شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

تصاویر دیدنی از ماشین‌ های رونالدینیو برزیلی از بوگاتی تا رولزرویس و لامبورگینی

تاریخ نشر :چهارشنبه 17 مه 2023 اشتراک:
رونالدینیو برزیلی تازه ترین ها از دنیای ورزش
رونالدینیو اسطوره برزیلی که از او به عنوان اعجوبه یاد می شود با وجود مشکلات مالی که دامن گیرش شد هنوز کلکسیونی از خودروهای لوکس دارد که شامل یک بوگاتی ویرون با رولزرویس کولینان و یک لامبورگینی می باشد.

اسطوره فوتبال برزیل کلکسیونی زیبا از لوکس ترین خودروهای جهان را دارد و با وجود مشکلاتی که برایش به وجود آمده او هنوز خودروهای خاص خود را دارد. در ادامه تصاویری دیدنی از ماشین‌ های رونالدینیو را در پرشین وی مشاهده کنید.

ماشین‌ های رونالدینیو

ممکن است که رونالدینیو، اسطوره برزیل، با مشکلات مالی مواجه شده باشد، اما او هنوز هم مجموعه‌ای شگفت‌ انگیزی از خودروهای لوکس دارد.

برخی از ماشین‌ های رونالدینیو برنده توپ طلا که اکنون ۴۳ سال دارد، در سال ۲۰۱۸ به دلیل عدم پرداخت جریمه‌ای که از سوی یک موسسه خیریه به نام او تعلق گرفته بود، توقیف شده بود.

پلیس برزیل به خانه او در پورتو آلگره یورش برد و دو خودروی بی‌ام‌و و یک مرسدس بنز را توقیف کرد. مشخص نشد که آیا رونالدینیو موفق به پس گرفتن این ماشین‌ها شده یا نه، اما آنها فقط بخش کوچکی از مجموعه خودروهایی بودند که اعجوبه برزیلی پشت فرمانشان می‌ نشست.

بوگاتی ویرون (۱.۶ میلیون پوند)

ماشین‌ های رونالدینیوبوگاتی ویرون

کریم بنزما طرفدارش است و رونالدینیو هم همینطور. این سوپراسپرت ۱.۶ میلیون پوندی یک کالای کلکسیونی است که ارزشش با گذشت زمان افزایش یافته است.

این سریع‌ترین خودروی قانونی جاده‌ای موجود است که می‌تواند حداکثر سرعت ۲۶۷.۸۶ مایل در ساعت را داشته باشد. فقط ۴۵۰ دستگاه از این ماشین موجود است.

خودروهای لوکس اسطوره فوتبال برزیل

رولزرویس کولینان (۳۰۰۰۰۰ پوند)

ماشین‌ های رونالدینیورولزرویس کولینان

دومین خودروی گران‌ قیمت مجموعه رونالدینیو. ستاره‌ های ورزشی از جمله اندی رویز جونیور بوکسور و کریستیانو رونالدو از صاحبان کولینان هستند.

این رولزرویس با وزن ۲.۶ تن، قدرت کمی ندارد. موتور ۶.۷۵ لیتری توئین توربو V۱۲ دارد و قادر است در پنج ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد و حداکثر سرعتش ۱۵۵ مایل در ساعت است.

 

هامر (از ۸۶۰۰۰ پوند)

ماشین‌ های رونالدینیوهامر

در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰، هر فرد مشهوری یک هامر داشت. توپاک شکور یکی داشت، پاریس هیلتون و دنیس رادمن، همگی مالک این کامیون عظیم بودند.

جالب اینجاست که این آرنولد شوارتزنگر بود که هنگام فیلمبرداری برای فیلم پلیس کودکستان، پس از دیدن کاروانی از هاموی که به سمت یک پایگاه نظامی در اورگان می‌رفتند، برای قانونی شدن عبور و مرور کامیون در خیابان لابی کرد.

زمانی که رونالدینیو برای کاتالان‌ها بازی می‌کرد، با این ماشین غول‌پیکرش در خیابان‌های بارسلونا گردش می‌کرد.

 

بی‌ ام‌ و  X۵ (از ۶۶۲۳۰ پوند)

ماشین‌ های رونالدینیوبی‌ ام‌ و

این ماشین که اولین بار در سال ۱۹۹۹ عرضه شد، یکی از خودروهای توقیف شده رونالدینیو توسط مقامات بود. راحت و مجلل با حداکثر سرعت ۱۵۵ مایل در ساعت است، و می‌تواند ۰-۶۰ ثانیه را در ۵.۳ ثانیه پر کند.

تصاویر دیدنی از ماشین‌ های رونالدینیو

لامبورگینی اونتادور (۲۷۱۱۴۶ پوند)

لامبورگینی اونتادورلامبورگینی اونتادور

اونتادورها هنوز هم در میان نخبگان لیگ برتر و مخصوصاً برزیلی‌ها محبوب هستند. آنتونی وینگر منچستریونایتد یکی دارد، در حالی که ستارگان ورزشی از جمله دئونتای وایلدر و سرخیو آگوئرو اونتادور سفارشی دارند. رونالدینیو رنگ مورد علاقه‌اش را داشت: زرد، درست مثل پیراهن تیم ملی برزیل.

 

فراری ۴۵۸ ( از ۱۵۵۲۶۳ پوند)

تصاویر دیدنی از ماشین‌ های رونالدینیو برزیلی از بوگاتی تا رولزرویس و لامبورگینیفراری ۴۵۸

از آنجایی که در دوران اوج خود یک بازیکن ماهر بود که علاقه به فخر فروختن داشت، جای تعجب نیست که فراری ۴۵۸ پر زرق و برق بخشی از مجموعه خودروهای او بوده است. زیبایی مطلق در طراحی، که البته قیمت بالایی هم دارد.

مسوت اوزیل، لوئیس ساها و ماریو بالوتلی همگی عاشق این ابرخودرو هستند. با حداکثر سرعت ۲۰۲ مایل در ساعت، بسیار تند و تیز و چالاک است.

 

پورشه ۹۱۱ کاررا اس (۱۱۰۰۰۰ پوند)

تصاویر دیدنی از ماشین‌ های رونالدینیو برزیلی از بوگاتی تا رولزرویس و لامبورگینیپورشه ۹۱۱ کاررا اس

این پورشه خیره‌ کننده که می‌ تواند تنها در عرض ۳.۵ ثانیه به ۶۰-۰ برسد، خودروی فوق‌العاده دیگری است که رونالدینیو پشت فرمان آن دیده شده است. این برند در گذشته مورد علاقه دیگو مارادونا و کریستیانو رونالدو بوده است. باز هم مدل رونالدینیو زرد بود، که مطمئناً به پیراهن برزیل اشاره کرد.

 

استون‌ مارتین AMR رپید (۱۲۹۹۹۲ پوند)

استون‌ مارتیناستون‌ مارتین

رونالدینیو اولین کسی بود که در سال ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودروی ریاض خودرو خرید. او تقریباً ۱۳۰۰۰۰ پوند روی این ماشین باپرستیژی که اوج تجمل و سلیقه را ارائه می‌ دهد، خرج کرد. با این حال، گزارش شد که شیوخی که این مراسم را برگزار کردند، به برنده جام جهانی Rapide AMR هدیه دادند.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس