شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

جذاب ترین و معروف‌ ترین زنان فوتبالیست جهان در اینستاگرام + تصاویر

تاریخ نشر :چهارشنبه 13 مارس 2024 اشتراک:
معروف‌ ترین زنان فوتبالیست تازه ترین ها از دنیای ورزش
به تازگی در مقاله ای مشهورترین و زیباترین فوتبالیست‌ های زن جهان معرفی شدند و این بانوهای فوتبالیست در اینستاگرام برو و بیایی دارند و به شهرت جهانی دست پیدا کرده و از این راه برای خود کسب درآمد می کنند.

چهره های مشهوری در فوتبال زنان حضور دارند و در شبکه های اجتماعی بسیار فعال می باشند و به عنوان مدل نیز فعالیت دارند. در ادامه تصاویری از معروف‌ ترین زنان فوتبالیست را در پرشین وی مشاهده کنید.

معروف‌ ترین زنان فوتبالیست

فوتبال زنان در سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشت و فوتبالیست‌های زن پابه‌پای مردان به کسب موفقیت و افتخارآفرینی در زمین مسابقه مشغولند. این فوتبالیست‌های زن در شبکه‌های اجتماعی نیز طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و کمپانی‌های بزرگ با برخی از آن‌ها قراردادهای کلان بستند. soka54 در مقاله‌ای زیباترین و معروف‌ ترین زنان فوتبالیست جهان را معرفی کرده است.

۱- آلیشا لمان

معروف‌ ترین زنان فوتبالیستآلیشا لمان

او با قد ۱۶۵ سانتیمتر مدل و اینفلوئنسر نیز هست و با کمپانی‌های آدیداس، EA اسپورت، بوت‌بگ و پرایم درینک کار می‌کند و برای ۱۷میلیون هوادارش در اینستاگرام تولید محتوا می‌کند. او همچنین باارزش‌ترین فوتبالیست زن جهان است و به ازای هر پست در اینستاگرام ۲۴۱٬۳۱۴ پوند درآمد دارد.

۲- آدریانا لئون

معروف‌ ترین زنان فوتبالیستآدریانا لئون

وی یک فوتبالیست زن مشهور و برجسته کانادایی است که استعداد استثنایی در گل‌زنی دارد. لئون قبل از پیوستن به استون ویلا برای وستهم یونایتد، منچستریونایتد و ستاره سرخ شیکاگو بازی می‌کرد.

او همچنین در اولین بازی خود در المپیک ۲۰۲۰ در توکیو مدال طلا گرفت و در چندین تورنمنت لیگ قهرمانان و بازی‌های بین‌المللی به نمایندگی از کانادا حضور داشته است.

۳- الکس مورگان

معروف‌ ترین زنان فوتبالیستالکس مورگان

ستاره آمریکایی کاپیتان تیم سن‌دیگو ویو است که بالاترین رتبه تیم فوتبال زنان در ایالات متحده را دارد. او همچنین با بیش از ۱۰ میلیون فالوئر در اینستاگرام، پرطرفدارترین بازیکن فوتبال کشورش است.

او یکی از پرطرفدارترین و معروف‌ ترین زنان فوتبالیست جام جهانی است و روی جلد مجله Sports Illustrated ظاهر شده است. او همچنین دو بار در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۲ در فهرست ۱۰۰ فرد تأثیرگذار تایمز قرار گرفت.

با ارزش‌ ترین فوتبالیست زن جهان

۴- سالی جولینی

معروف‌ ترین زنان فوتبالیستسالی جولینی

وی یک فوتبالیست زن جوان، بااستعداد و زیبا اهل سوییس است و یکی از زیباترین ورزشکاران زن نسل زد در سراسر جهان به حساب می‌آید.

او اصالت آفریقایی دارد؛ پدر فرانسوی او اصالت ساحل عاج و گوادلوپی دارد و مادرش سوییسی است. این فوتبالیست جوان که در لیگ قهرمانان اروپا، یورو ۲۰۲۲ و جام جهانی حضور یافت، آینده درخشانی را در پیش دارد.

۵- آنا ماریا مارکوویچ

معروف‌ ترین زنان فوتبالیستآنا ماریا مارکوویچ

مارکوویچ زیبایی خود را مدیون تبار کرواتش از طرف مادری می‌داند و از ۱۴ سالگی فوتبال را شروع کرد. او همچنین تاثیرگذارترین فوتبالیست کرواسی است و زیبایی او باعث شده تا مدلینگ و اجراهای زیادی در سراسر جهان داشته باشد. او یکی از پرطرفدارترین فوتبالیست‌های زن جهان است و نیمار نیز در بین ۳میلیون هوادار اینستاگرامی او حضور دارد.

۶- سیدنی لرو

سیدنی لروسیدنی لرو

او فوتبالیست کانادایی-آمریکایی، در میان پرطرفدارترین ورزشکاران زن جهان قرار دارد. او همچنین یکی از پردرآمدترین و تاثیرگذارترین فوتبالیست‌های زن آمریکاست و بیش از یک میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد.

علاوه بر این، او در فهرست ۳۰ ورزشکار زیر ۳۰ ساله فوربس در سال ۲۰۱۷ قرار گرفت. موفقیت و استعداد او در فوتبال باعث شده تا با نایکی، EA اسپورت، نستله و بادی آمور همکاری کند.

آشنایی با معروف‌ ترین زنان فوتبالیست در اینستاگرام

۷- الکس گرین‌وود

الکس گرین‌وودالکس گرین‌وود

او یکی از خارق‌العاده‌ترین و زیباترین فوتبالیست‌های زن است. او قبل از پیوستن به منچسترسیتی، برای اورتون، لیورپول، منچستریونایتد و المپیک لیون بازی می‌کرد. او زندگی شخصی خود را خصوصی نگه می‌دارد و اغلب پست‌هایش در شبکه‌های اجتماعی درباره فوتبال است.

۸- جوزی گرین

جوزی گرینجوزی گرین

این فوتبالیست چشم‌آبی و موبِلوند اگرچه در انگلستان متولد شده اما در سطح ملی برای ولز بازی می‌کند، زیرا از سمت پدر اصالت ولزی دارد. او پیش از پیوستن به لسترسیتی برای واتفورد و تاتنهام اسپرز بازی کرده است.

۹- والنتینا جاسینتی

والنتینا جاسینتیوالنتینا جاسینتی

وی یک فوتبالیست ایتالیایی است که برای رم و تیم ملی ایتالیا بازی می‌ کند. او به دلیل تکنیک عالی گل‌زنی و ۲۸۲ گل حرفه‌ ای خود در میان بهترین مهاجمان و گلزنان فوتبال زنان قرار دارد.

۱۰- استینا بلکستنیوس

استینا بلکستنیوساستینا بلکستنیوس

او با سرعت و استعدادی که در زمین مسابقه از خود نشان داده به شهرت جهانی دست پیدا کرده است. او در کودکی هندبال بازی می‌کرد و حتی تا سال ۲۰۱۳ که مشغول تحصیل در رشته اقتصاد بود نیز این ورزش را به صورت رقابتی انجام می‌داد. استینا در سال ۲۰۲۲ به آرسنال پیوست.

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس