پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

پدر شدن سردار آزمون با خوشحالی خاص ستاره ایرانی

تاریخ نشر :دوشنبه 27 فوریه 2023 اشتراک:
سردار آزمون تازه ترین ها از دنیای ورزش
سردار آزمون فصل خوبی در آلمان سپری نکرد اما ناگهان او در بازی تیمش موفق به گلزنی شد و با شادی خاص خود بعد از گلزنی و نجات تیمش خبر از پدر شدن خود داده و به نظر می رسد او به زودی فرزندش را در آغوش می گیرد.

ستاره ایرانی بوندسلیگای آلمان همزمان با درخشش خود در بازی تیمش بعد از ناکامی های اخیر خبر مهمی به دوست دارانش داده است و از تولد فرزندش به زودی خبر داده است. در ادامه خوشحالی پدر شدن سردار آزمون را در پرشین وی مشاهده کنید.

پدر شدن سردار آزمون

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم بایر لورکوزن دیروز در دیدار تیمش مقابل فرایبورگ موفق به گلزنی شد و به ناکامی‌های اخیرش پایان داد.

سردار که در هفته‌های اخیر دوباره به اوج برگشته پس از گلزنی شادی جالبی هم انجام داد و سپس با انتشار یک استوری اعلام کرد که پدر شده است.

تیم فوتبال بایر لورکوزن در چارچوب هفته بیست و دوم بوندسلیگای آلمان به مصاف فرایبورگ رفت و در شرایطی که با یک گل از حریف خود عقب بود، با گل تماشایی سردار آزمون به بازی برگشت تا یک امتیاز از شهر برفی فرایبورگ به ارمغان بیاورد.

در شرایطی که آزمون نیمه اول هم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشته بود و تیمش را صاحب فرصت‌هایی کرده بود، این وینچنزو گریفو بود که برخلاف روند بازی فرایبورگ را در دقیقه ۲۹ از شاگردان آلونسو پیش انداخت.

پدر شدن سردار آزموناستوری خوشحالی پدر شدن سردار آزمون

درخشش ستاره ایرانی در بوندسلیگا

در حالی که کارگردان تلویزیونی تصویر آماده‌شدن پاتریک شیک برای ورود به زمین را نشان می‌داد و گزارشگر بازی هم از سردار به عنوان گزینه محتمل برای تعویض نام می‌برد، اما ژابی آلونسو ترجیح داد با خارج کردن دیابی از زمین، کار را با دو مهاجم بلندزن ادامه دهد.

تدبیری که در دقیقه ۶۷ نتیجه داد و سردار آزمون اولین گل فصل خود را به زیباترین شکل ممکن در هوای برفی فرایبورگ به ثمر رساند تا یوروپ‌پارک استادیوم برای این مهاجم ایرانی به خاطرات پیوند بخورد.

روی یک توپ برگشتی از پشت محوطه جریمه، باکر با ارسالی دقیق به پشت مدافعان، سردار آزمون را برای اولین بار درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و لژیونر ایرانی لورکوزن هم با یک شوت والی و سرضرب گل تساوی‌بخش تیمش را وارد دروازه مارک فلکن کرد.

پدر شدن سردار آزمون با خوشحالی خاص ستاره ایرانیسردار آزمون

خبر پدر شدن سردار آزمون با شادی گل خاص

پس از استارت موفقیت‌آمیز سردار در ضربات پنالتی مقابل موناکو در لیگ اروپا و صعود تیمش به مرحله بعدی، حالا آزمون دومین تأثیرگذاری خود در ترکیب لورکوزن را هم در دومین بازی پیاپی انجام داده و به نظر می‌رسد ستاره ایرانی روی دور افتاده و می‌تواند در ادامه فصل عصای دست ژابی آلونسو برای رسیدن به جایگاه‌های بالاتر باشد.

گفتنی است مهاجم تیم ملی ایران پس از گلزنی خوشحالی جالبی انجام داد و خبر از بارداری همسرش آناهیتا داده است.

خبرانلاین , ورزش سه

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس