جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ناگفته های شکیرا برای اولین بار از ماجرای جدایی‌ اش از جرارد پیکه

تاریخ نشر :چهارشنبه 01 مارس 2023 اشتراک:
شکیرا تازه ترین ها از دنیای ورزش
شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی در دومین مصاحبه خود حقایقی جالب از جدایی اش از جرارد پیکه ستاره سابق بارسلونا را مطرح کرده و ظاهرا این خواننده سرشناس بنا به گفته های خودش اکنون احساس بهتری نسبت به قبل دارد.

خواننده کلمبیایی برای دومین بار درباره زندگی سابقش با ستاره بارسلونا صحبت کرده و درباره طلاقش از وی و علاقه اش به زندگی اش گفته است. در ادامه جزئیات جدایی شکیرا از همسرش را در پرشین وی مشاهده کنید.

جدایی شکیرا از همسرش

لحظه گفتن حقیقت برای شکیرا فرا رسیده است. این خواننده کلمبیایی از زمان جدایی از جرارد پیکه برای دومین بار مصاحبه کرد و از حقایق گفت.

او در گفتگو با خبرنگار مکزیکی انریکه آسودو در شبکه تلویسیا، توضیح داد که جدایی چه تأثیری بر او گذاشت، به خصوص این که جدایی به دلیل خیانت بود. هواداران مدت‌ها بود که در انتظار شنیدن حرفهای شکیرا بودند و این مصاحبه بلافاصله در کل جهان وایرال شد.

به گفته این روزنامه‌نگار، این مصاحبه هفته گذشته در بارسلونا ضبط شد، اما برای اولین بار در دوشنبه شب پخش شد.

نقش زنان در جامعه معاصر

شکیرا در اولین بخش از مصاحبه‌اش، از اهمیت این موضوع که زنان باید بتوانند داستان‌های خود را به راحتی تعریف کنند و از یکدیگر حمایت کنند، صحبت کرد.

شکیرا گفت: «همیشه این وظیفه را احساس کرده‌ام که از صدایم استفاده کنم و به جای کسانی که نمی‌توانند صحبت کنند، در آهنگ‌هایم حرف بزنم. من متوجه شده‌ام که زنان در جامعه فعلی نقشی مهم ایفا می‌ کنند و حمایتی که از یکدیگر دریافت می‌کنیم واقعا مهم است. و همانطور که مادلین آلبرایت، وزیر امور خارجه ایالات متحده می‌گوید: در جهنم مکانی برای آن دسته از زنانی که از یکدیگر حمایت نمی‌کنند، در نظر گرفته شده است.»

شکیرا همچنین در مورد اینکه چگونه موفقیت آهنگ جدیدش Bzrp Music Sessions, Vol. ۵۳ زندگی او را تغییر داده، صحبت کرد.

 

آهنگ جنجالی خواننده معروف کلمبیایی

شکیرا توضیح داد: «به خاطر این آهنگ همه جا از من حرف می‌زنند.» او اظهار داشت که این آهنگ هر آنچه را که پس از جدایی شکیرا از همسرش بازیکن سابق فوتبال احساس کرده را بیان می‌کند. او همچنین تاثیر بدی که تماشای متلاشی شدن زندگی مشترکش و خراب شدن رویاهایش بر او داشت را توضیح داد.

جدایی شکیرا از همسرششکیرا و پیکه

شکیرا گفت: «من همیشه این جملات را می‌شنیدم که زن برای کامل کردن خودش به مرد نیاز دارد، به یک خانواده. من هم همیشه رویای تشکیل خانواده را داشتم، و خانه‌ای که فرزندانم بتوانند با پدر و مادر خود زیر یک سقف باشند.

همه رویاهای زندگی برآورده نمی‌شوند، اما به نظرم زندگی همیشه راهی برای جبران ناکامی‌ها پیدا می‌کند. و برای من همه چیز با وجود دو فرزندم که هرروز من را سرشار از عشق می‌کنند عالیست، و همچنین متوجه شدم که آن افسانه‌ای که می‌گوید زن به مرد نیاز دارد، دروغ است.»

این مطلب را هم بخوانید: همه‌چیز درباره جدایی جنجالی شکیرا و پیکه؛ از حمله به دختران ۲۲ساله تا انتقام از مادرشوهر/ می‌خواستم میوه ممنوعه‌اش باشم!

جدایی شکیرا از همسرش جرارد پیکه

شکیرا به وابستگی عاطفی اعتراف می‌کند

شکیرا همچنین گفت حالا که دیگر از نظر احساسی به پیکه وابسته نیست، باید شخصیت خود را بازسازی کند.

او افزود: «باید اعتراف کنم که همیشه به مردها از نظر احساسی وابسته بودم. همیشه عاشق عشق بودم و فکر می‌کنم توانستم ماجرا را از منظر دیگری نگاه کنم.

امروز احساس می‌کنم برای خودم کافی هستم و معتقدم وقتی زنی با هجمه‌های زندگی روبه‌رو می‌شود قوی‌تر ظاهر می‌شود و قوی‌تر ظاهر شدن به این دلیل است که ضعف‌های خود را می‌شناسد، آسیب‌پذیری‌اش را می‌پذیرد و احساسات و دردش را بیان می‌کند، زیرا می‌گویند که گفتگو متضاد افسردگی است. موفق شدم به این احساس برسم که به تنهایی کافی هستم. قبلا نمی‌توانستم این احساس را داشته باشم. اما الان احساس کامل بودن می‌کنم.

جدایی شکیرا از همسرششکیرا و فرزندانش

من احساس می‌کنم که به خودم وابسته هستم و همچنین دو فرزند دارم که به من وابسته‌اند و باید قوی‌تر از یک شیر باشم، اما این قدرت از سوگواری پذیرش می‌آید، از تحمل ناامیدی، پذیرش اینکه در زندگی اتفاقاتی رخ می‌دهد که تو نمی‌خواستی، و رویاهایی بر باد می‌روند، و باید تکه‌هایت را از روی زمین جمع کنی و خودت را دوباره بسازی.»

ضبط موزیک با «بیزاررپ»

در نهایت، شکیرا در مورد کمک هنری بیزاررپ (دی‌ جی آرژانتینی) برای بیان درد و تبدیل آن به Music Sessions #۵۳ صحبت کرد؛ آهنگی که به یک موفقیت جهانی تبدیل شده است.

شکیرا گفت: «یک نفر باید از روزی که من با بیزاررپ کار می‌کردم عکس می‌گرفت. یک عکس قبل و بعد، زیرا من یک طور وارد استودیو شدم و طور دیگری از استودیو بیرون آمدم. از بیزاررپ به خاطر این اتفاق سپاسگزارم، او به من فضا و فرصتی داد که برای روند بهبودی من عالی بود. فکر می‌کنم اگر این فرصت را نداشتم که خودم را با آن آهنگ ابراز کنم، وضعیتم خیلی با الان متفاوت بود.»

شکیرا اخیرا آهنگ دیگری را با هنرمند کلمبیایی کارول جی منتشر کرده که آن هم به ماجرای جدایی او می‌پردازد.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس