شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

رقصیدن کریس رونالدو با ساعت ۲۸ میلیاردی در عربستان خبرساز شد

تاریخ نشر :یکشنبه 26 فوریه 2023 اشتراک:
رونالدو تازه ترین ها از دنیای ورزش
ساعت رولکس کریستیانو رونالدو در جشن روز بنیان‌ گذاری عربستانی ها سوژه شد و ارزش این ساعت ۲ میلیون ریال معادل حدود ۲۸ میلیارد تومان می باشد و به نظر می رسد رونالدو هر روز لاکچری تر زندگی می کند از دیروزش

فوتبالیست مطرح فوتبال دنیا در جشن ملی عربستان ها خبرساز شده و به تازگی با لباس و ساعتش که بسیار گرانقیمت بوده سوژه شده است. در ادامه تصویری از ساعت رولکس رونالدو را در پرشین وی مشاهده کنید.

ساعت رولکس رونالدو

ابرستاره پرتغالی با ساعتی گران قیمت در عربستان ظاهر شد.کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی با حضور در جشن ملی عربستان سعودی در هفته گذشته خبرساز شد و رقص شمشیرش با سعودی ها در شبکه های اجتماعی سوژه تمسخر شد.

در جدیدترین خبر در این زمینه ساعت گران قیمت دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در این مراسم سوژه خبری شد.

نشریه «سان» انگلیس ارزش این ساعت را افشا کرد. این رسانه درباره ساعت رونالدو نوشت: کریستیانو یا یک ساعت رولکس دیتونا پلاتینی با صفحه آبی یخی با اعداد هندی که با الماس های تراش در دور قابش داشت، ظاهر شد. ارزش آن ۲ میلیون ریال( تقریبا ۲۸ میلیارد تومان) است.

رونالدو دو ماه پیش با قراردادی نجومی و دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو به النصر عربستان منتقل شد. ابرستاره پرتغالی در مدت دو ماه گذشته با دلارهای نفتی سعودی ریخت و پاش زیادی کرده است. برای نمونه او تصمیم گرفت تا هواپیمای شخصی خود را بعد از ۷ سال بفروشد و هواپیمای بزرگ تری بخرد.

ساعت رولکس رونالدوساعت رولکس رونالدو

جشن روز بنیان‌ گذاری عربستان

کریستیانو رونالدوی ۳۸ ساله پس از فسخ قرارداد با منچستریونایتد به النصر عربستان پیوست. او پس از قبول قرارداد ۱۷۳ میلیون پوندی سعی دارد تا خود را با فرهنگ عربستان وفق دهد.

۲۲ فوریه ۱۷۲۷ روز آغاز حکمرانی امام محمد بن سعود است. سال گذشته ملک سلمان در فرمان سلطنتی این روز را به عنوان تعطیلات ملی اعلام کرد. بخشی از این جشن ۴ روزه در استادیوم النصر برگزار شد. رونالدو به هم‌تیمی‌هایش ملحق شد و دشداشه به تن کرد: نوعی پیراهن نخی بلند.

ساعت رولکس رونالدوکریس رونالدو

رونالدو تمام طول جشن در حال خندیدن بود و حتی هنگام رقص شمشیر چشمک مشهورش را زد. او در توییتر نوشت: «روز بنیان‌گذاری عربستان سعودی مبارک باد. شرکت در این جشن تجربه ویژه‌ای بود.»

قیمت ساعت رولکس رونالدو

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی با حضور در جشن ملی عربستان سعودی در هفته گذشته خبرساز و رقص شمشیرش با سعودی‌ها در شبکه‌های اجتماعی سوژه شد.

گفته می‌شود کریستیانو یا یک ساعت رولکس دیتونا پلاتینی با صفحه آبی یخی با اعداد هندی که با الماس‌های تراش در دور قابش داشت، در این مراسم حضور پیدا کرده است. ارزش این ساعت ۲ میلیون ریال (معادل حدود ۲۸ میلیارد تومان) است.

فارس , خبر ورزشی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس