جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

ماجرای خداحافظی خشمگینانه سرخیو راموس از تیم ملی اسپانیا

تاریخ نشر :شنبه 25 فوریه 2023 اشتراک:
سرخیو راموس تازه ترین ها از دنیای ورزش
سرخیو راموس مدافع کهنه‌ کار و محبوب اسپانیایی تیم ملی این کشور بعد از تماس لوئیس دلافوئنته سرمربی لاورخا که گفته بود که تیم ملی کشورش دیگر به او نیاز ندارد از این تیم با دلخوری خداحافظی کرد ه است.

کاپیتان تیم محبوب اسپانیا با اعرام سرمربی لاروخا برای همیشه از تیم ملی کشورش جدا شد و اما این جدایی و پایان بی زرق و برق برای وی خوشایند نبود. در ادامه جزئیات خداحافظی سرخیو راموس را در پرشین وی مشاهده کنید.

خداحافظی سرخیو راموس

سرخیو راموس با انتشار بیانیه‌ای تند اعلام کرد با تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرده است. او مدعی شد بعد از تماسی که لوئیس دلافوئنته، سرمربی لاورخا، با او داشته مجبور به خداحافظی شده است.

راموس که در حال حاضر در پاری سن ژرمن بازی می‌کند در این اطلاعیه نوشت: “امروز سرمربی فعلی تیم ملی با من تماس گرفت و اعلام کرد دیگر روی من حساب نمی‌کند و فارغ از اینکه در چه سطحی بازی کنم من را نمی‌خواهد.”

راموس که با پیراهن اسپانیا فاتح جام جهانی و دو بار قهرمان جام ملت‌های اروپا شده در این اطلاعیه با لحنی تند از سرمربی لاروخا انتقاد کرد. او مدعی شد تصمیم دلافوئنته ورزشی نیست و پای عواملی دیگر در میان است.

راموس در اطلاعیه خود اعلام کرد: “زمان خداحافظی با تیم ملی فرا رسید. خداحافظی با لاروخای دوست‌ داشتنی و هیجان‌انگیز ما. امروز صبح سرمربی فعلی با من تماس گرفت و اعلام کرد دیگر روی من حساب نمی‌کند فارغ از اینکه چه عملکرد ورزشی‌ای داشته باشم.

با کمال تأسف اعلام می‌کنم این پایان دوران حضور من در تیم ملی است که امیدوار بودم بیشتر ادامه پیدا کند. دوران بازی ملی من با طعمی تلخ برایم به پایان می‌ رسد. در ادامه متن خداحافظی سرخیو راموس آمده است.

خداحافظی سرخیو راموسسرخیو راموس

ستاره نیم ملی اسپانیا

در کمال تواضع معتقدم بازی‌های ملی یک فوتبالیست باید با تصمیم شخصی او یا عملکرد ضعیفش در تیم ملی به پایان برسد نه به خاطر سن یا دلایلی از این قبیل. چرا که جوان بودن یا چند سال بیشتر سن داشتن به خودی خود یک امتیاز یا نقص نیست. این یک خصوصیت موقت است که لزوما ربطی به عملکرد یا توان ندارد. من مودریچ، مسی و پپه را با حسرت و ستایش نگاه می‌کنم.

به همین خاطر در حالی که غمگین هستم با شما صحبت می‌کنم، اما در عین حال سرم را بالا می‌گیرم و به خاطر آن سال‌های درخشان از همه شما و حمایت‌هایتان سپاسگزارم.

با خاطراتی ماندگار از افتخارات و جام‌هایی که به دست آوردیم و در کنار هم جشن گرفتیم و با غرور و افتخار بی‌انتها به عنوان بازیکن تیم ملی اسپانیا و کسی که بیشترین تعداد بازی ملی را دارد خداحافظی می‌کنم. از همه شما که به من باور داشتید از صمیم قلب تشکر می‌کنم.”

متن خداحافظی سرخیو راموس

سرخیو راموس مدافع ۳۶ ساله پاری‌سن‌ژرمن و پیشین رئال‌مادرید با انتشار پستی در اینستاگرام به صورت رسمی خداحافظی‌اش از تیم ملی اسپانیا را اعلام کرد.

در متن پست خداحافظی راموس آمده است: «حالا زمان برای خداحافظی با تیم ملی اسپانیا فرا رسیده است. امروز صبح تماسی از سرمربی فعلی تیم ملی دریافت کردم که به من اطلاع داد صرف‌نظر از اینکه چه عملکردی داشته باشم، بخشی از برنامه‌های او نیستم و نخواهم بود. این پایان راهی است که امیدوار بودم بیشتر طول بکشد و پایان آن طعم بهتری در کام من داشته باشد.

خداحافظی سرخیو راموسبازیکنان تیم ملی اسپانیا

صادقانه باور دارم که این مسیر شایسته این بود که با تصمیم خودم و به‌خاطر عملکردی از من که شایسته سطح تیم ملی نباشد، به پایان برسد؛ نه به‌خاطر مسئله سن یا دلایلی مانند آن.

البته خودم چنین مسئله‌ای را احساس می‌کنم و این موضوع را مستقیماً نشنیدم. سن یک حُسن یا نقص نیست و فقط یک عدد است که ارتباطی با عملکرد یا توانایی بازیکن ندارد. من بازیکنانی مانند مودریچ، مسی و په‌په را ستایش می‌کنم و به آنها غبطه می‌خورم.

آنها عصاره سنت، ارزش‌ها، شایسته‌ سالاری و عدالت در فوتبال هستند. متأسفانه این شرایط برای من یکسان نخواهد بود، چون فوتبال همیشه عادلانه نیست و فقط فوتبال نیست.

این چیزی است که باید آن را بپذیرم؛ البته با سری بالا و این ناراحتی که آن را به اشتراک می‌گذارم. من همچنان با احساس کسی که به اندازه کافی خوش‌شانس بود تا با افتخار ۱۸۰ بار نماینده کشورش باشد، به حمایت از اسپانیا ادامه می‌دهم.»

ورزش سه , خبر ورزشی

گردآوری:
برچسب ها:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس