیمپمبه، بیش از این گالتیه را نگران نکند.

عکس های سرخیو راموس و فرزندانش با همسر مدلش پیلارخانواده سرخیو راموس

زندگی سرخیو راموس و فرزندانش در پاریس

سرجیو راموس و همسرش پیلار بدین ترتیب صاحب چهارمین فرزندشان پس از جونیور، مارکو و آلخاندرو شدند. او در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده بود که نام “ماکسیمو آدریانو” را برای چهارمین فرزندشان انتخاب کردند.

راموس در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:” بی نهایت خوشحالم که می توانم “ماکسیمو آدریانو” را به شما معرفی کنم. در ساعت ۱۸:۵۶ (به وقت اسپانیا) متولد شد و وزنش ۳/۲۷۰ کیلوگرم است. مامان و نوزاد سالم هستند. پیلار روبیو، همیشه به تو افتخار می کنم. زندگی من هستی. با جنون دوستت دارم.”

فوتبالی , ورزش سه , اینستاگرام

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس