جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

واکنش همسر دنی آلوس به زندانی شدن همسرش به اتهام تجاوز

تاریخ نشر :دوشنبه 23 ژانویه 2023 اشتراک:
دنی آلوس تازه ترین ها از دنیای ورزش
دنی آلوس بازیکن برزیلی سابق بارسلونا به جرم تجاوز دستگیر و روانه زندان شده است و حالا همسر او در اینستاگرام سکوت خود را شکسته و از رسانه‌ ها خواسته تا به حریم شخصی او احترام گذاشته و او را درک کنند.

فوتبالیست مشهور برزیلی به اتهام تجاوز بدونه وثیقه روانه زندان شده و همسرش بعد از مدت ها سکوت خود را شکسته و عنوان کرده که به تازگی مادرش را از دست داده و خواسته که حرمت حریم شخصی اش حفظ شود. در ادامه تصاویری از همسر دنی آلوس را در پرشین وی مشاهده کنید.

همسر دنی آلوس

دنی آلوس پس از متهم شدن به تجاوز جنسی پیچیده‌ترین لحظات زندگی خود را سپری می‌کند و حالا بدون وثیقه به زندان محکوم شد. این اولین بار نیست که یک فوتبالیست برزیلی به آزار و اذیت جنسی و خشونت متهم می‌شود.

دنی آلوس پس از متهم شدن به تجاوز جنسی به دختری در کلوپ شبانه ساتون در بارسلونا، به جرمش اعتراف کرد و به زندان افتاد. و ساعاتی پس از زندانی شدن، پوماس یونام قرارداد او را فسخ کرد.

لئوپولدو سیلوا از پوماس در مورد اتفاق پیش آمده اظهار داشت: «با توجه به روند قانونی که دنیل آلوس با آن روبه‌رو است و به دلیل بازداشت شدن او در اسپانیا، موارد زیر را مشخص کردیم: باشگاه یونیورسیاد ناسیونال تصمیم گرفت قرارداد دنیل آلوس را از امروز فسخ کند.»

همسر دنی آلوسهمسر دنی آلوس

فوتبالیست مشهور در لیست سیاه

نیمار در سال ۲۰۱۹ متهم به تجاوز به یک مدل در هتل پاریس شد. سه سال قبلش هم متهم به آزار و اذیت یکی از کارمندان کمپانی نایکی شده بود. روبینیو که برای رئال مادرید بازی می‌کرد، در سال ۲۰۱۳ در تجاوز گروهی به یک زن جوان در یک کلوپ شبانه در میلان شرکت داشت.

او در سال ۲۰۱۷ به ۹ سال زندان محکوم شد. کوکا الکسی استیوال «کوکا» که یک مربی تاریخی در برزیل است، در سال ۱۹۸۷ درگیر رسوایی رابطه جنسی با دختری ۱۳ ساله شد.

براندائو در سال ۲۰۱۱ توسط یک دختر ۲۴ ساله به تجاوز جنسی متهم شد. او رابطه با دختر را قبول کرد اما گفت که هیچ اجباری در کار نبوده است. الساندرو فایوله آمانتینو «مانچینی» متهم به تجاوز به زنی جوان بود و با وجود انکار اتهامات، به دو سال و ۸ ماه زندان محکوم شد.

همسر دنی آلوسدنی آلوس و همسرش

واکنش همسر دنی آلوس به دستگیری همسرش

دنی آلوس، مدافع راست سابق بارسلونا، روز جمعه به اتهام تجاوز جنسی روانه زندان شد. پس از دستگیری آلوس، همسرش ژوآنا سانز در شبکه‌های اجتماعی از رسانه‌ها خواست تا به حریم خصوصی او احترام بگذارند، و توضیح داد که چند روز پیش مادرش را از دست داده است.

سانز نوشت: «از خبرنگاران و رسانه‌ های خارج از خانه‌ ام می‌ خواهم که لطفاً در این شرایط به حریم خصوصی من احترام بگذارند. مادر من یک هفته قبل از دنیا رفت و هنوز با مرگ مادرم کنار نیامده‌ام و حالا با وضعیت همسرم من را شکنجه می‌کنند.

من دو ستون زندگی خود را از دست دادم. کمی همدلی داشته باشید به جای اینکه در درد و رنج دیگران دنبال خبر بگردید، متشکرم.»

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس