یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

نقش خداداد عزیزی در تیم ملی و حضورش در کنار مهدی طارمی

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 07 سپتامبر 2023 اشتراک:
خداداد عزیزی تازه ترین ها از دنیای ورزش
خداداد عزیزی که گفته می شد به عنوان مشاور فنی در تیم ملی حضور دارد ظاهرا دوست دارد به عنوان مربی روی نیمکت تیم ملی بنشیند و تصاویری از وی در کنار ملی پوشان در زمین فوتبال در حال تمرین منتشر شده است.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال کشورمان این روزها به عنوان مربی در تیم ملی در کنار امیر قلعه نویی حضور دارد و روی نیمکت تیم ملی نشسته است. در ادامه عکس های از خداداد عزیزی در تیم ملی را در پرشین وی مشاهده کنید.

خداداد عزیزی در تیم ملی

از تکاپوی خداداد عزیزی در تمرینات تیم ملی پیداست دوست دارد در کادر فنی تیم ملی به عنوان مربی فعالیت کند و روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

زمانی که فدراسیون فوتبال از هومن افاضلی و خداداد عزیزی به عنوان مشاوران فنی تیم ملی یاد کرد، پیش بینی می شد این دو با حضور روی سکوها تیم ملی را دید بزنند و نظرات فنی خود را خصوصی و به صورت جلسات ویژه به امیر قلعه‌نویی ارایه بدهند اما خداداد عزیزی از روز اول حضور دراردوی تیم ملی پیراهن مربیان را برتن کرد و در تمرینات حضور فعالی دارد.

او حتی به بازیکنان توصیه‌های تاکتیکی می کند و به نظر می رسد نقش خود را در کادر فنی تیم  ملی مشاور نه بلکه مربی می داند و بدون شک آنطور که از شواهد امر پیداست در بازی با بلغارستان روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

این رفتار نشان می دهد خداداد عزیزی مربیگری در تیم ملی را دوست دارد و حالا که به این جایگاه رسیده می خواهد نقش پررنگی در کادر فنی تیم ملی داشته باشد

خداداد عزیزی در تیم ملیخداداد عزیزی در تیم ملی

و به مشاور و حضور روی سکوها راضی نیست و این در روزهای آینده با عکس‌هایی که از خداداد مخابره می شود، این موضوع به اثبات خواهد رسید. بدون شک امیر قلعه‌نویی هم چاره ای جز پذیرش خواسته‌های فنی خداداد نخواهد داشت.

سفر تیم ملی فوتبال به بلغارستان

تیم ملی فوتبال کشورمان، جهت بازی دوستانه با بلغارستان، به شهر پلودیف بلغارستان رسید و تا روز پنجشنبه، آماده مصاف با تیم ملی بلغارستان می شود.

بعد از پایان تورنمنت کافا در خرداد ماه، انتظار می رفت که حواشی از تیم ملی به دور باشد و سرمربیان و بازیکنان، اجازه ندهند که حاشیه، تمرکز شان را بر هم زند؛ اما اتفاقات خارج از متن، قطعا روزی برای تیم ملی گران تمام می شود و عواقب آن، بعدها رؤیت و مشخص خواهد شد.

دعوت نشدن برخی بازیکنان با کیفیت، چند روزی است که به سر تیتر اخبار  تبدیل شده؛ هرچند که باید معتقد بود سرمربیان تیم ملی، سلایق متفاوتی نسبت به سایر افراد و مطبوعات دارند.

چنین اختلافاتی برای بزرگترین تیم های ملی جهان، در هر دوره از فیفا دی، طبیعی است ولی بحث تمرین بازیکنان تیم ملی با نه مربی، قصه غریبی را روایت می‌کند!

خداداد عزیزی در تیم ملیمهدی طارمی و خداداد عزیزی

حضور خداداد عزیزی در تیم ملی

مهدی طارمی در آخرین ساعات شب گذشته برای مصاف تدارکاتی با بلغارستان به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اضافه شد تا نفرات قلعه‌نویی برای این دیدار دوستانه کامل شود.

خداداد عزیزی ستاره مطرح فوتبال که از ابتدای اردوی تیم ملی به جمع شاگردان قلعه‌ نویی و کادر فنی تیم ملی اضافه شده است در جریان تمرین تیم ملی دقایقی را با مهدی طارمی به گفت‌وگو پرداخت.

غزال تیزپای فوتبال ایران باتوجه به سابقه درخشانش در خط حمله تیم ملی می‌ تواند کمک بزرگی برای ستاره ایرانی پورتو باشد و راه‌ های گلزنی در تیم ملی را به طارمی نشان دهد.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس