شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

حادثه تلخ برای همسر مرتضی پورعلی گنجی قبل از بازی دربی

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 14 مارس 2024 اشتراک:
مرتضی پورعلی گنجی تازه ترین ها از دنیای ورزش
مرتضی پورعلی گنجی که هنوز مصدوم می باشد و قرار بوده که بازی دربی را در استادیوم آزادی از نزدیک تماشا کند به خاطر حادثه ای تلخ که برای همسرش روی داده تماشای بازی دربی را از دست داد و بسیار ناراحت همسرش می باشد.

قبل از بازی رحساس دو تیم استقلال و پرسپولیس ستاره مصدوم این تیم که به تازگی داماد شده همسرش دچار حادثه ای تلخ شده و در بیمارستان بستری می باشد. در ادامه داستان تصادف همسر مرتضی پورعلی گنجی را در پرشین وی مشاهده کنید.

همسر مرتضی پورعلی گنجی

دو تیم استقلال و پرسپولیس که رقابت سخت و نزدیکی در بالای جدول رده‌بندی دارند، امروز برای کسب پیروزی و تصاحب سه امتیاز این جدال مهم به مصاف هم می‌روند.

مرتضی پورعلی‌گنجی در آستانه این مسابقه حساس وضعیتی ناراحت‌ کننده را سپری می‌ کند.

مدافع مصدوم پرسپولیس به دلیل رخ دادن حادثه رانندگی و بستری شدن همسرش در بیمارستان این مسابقه را از نزدیک تماشا نمی‌کند.

ستاره پرسپولیس که در بازی تیم ملی مقابل قطر در اردن، که مهرماه برگزار شد، از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده بود، روز ۸ آبان ماه جراحی شد و حالا چهار ماه از جراحی‌اش گذشته اما احتمالا چهار ماه دیگر شرایط بازی را پیدا خواهد کرد.

همسر مرتضی پورعلی گنجیعکس عروسی مرتضی پورعلی گنجی

تازه داماد پرسپولیس در نوبت تمدید قرارداد

با اعلام رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع مصدوم این تیم، به‌زودی تمدید خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس نام مرتضی پورعلی‌گنجی را از فهرست بزرگسال این فصل خود بیرون آورد اما برای تمدید قرارداد این مدافع ملی پوش اقدام کرد. قرارداد پورعلی‌گنجی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و از آنجایی که پرسپولیس دوست ندارد این بازیکن را از دست بدهد، برای تمدید قرارداد با او وارد مذاکره شد و ظاهرا به توافق نهایی هم دست یافته به طوری که این قرارداد به زودی امضا خواهد شد.

پورعلی‌گنجی مدتی قبل به جرگه متاهلین پیوست و ظاهرا برای ماه عسل به سفر رفته است. درویش هم در مصاحبه تلویزیونی دوشنبه شب خود اعلام کرد ماه داماد پرسپولیس در بازگشت از سفر برای تمدید قرارداد به باشگاه خواهد آمد و قرارداد جدیدش را امضا خواهد کرد.

همسر مرتضی پورعلی گنجیمرتضی پورعلی گنجی

همسر مرتضی پورعلی گنجی

ستاره پرسپولیسی ها به دلیل یک حادثه ناگوار برای همسرش تماشای دربی در استادیوم را از دست داد.

مدافع پرسپولیس، که چند ماه پیش به شدت از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد، با انتشار تصویری در اینستاگرام از ازدواج خود خبر داد.

پورعلی‌گنجی ۳۱ ساله که سابقه بازی در دو جام جهانی را دارد، فرصت این را خواهد داشت تا از سال جدید با پایان مصدومیت به ترکیب تیمش بازگردد.

پورعلی گنجی در اینستاگرام خود تصویری از دامادی خود منتشر کرد و نوشت: یار خوب تمام ماجراست.

خبر ورزشی , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس