جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فاش شدن دلیل واقعی زندگی کردن کریستیانو رونالدو با مادرش

تاریخ نشر :شنبه 20 مه 2023 اشتراک:
کریستیانو رونالدو با مادرش تازه ترین ها از دنیای ورزش
مادر کریستیانو رونالدو ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو هنوز که او مرد بزرگی شده و فرزندانی دارد با مادرش با هم زندگی می کند و او قدردان فداکاری های مادرش در زندگی است و او را قهرمان واقعی زندگی اش می داند.

ابر ستاره دنیا فوتبال همیشه قدران زحمت های مادر خود که او را قهرمان می نامد می باشد و او هنوز با وی زندگی می کند و در کنار وی خوشحال است. در ادامه عکس های از کریستیانو رونالدو با مادرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

کریستیانو رونالدو با مادرش

یک بار خبرنگاری از کریستیانو رونالدو پرسید که چرا با وجود موفقیت ها و میلیون ها دلار درآمد هنوز با مادرش زندگی می‌ کند؟ پاسخ رونالدو تاثیرگذار بود.

 
خانواده کریستیانو رونالدو در فقر زندگی می‌کردند

 

تحسین و عشق عمیق کریستیانو رونالدو نسبت به مادرش، ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو (Maria Dolores dos Santos Aveiro)، حقیقتا جالب توجه است. او از نزدیک شاهد فداکاری‌ هایی بود که مادرش هنگام بزرگ کردن او انجام می‌ داد و هرگز اهمیت رابطه خود و مادرش را فراموش نمی‌ کند.

به عنوان یک مادر مجرد، ماریا آویرو به طور خستگی ناپذیری برای تأمین مخارج خانواده‌اش تلاش می‌کرد. او اغلب بدون خوردن غذا ساعت‌های طولانی کار می‌کرد تا اطمینان حاصل کند که رونالدو هرگز به چیزی نیاز ندارد.

کریستیانو رونالدو با مادرشکریستیانو رونالدو با مادرش

خانواده ستاره پرتغالی النصر عربستان

رونالدو به خوبی از فداکاری هایی که مادرش برای او کرده آگاه است و اذعان می‌کند که بدون حمایت، راهنمایی و کار سخت او، امروز در جایی که هست نبود.

برای رونالدو، مادرش فقط یک والد نیست، بلکه یک قهرمان و الگوست

 

رونالدو در ادامه دلیل تصمیم خود را توضیح داد: «مادرم زندگی‌اش را فدا کرد تا مرا بزرگ کند. گرسنه به رختخواب می‌رفت تا به من غذا بدهد. ما پول نداشتیم. او ۷ روز در هفته کار می‌کرد و شب‌ها به عنوان نظافتچی کار می‌کرد تا برای من یک جفت کفش فوتبال بخرد تا بتوانم بازی کنم.»

 

او بیشترین احترام را برای مادرش قائل است و موفقیت خود را مرهون حمایت و فداکاری های او می‌داند. وقتی در مورد رابطه‌شان سؤال شد، رونالدو گفت که تمام دستاوردهای زندگی اش به او اختصاص دارد. او قصد دارد به تامین مادرش ادامه دهد و هرآنچه نیاز دارد برایش فراهم کند.

کریستیانو رونالدو با مادرشفوق ستاره دنیای فوتبال

مادرش می‌گوید: «کریستیانو گاهی مسخره‌ام می‌کند و می‌گوید، تو نمی‌خواستی من به دنیا بیایم. اما حالا می‌بینی که اینجا هستم و به همه شما کمک می‌کنم.»

زندگی کریستیانو رونالدو با مادرش

و قدردانی او از مادرش تا کیلومترها ادامه دارد 

کریستیانو رونالدو در شبکه های اجتماعی تولد مادرش را تبریک گفت. این فوتبالیست معروف با به اشتراک گذاشتن عکسی از مادرش (تصویر زیر) نوشت: «تولدت مبارک بهترین مادر دنیا، جنگجویی که همیشه به من یاد داد تسلیم نشوم، بهترین مادربزرگی که بچه‌ هایم می‌توانستند آرزویش را داشته باشند. خیلی دوستت دارم مادرم! می‌ بوسمت!»

کریستیانو رونالدو با مادرشرونالدو و مادرش

امروز، رونالدو نه تنها یک نماد جهانی است، بلکه پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان است که برای النصر بازی می‌کند. موفقیت او همه مرهون سخت‌کوشی، فداکاری و عشق و حمایت مادری است که هرگز از باور فرزندش دست برنداشت.

رونالدو می‌داند که همه چیز را مدیون مادرش است که فداکاری های زیادی کرد تا به او فرصت دنبال کردن رویاهایش را بدهد و همیشه قدردان محبت و حمایت بی قید و شرط او خواهد بود.

روزیاتو

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس