چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

استایل شیک دیوید بکام و پسرش کروز در هفته مد پاریس

تاریخ نشر :یکشنبه 22 ژانویه 2023 اشتراک:
دیوید بکام تازه ترین ها از دنیای ورزش
دیوید بکام مرد خوشتیپ و اسطوره فوتبال دنیا در هفته مد پاریس به همراه پسر خواننده اش کروز بکام حضور یافته بود و این پدر و پسر خوش پوش و جذاب با استایل خاص خود مورد توجه عکاسان در این مراسم قرار گرفته اند.

اسطوره تیم ملی فوتبال انگلیس به همراه فرزندش در مراسم هفته مد پاریس حضور یافته و این دو با استایل های شیک خود سوژه عکاسان شده اند. در ادامه عکس های از دیوید بکام و پسرش کروز را در پرشین وی مشاهده کنید.

دیوید بکام و پسرش کروز

دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس و مالک باشگاه اینترمیامی و پسرش در هفته مد پاریس حاضر شدند و چشم‌ها را به خود خیره کردند.

کروز بکام محال است اجازه بدهد که پدر خوشتیپش او را در سایه قرار بدهد. این خواننده جوان ۱۷ ساله در حالیکه عینکی عجیب به چشم داشت، به همراه پدرش دیوید بکام در هفته مد پاریس حاضر شد.

این پدر و پسر برای شرکت در نمایشگاه کالکشن زمستانی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ مردان دیور به پایتخت فرانسه رفتند. رابرت پتینسون، بازیگر ۳۶ ساله بریتانیایی، و گوندولین کریستی، ستاره ۴۴ ساله سریال «بازی تاج و تخت» نیز در این مراسم حضور داشتند.

کروز امیدوار است که در ماه‌های پیش رو حرفه موسیقی خود را از سر بگیرد و مانند مادرش خواننده مشهوری شود. رومئو، برادر کروز، اما راه پدرش را دنبال می‌کند و فوتبالیست شده و اخیراً به صورت قرضی با تیم دوم برنتفورد قرارداد بست.

دیوید بکام و پسرش کروزدیوید بکام و پسرش کروز

فرزندان اسطوره فوتبال انگلیس

رومئو بکام ۱۹ ساله نشان داد که پسر دیوید بکام افسانه‌ای است و یک ضربه ایستگاهی درخشان را به گل تبدیل کرد. در حالی که بروکلین بکام ۲۳ ساله، در تلاش است تا تبدیل به یک سرآشپز حرفه‌ای شود و در این راه از راهنمایی‌های دوست پدرش «گوردون رمزی» بهره می‌برد.

کروز بکام ۱۷ ساله به نظر می‌رسد که بین خواهر و برادرانش جذاب‌ترین باشد و هدفش این است که مانند مادرش ستاره دنیای پاپ شود. و هارپر بکام که اکنون ۱۱ ساله است، به نظر می‌رسد که قرار است تا راه ویکتوریا را به عنوان ملکه مد دنبال ‌کند. این بچه‌ها کاردرست هستند.

دیوید بکام و پسرش کروز

کروز چهره جذابی دارد. او در مادرید به دنیا آمد، زمانی که پدرش در لالیگا برای رئال مادرید بازی می‌کرد.

دیوید بکام و پسرش کروزاستایل کروز بکام در کنار پدرش

برخلاف بروکلین و رومئو، فوتبال هرگز مورد توجه کروز نبوده است. در عوض بیشتر به سمت حرفه سابق مادرش تمایل دارد و به دنبال موسیقی رفته است. او در ۱۱ سالگی اولین تک‌آهنگ خود را منتشر کرد: آهنگ کریسمسی «اگر هرروز کریسمس بود» که در جدول آی‌تونز در رتبه هفتم قرار گرفت.

او اکنون با Tap Music که به راه‌اندازی حرفه «دوآ لیپا»، «الی گلدینگ» و «لانا دل‌ری» کمک کرده، قرارداد بسته است و بسیاری او را با سوپراستار پاپ «جاستین بیبر» مقایسه می‌کنند.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس