شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جشن تولد ۳۰ سالگی کنعانی‌زادگان با یک تم خاص و تبریک پرسپولیسی ها

تاریخ نشر :شنبه 16 مارس 2024 اشتراک:
محمدحسین کنعانی‌ زادگان تازه ترین ها از دنیای ورزش
محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی‌ پوش پرسپولیس 30 سالگی اش را جشن گرفته و باشگاه نیز تصویری از وی رقص یزله او پس از گلزنی‌ هایش را به بهانه تولدش منتشر کرده و این روز خاص را به این ملی پوش جوان تبریک گفته است.

ستاره جنجالی پرسپولیسی ها ۳۰ سالگی اش را جشن گرفته و توصویری خاص از این روز مهم زندگی اش را در رصحفه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه تصویری از تولد محمدحسین کنعانی‌ زادگان را در پرشین وی مشاهده کنید.

تولد محمدحسین کنعانی‌ زادگان

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس دیروز تولد ۳۰ سالگی خود را جشن گرفت.

کنعانی‌زادگان امسال پس از ۲ فصل حضور در لیگ ستارگان قطر به پرسپولیس برگشته و یکی از مهره‌های اصلی خط دفاعی این تیم است. او در دربی ۱۰۳ به دلیل محرومیت غایب بود.

گفتنی است حسین کنعانی به صورت تعلیقی اعمال شد اما با این حال باشگاه پرسپولیس شکایت خود را در خصوص این پرونده به کمیته استیناف ارائه کرد که این دادخواهی با مخالفت استیناف مواجه شد.

ماجرای محرومیت ستاره پرسپولیس

در حالی که دو هفته پیش و بعد از اتفاقات رخ داده در بیرون ورزشگاه امام خمینی اراک، کمیته انضباطی حسین کنعانی را با یک جلسه محرومیت مواجه کرده بود، باشگاه پرسپولیس اعتراض خود را به این حکم اعلام کرد.

تولد محمدحسین کنعانی‌ زادگانجشن تولد تولد محمدحسین کنعانی‌ زادگان

در خصوص این حکم آمده است:

با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

با توجه به شش ماه تعلیقی بودن این حکم، در صورتی که کنعانی تا پایان فصل با هرگونه جریمه و حکم جدید از سوی کمیته انضباطی یا اخلاق مواجه شود، این محرومیت نیز اعمال خواهد شد.

نکته مهم البته جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی این پرونده بود که حالا برقرار خواهد ماند و این بازیکن باید بخشی از قرارداد خود را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند.

تبریک تولد محمدحسین کنعانی‌ زادگان

حسین کنعانی بازیکن پرسپولیس و تیم ملی عادت همیشگی رقص یزله پس از گلزنی‌ هایش را همواره به همراه دارد و بعد از تمام گل‌ هایش بلااستثنا به این شکل، سرمستانه شادی می‌ کند.

تولد محمدحسین کنعانی‌ زادگانتبریک پرسپولیس به کنعانی

این شیوه خوشحالی در بسیاری از مواقع برای او جنجال‌ ساز هم شده اما برای او، این خوشحالی به نوعی به امضای خاصش تبدیل شده است.

حال باشگاه پرسپولیس در تولد ۲۹ سالگی این بازیکن، طرحی با شادی معروف او منتشر کرد و تولد مدافع خود را تبریک گفت.

خبرانلاین , ورزش سه

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس