شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

چهره های مشهور فوتبالی در مراسم خاکسپاری همسر سر الکس فرگوسن

تاریخ نشر :چهارشنبه 18 اکتبر 2023 اشتراک:
سر الکس فرگوسن تازه ترین ها از دنیای ورزش
سر الکس فرگوسن سرمربی افسانه ای منچستر یونایتد همسرش کتی را که در سن ۸۴ سالگی بود از دست داد و رفیق 60 ساله اش را از دست داد و چهره های مشهوری در مراسم خاکسپاری همسر وی حضور داشتند.

کتی نام همسر سرمربی سابق منچستر یونایتد می باشد که بعد از ۶۰ سال زندگی عاشقانه از یکدیگر جدا شدند و او برای همیشه به آرامش ابدی رسید. در ادامه تصاویری از مراسم خاکسپاری همسر سر الکس فرگوسن را در پرشین وی مشاهده کنید.

همسر سر الکس فرگوسن

دیوید بکام و تعدادی از اسطوره‌های فوتبال روز گذشته در مراسم خاکسپاری همسر سر الکس فرگوسن در گلاسکو حضور یافتند. مراسم لیدی کتی صبح دیروز در کلیسای جامع سنت اندرو در قلب شهر برگزار شد. او اوایل این ماه در سن ۸۴ سالگی درگذشت و دنیای فوتبال را در ماتم فرو برد.

بکام ۴۸ ساله به قهرمانان دیگر منچستریونایتد از جمله دارن فلچر ۳۹ ساله، گری نویل ۴۸ ساله، نیکی بات ۴۸ ساله، مایکل کریک ۴۲ ساله، جی سونگ پارک ۴۲ ساله، برایان رابسون ۶۶ ساله و استیو بروس ۶۲ ساله پیوست.

همسر سر الکس فرگوسنچهره های مشهور فوتبالی

کنی دالگلیش اسطوره ۷۲ ساله اسکاتلند، مربی سلتیک برندان راجرز ۵۰ ساله، و دستیار سابق رنجرز آرچی ناکس ۷۶ ساله نیز در مراسم حاضر بودند.

همسر سر الکس فرگوسنکتی همسر سر الکس فرگوسن

زندگی عاشقانه زوج مشهور

این زوج در تمام این سال‌ها پیوند بسیار محکمی داشتند و کتی در تمام دوران بازی و مسیر مربی‌گری در کنار سر الکس ایستاد. ادعاهایی وجود داشت که فرگوسن بین سال‌های ۱۹۶۷ تا ۱۹۶۹ در رنجرز به دلیل کاتولیک بودن همسرش از تبعیض رنج می‌برد.

سرالکس در مستندش گفت: گلاسکو شهری است که در آن شکاف وجود دارد: پروتستان و کاتولیک، رنجرز و سلتیک. شنیدم که رنجرز می‌خواهد با من قرارداد ببندد و من از بچگی این تیم را دوست داشتم بنابراین بسیار هیجان‌زده بودم.

آن‌ها به من گفتند باید در مورد همسرت از شما سوالی بپرسیم؛ فکر می‌کنیم او کاتولیک است، آیا در کلیسای کوچک ازدواج کردید؟ گفتم نه ما در اداره ثبت احوال ازدواج کردیم. گفتند پس اشکالی ندارد. ولی ای کاش به آن‌ها گفته بودم خفه شوید. اما از این تیم حمایت می‌کردم و فرصت خوبی برایم بود و نتوانستم چیزی بگویم.

فوتبالدیوید بکهام و دوستان

فرزندان و همسر سر الکس فرگوسن

کتی، همسر محبوب سرالکس فرگوسن پس از نزدیک به ۶۰ سال زندگی مشترک با اسطوره شیاطین سرخ در ۸۴ سالگی درگذشت. پرچم‌ها در اولدترافورد به احترام لیدی کتی به حالت نیمه افراشته درآمدند.

کتی برای اولین بار در سال ۱۹۶۴ با سر الکس ۲۳ ساله ملاقات کرد و آن‌ها اندکی بعد در سال ۱۹۶۶ ازدواج کردند. سر الکس در کتاب زندگی‌نامه خود نوشته بود: من این شانس را داشتم که با دختری شگفت‌انگیز آشنا شدم که تقریبا ۵۰ سال پناه من بوده است.

فوتبالالکس فرگوسن

این زوج سه پسر دارند؛ مارک متولد ۱۹۶۸، و دو پسر دوقلو به نام‌های دارن و جیسون متولد ۱۹۷۲ و ۱۲ نوه. الکس قبلا گفته بود که «رفتار کتی با بچه‌ها فوق‌العاده است، کمی شبیه به عملیات نظامی. اگر هریک از آن‌ها بدرفتاری کنند به دردسر خواهند افتاد.»

خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس