پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

از هم پاشیدن زندگی اشرف حکیمی و همسرش بازیگر اسپانیایی

تاریخ نشر :شنبه 04 مارس 2023 اشتراک:
اشرف حکیمی تازه ترین ها از دنیای ورزش
بعد از اتهامات به فوتبالیست مشهور مراکشی همسر بازیگر وی هیبا ابوک که از وی دو فرزند دارد قصد دارد جدا شود و دیگر با او زندگی نخواهد کرد و اما هنوز تحقیقات درباره ادعای این زن که اشرف حکیمی او را خانه آورده پایان نیافته.

فوتبالیست مراکشی به اتهام تجاوز جنسی تحت بازجویی می باشد و همسر بازیگر وی که چند سال از ایشان بزرگتر می باشد درخواست جدایی از این فوتبالیست جنجالی را دارد. در ادامه تصویری از همسر اشرف حکیمی را در پرشین وی مشاهده کنید.

همسر اشرف حکیمی

دادستان‌های فرانسوی تایید کردند که اشرف حکیمی، ستاره ۲۴ ساله جام‌جهانی، به اتهام تجاوز جنسی تحت بازجویی قضایی قرار گرفته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که وقتی همسرش «هیبا ابوک» با بچه‌ هایشان در تعطیلات به سر می‌برد، بازیکن مراکشی زنی را به خانه دعوت کرده و به او تجاوز کرده است.

گزارش‌های اسپانیایی ادعا می‌ کنند که بازیگر تلویزیونی، هیبای ۳۶ ساله، هفته‌ها از اشرف دور بود و حالا به دنبال ادعای تجاوز جنسی، روند جدایی را سرعت بخشیده است.

هیبا علنا اظهار نظر نکرده اما در عکسی که از خودش و فرزندانش در ساحل دبی پست کرده نوشته: «اول خانواده»، و بعد هشتگ «من برای خودم می‌میرم» را به عکس اضافه کرده است.

همسر اشرف حکیمیهیبا همسر اشرف حکیمی

جنجال تازه فوتبالیست مراکشی

حکیمی در مادرید متولد شد و برای تیم ملی مراکش بازی می‌کند. او در ماه دسامبر با ضربه پنالتی‌اش در مقابل اسپانیا باعث شد تا مراکش برای اولین بار در تاریخ به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی صعود کند، و به همین دلیل تبدیل به قهرمان ملی شد.

او در حین بازی برای بوروسیا دورتموند با هیبا، بازیگر اسپانیایی، آشنا شد و آنها در سال ۲۰۲۰ در یک مراسم خصوصی ازدواج کردند. اولین پسر آنها در همان سال و پسر دومشان دو سال بعد به دنیا آمد.

فانی کالین وکیل حکیمی گفت که موکلش اتهام تجاوز جنسی را با قدرت رد می‌کند. طبق گزارش نشریه «لو پاریزین» حکیمی از تاریخ ۱۶ ژانویه با قربانی ادعایی در اینستاگرام صحبت می‌کرد. ظاهرا او شنبه گذشته به تاکسی اینترنتی اوبر پول داده تا زن را به خانه او در حومه پاریس بیاورد.

همسر اشرف حکیمیاشرف حکیمی در کنار مسی و امباپه

همسر اشرف حکیمی بازیکن مراکشی

زن ادعا کرد که حکیمی به او حمله کرده و او با لگد زدن به حکیمی موفق شد خود را رها کند و سپس به یکی از دوستانش پیامک فرستاد تا به دنبال او بیاید. این زن روز یکشنبه به پاسگاه پلیس رفت. دادستانی به دلیل جدی بودن اتهامات، تحقیقات خود را آغاز کرد.

روز گذشته گزارش شد حکیمی توسط دادستانی مورد بازجویی قرار گرفته و اتهامات را رد کرده است. باشگاه پاری‌سن‌ ژرمن او را از بازی محروم نکرده و حکیمی در کنار مسی و کیلیان امباپه به تمرینات برگشت.

کریستف گالتیه، سرمربی تیم، گفت که امیدوار است حکیمی در دیدار حساس هفته آینده مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

حکیمی روز دوشنبه در مراسم اعطای جوایز فیفا در تیم منتخب جهان انتخاب شد و مورد تشویق قرار گرفت. او به خاطر کمک به تیم ملی کشورش برای رسیدن به نیمه نهایی تاریخی جام جهانی ۲۰۲۲، اعتبار زیادی به دست آورده است.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس