جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

عکس های سپهر حیدری با همسرش آرام و پسرانش در دبی

تاریخ نشر :سه‌شنبه 24 مه 2022 اشتراک:
سپهر حیدری تازه ترین ها از دنیای ورزش
سپهر حیدری فوتبالیست سابق و مربی سرشناس فوتبال کشورمان به همراه همسر مدلش آرام جوینده و فرزندانش زندگی لاکچری در دبی دارند.

پیشکسوت سابق پرسپولیس که تعصب خاصی به این تیم دارد مدت هاست که برای زندگی در دبی حضور دارد و با خانواده اش زندگی لاکچری را سپری می کنند. در ادامه عکس های سپهر حیدری را در پرشین وی مشاهده کنید.

عکس های سپهر حیدری

سپهر حیدری زندگی لاکچری در دبی همراه آرام جوینده دارد.سپهر حیدری بازیکن فوتبال سابق است سپهر حیدری سابقه بازی در باشگاه‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن و مس کرمان را در کارنامه دارد و در فصل ۸۶–۸۷ در حالی که کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌ آهن بود به پرسپولیس تهران پیوست سپهرحیدری در سال ۱۳۹۰ به باشگاه فوتبال مس کرمان پیوست، وی در سال ۱۳۹۱ به تیم سابق خود باشگاه فوتبال ذوب‌ آهن بازگشت.

گفته می شود آرام جوینده زن سپهر حیدری بسیار از زندگی لاکچری خود ویدئو و عکس منتشر می کند. سپهر حیدری که در زمان فوتبال بسیار بی حاشیه بود ناگهان وارد زندگی جنجالی‌ ای شد. همسر سپهر حیدری کل کل ریزی هم با ستاره معصومی زن مهدی قایدی در دبی دارد.

عکس های سپهر حیدریآقای فوتبالیست و همسرش

عکس های سپهر حیدری و فرزندانش

در دوم فروردین سال ۱۳۹۳ همسرم به همراه پدر و مادرش به مرکز بولینگ اریکه ایرانیان آمده بود که با دیدن او در همان نگاه اول عاشق شدم و پیشنهاد ازدواج دادم. همسرم و پسرم بهترین هدیه خداوند به من هستند.سپهر حیدری در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ صاحب یک پسر به نام دیاکو شد.

این زوج جوان چند سالی می شود که ازدواج کرده اند و صاحب دو فرزند به نام های دیاکو و آروکو نیز هستند. وی تکواندوکار است و این موضوع را از فرم بدن و استایلش هم به راحتی می توان فهمید.

عکس های سپهر حیدریعکس های سپهر حیدری و خانواده اش

قهرمانی پرسپولیس با ستاره سال های دور

سال ۸۷ پرسپولیس موفق شد با گل دقیقه ۹۶ سپهر حیدری، سپاهان را شکست دهد و یک قهرمانی دراماتیک بدست آورد.

حیدری در همین خصوص نوشت: امروز ۲۸ اردیبهشت سالروز گل دقیقه ۹۶ و قهرمانی دراماتیک پرسپولیسه. میدونم حال خوشی ندارید ولی شاید با دیدن این صحنه‌ ها حالمون برای چند دقیقه عوض بشه و یادمون نره که با قوی شدن و ترمیم نقاط ضعفمون دوباره طبق عادتمون این جام رو بالای سر ببریم. اینقدر باید قوی بشیم که هیچ دستی توانایی مانع شدن رسیدن به جام نشه…

گفتنی است این بازی مهم که جزو جذاب‌ترین مسابقات تاریخ رقابت‌های لیگ برتر است در تلویزیون با صدای عادل فردوسی‌ پور پخش شد.

خبر ورزشی , نشان انلاین

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس