پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست تبلیغات

فیلم دیدنی از رقص شمشیر رونالدو در جشن پادشاهی عربستانی ها

تاریخ نشر :پنج‌شنبه 23 فوریه 2023 اشتراک:
کریس رونالدو تازه ترین ها از دنیای ورزش
کریستیانو رونالدو مهاجم محبوب النصر با حضور در جشن ملی عربستانی ها در رقص شمشیر حضور یافت و فیلمی از وی منتشر شده و گفتنی است او با لباس محلی عرب ها بعد از لیونل مسی سوژه رسانه ها شده است.

بعد از لیونل مسی این کریستیانو رونالدو است که عبای عربی پوشیده و با لباس محلی سعودی ها در جشن پادشاهی این کشور حضور یافته است. در ادامه عکس و فیلم رقص شمشیر رونالدو را در پرشین وی مشاهده کنید.

رقص شمشیر رونالدو

در روزی که مردم کشور عربستان آن را به عنوان یک روز ملی جشن می‌گیرند، کریستیانو رونالدو نیز در کنار سعودی‌ها به جشن و پایکوبی پرداخت.

به همین مناسبت ملی باشگاه النصر عربستان نیز مراسمی را در ورزشگاه خانگی خود برپا کرده بود و کریستانو رونالدو به عنوان ستاره و کاپیتان تیم در این مراسم حضور پیدا کرد.

رقص شمشیر رونالدوکریس رونالدو

عربستانی‌ها که در یک قرارداد تاریخی توانستند این فوق ستاره پرتغالی را راضی به آمدن به عربستان بکنند حالا تلاش می‌کنند تا حداکثر استفاده تبلیغاتی را از رونالدو برای نشان دادن فرهنگ کشور خود انجام دهند.

در همین ارتباط باشگاه النصر ویدیویی جالب را از رقص سنتی مردم عربستان با شمشیر منتشر کرده است که در آن کریستانو رونالدو نیز در کنار سایر حاضران در جشن به انجام این رقص می‌پردازد. در زیر رقص شمشیر رونالدو را می بینید.

لباس عربی بر تن ستاره فوتبال جهان

پادشاهی عربستان هرساله روز آغاز حکمرانی خاندان آل سعود را جشن می‌گیرد و بسیاری از موسسات و باشگاه‌ها در این روز مراسمی را برگزار می‌کنند.

در این بین باشگاه النصر عربستان نیز روز تاسیس پادشاهی عربستان سعودی را در ورزشگاه با رقص، لباس و شمشیرهای اصیل عربستانی جشن گرفت و کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی در میان مهمانان بود.

فیلم دیدنی از رقص شمشیر رونالدو در جشن پادشاهی عربستانی هارونالدو در جشنی در عربستان

نکته قابل توجه این جشن در باشگاه النصر، پوشاندن لباس‌های سنتی مردم عربستان به تن رونالدو بود که حالا پس اتفاقی که در مراسم اهدای جام، جام جهانی قطر برای مسی افتاد، اکنون تصاویری از کریستیانو رونالدو نیز با این لباس‌های خاص وجود دارد.

رقص شمشیر رونالدو در عربستان

کریس رونالدو بازیکن النصر عربستان در کنار سعودی ها با شمشیر رقص جالبی انجام داد.فوق‌ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان در روز گرامیداشت حکومت سعودی با یک تیپ عجیب و باورنکردنی حضور یافت.

او دشداشه که لباس مخصوص عربستانی‌ها است را به تن کرده و یک شمشیر هم به دست گرفته است!

خبرانلاین , خبر ورزشی

گردآوری:
اخبار مرتبط:
فیلم پرشین وی
آرون گروپ
آرون گروپس